2012-07-21, 20:53
Medlem
ugge_das_boots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azzazin
Varför funkar opendns men t ex inte bahnhofs dns?

För du inte är kund hos dem ?
Citera
2012-07-21, 20:58
Medlem
Azzazins avatar
Är det så enkelt?
Citera
2012-07-21, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azzazin
Är det så enkelt?

Svar ja. Det finns en hel drös med gratis dns som kan användas. Kör google själv.
Citera
2012-07-21, 23:35
Medlem
Har försökt över 10 gånger nu att logga in på Anonines hemsida, men vad fan jag än gör på den där jävla capthan så står det att jag skrivit fel.

Vad i helvete. Är det något fel på sidan eller är jag verkligen så dum?
Citera
2012-07-21, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gluffe
Har försökt över 10 gånger nu att logga in på Anonines hemsida, men vad fan jag än gör på den där jävla capthan så står det att jag skrivit fel.

Vad i helvete. Är det något fel på sidan eller är jag verkligen så dum?

Har också provat ett 20tal gånger, går inte att logga in så du är nog inte ensam :P
Citera
2012-07-22, 09:19
Medlem
ugge_das_boots avatar
Nånting måste ju vara totalt fel på inlogget. Bilderna ger alltid FEL och trycker man på den lilla högtalaren ska man ju få orden uppläst för sig, DET GÅR FAN INTE O HÖRA VA MÄNNISKAN SÄGER
Citera
2012-07-22, 13:21
Medlem
CO2s avatar
Trodde fan jag blivit dyslektiker,jag har försökt flera gånger nu men orden funkar inte. Men nu läser jag att fler har samma problem.
Kanske läge att kolla efter en annan anonymitetsleverantör,för vad ska man tro när dom inte kan fixa sin inloggningruta ordentligt.
Citera
2012-07-22, 14:08
Medlem
mphummers avatar
japp försökt jag med typ 30 ggr, så jävla irriterad!!! 99% av captcha koderna ser man ju för i helvette inte ens va det är för nått!

Vad är det man betalar för....????
Citera
2012-07-22, 14:37
Medlem
Ångrar att jag köpte skiten fast jag inte ens provat tjänsten ännu.
Citera
2012-07-22, 22:55
Medlem
Vet inte vad ni håller på med, men har aldrig haft några problem med Anonine. All trafik som går ut på internet går via Anonine för mig och har bara hittills haft två driftproblem. Just nu kan man dock inte logga in på hemsidan, ganska trist.
Citera
2012-07-23, 00:24
Medlem
mphummers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffemaskinen
Vet inte vad ni håller på med, men har aldrig haft några problem med Anonine. All trafik som går ut på internet går via Anonine för mig och har bara hittills haft två driftproblem. Just nu kan man dock inte logga in på hemsidan, ganska trist.

Har haft tjänsten i ca ett år nu och det har varit strul lite då och då men jag har varit nöjd. Men blir mindre nöjd när man inte kan köpa en ny månad. En sådan viktig sak som att kunna köpa tjänsten utan strul ska dom fan ha koll på. Pinsamt dåligt, speciellt när det inte har gått på två dagar.

Tack för den här tiden anonine men ni sumpade er chans och jag har nu bytt leverantör..
Citera
2012-07-23, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AsperitZ
Ja och då är det svårt att köpa mer tid! Jag har gett upp anonine och kommer använda
vpntunnel.se! fattar inte varför jag inte gjort det tidigare... har 100/10 uppkoppling och fått ut med anonine ca 30/10, nu med vpntunnel.se har jag 88/14 och en svars tid från 0 till 10ms och det är vpn som det ska vara

http://imageshack.us/photo/my-images...ntunnelse.png/
Låter suveränt! Jag hoppar på tåget
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in