Har funkat problemfritt för mej i 5-6månader och nu verkar det ha kraschat helt ...
Dåligt att dom inte kan informera sina kunder bättre om vad som händer!
Funkar här med nu. Har bara använt mig av tjänsten i ett par månader, men det har funkat mestadels problemfritt fram tills nu. De få gångerna det har strulat så var det bara att logga in igen så ordnade det sig.
Att de inte kan gå ut ordentligt med information var ett stort minus. Jag har gått omkring och rekommenderat andra att prova på Anonine, dels för att det har verkat stabilt och dels för att jag har fått helt OK fart, men nu tvekar jag lite att fortsätta med det. Att man går ut på Facebook och inte sin hemsida är makalöst - jag nobbar Facebook bland annat av samma anledning som jag vill använda en anonymitetstjänst, nämligen för att jag värnar om min personliga integritet. Det lär jag knappast vara ensam om bland Anonines kunder.
nu fick jag skiten att funka. var tvungen att ändra lösenord, då fungerade det.
Inte säker på att det är det som var problemet med tanke på att det fungerar för mig igen och jag har inte ändrat lösen. Du ändrade förmodligen i samma veva det började fungera för mig.
Ot: Hur säker är jag? Bara tankat ned det och slår in mitt lösen. Hört att det var något säkerhetshål för inte så länge sedan som man kunde fixa manuelt. Någon som kan förklara alt skicka en pm så är jag tacksam.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!