2014-02-14, 22:58
Medlem
FlacLosslesss avatar

Tack för tipset! Ska kika på deras tjänst när min betalda tid på Anonine tar slut. Häyhä
Citera
2014-02-15, 11:45
Medlem
Kontrakulturs avatar
Passar på att ursäkta mig då jag misstog den här Anonine-tråden för den stora generella VPN-tråden. Om mod vill vara god att flytta mitt inlägg skulle det vara guld.

Tack!
Citera
2014-02-18, 20:31
Medlem
Fyllde på kontot med ett år via paypal för 4 dagar sedan, inget på kontot än och inget svar på mail...kasst.
Citera
2014-02-20, 08:59
Medlem
Då är det alltså inte bara jag som inte får någon ny tid. Betalade i lördags för 6 månader, har mejlat både info- och supportadresserna utan något svar. Skickade klagomål från formuläret på deras hemsida och allt som kom var autosvar. Tydligen är inte Anonine längre något val, sämre kan det inte bli.
Citera
2014-02-20, 09:26
Medlem
hasenfrasens avatar
Jag betalade ett år med kort för ca en månad sedan och saldot uppdaterades omedelbart med en förlängning till 2015 - så något där fungerar iaf - det är inte helt nattsvart hos anonine.
Citera
2014-02-20, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hasenfrasen
Jag betalade ett år med kort för ca en månad sedan och saldot uppdaterades omedelbart med en förlängning till 2015 - så något där fungerar iaf - det är inte helt nattsvart hos anonine.
Mycket kan hända på en månad Det verkar som ingen får någon tid nu på sistone.
Citera
2014-02-23, 10:01
Medlem
När är ansluten till Anonine och går in på anonine.com så står det att jag inte är anonym. Men när jag går in på check.anonine.com så står det att jag är anonym. Har tidigare alltid funkat på deras hemsida.

Är det någon som känner igen problemet?
Citera
2014-02-23, 11:28
Medlem
Krixmaskins avatar
Betalade för en månad via SMS för 10 dagar sedan. Inget svar varken via formulär eller mail. Har funkat bra tidigare så det här känns tråkigt. Kommer att byta leverantör nu, någon som rekommenderas extra starkt?

"The smaller the monkey the more it looks like it would kill you"
Citera
2014-02-23, 11:51
Medlem
Samma sak för mig, står inte heller att jag är anonym på deras sida. Men en tracert visar att jag kör genom tunneln iaf.. Konstigt!!
Citera
2014-03-06, 07:07
Medlem
Har kört med Anonine länge på min PC, skulle hjälpa kompisen med att sätta upp Anonine på hans Mac.

Följde guiden på Anonines sida, installerade Tunnelblick etc. Allt såg ut att funka bra, bra hastighet.

Det konstiga var bara att i hans Finder dök det plötsligt upp 3 delade enheter, som hette typ "mini", "valhalla" och "Cyberha*ks remote desktop". Disconnectade anonine, och de försvann, reconnectade och fick ett annat IP och de var borta. Det är inte burkar på det lokala nätet alltså.

Jag har aldrig varit med om att delade enheter dykt upp på min PC när jag kört anonine.

Är det här något att vara bekymrad över? Jag tycker det verkar konstigt åtminstone.
Senast redigerad av prtscsysrq 2014-03-06 kl. 07:11.
Citera
2014-03-06, 18:37
Medlem
Tja... Vart får jag tag på klienten? Är jag helt dum i huvudet eller?

Jag har 6 månaders konto men ingen klient

mvh
Citera
2014-03-06, 18:48
Medlem
frihetskrigares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paragon
Tja... Vart får jag tag på klienten? Är jag helt dum i huvudet eller?

Jag har 6 månaders konto men ingen klient

mvh

Jag antar att det är windows du använder, så då är det openvpn du ska använda.

http://openvpn.net/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in