2012-04-29, 16:54
Medlem
-TheEnd-s avatar
Har funkat problemfritt för mej i 5-6månader och nu verkar det ha kraschat helt ...
Dåligt att dom inte kan informera sina kunder bättre om vad som händer!
Citera
2012-04-29, 16:55
Medlem
Hoppas de bjuder på någon extradag på abbonemanget om det nu skulle fotsätta vara nere.
Citera
2012-04-29, 16:59
Medlem
AnusSeekers avatar
Saxat från Anonine@Facebbok:

Citat:
Anonine down. We're working on it.

Inte mycket till information med det är ju alltid någonting.
Citera
2012-04-29, 17:04
Medlem
Har använt anonine i ca fyra fem månader och har aldrig legat nere.

Nu fungerar det för mig.
Citera
2012-04-29, 17:14
Medlem
Funkar här med nu. Har bara använt mig av tjänsten i ett par månader, men det har funkat mestadels problemfritt fram tills nu. De få gångerna det har strulat så var det bara att logga in igen så ordnade det sig.

Att de inte kan gå ut ordentligt med information var ett stort minus. Jag har gått omkring och rekommenderat andra att prova på Anonine, dels för att det har verkat stabilt och dels för att jag har fått helt OK fart, men nu tvekar jag lite att fortsätta med det. Att man går ut på Facebook och inte sin hemsida är makalöst - jag nobbar Facebook bland annat av samma anledning som jag vill använda en anonymitetstjänst, nämligen för att jag värnar om min personliga integritet. Det lär jag knappast vara ensam om bland Anonines kunder.
Citera
2012-04-29, 17:15
Medlem
deyys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FuckingYee
Har använt anonine i ca fyra fem månader och har aldrig legat nere.

Nu fungerar det för mig.
Om jag förstått det rätt så ligger deras servrar nere, av vilken anledning vet jag inte. Men att det skulle fungera för dig känns skumt.
Citera
2012-04-29, 17:22
Medlem
AnusSeekers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deyy
Om jag förstått det rätt så ligger deras servrar nere, av vilken anledning vet jag inte. Men att det skulle fungera för dig känns skumt.
Fungerar alldeles utmärkt för mig med.
Citera
2012-04-29, 17:29
Medlem
nu fick jag skiten att funka. var tvungen att ändra lösenord, då fungerade det.
Citera
2012-04-29, 17:29
Medlem
Fungerar fint om man byter lösenord, för att sedan logga in direkt efter. Verkar som att tjänsten glömmer ens lösenord.
Citera
2012-04-29, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mistadabolina
nu fick jag skiten att funka. var tvungen att ändra lösenord, då fungerade det.

Inte säker på att det är det som var problemet med tanke på att det fungerar för mig igen och jag har inte ändrat lösen. Du ändrade förmodligen i samma veva det började fungera för mig.
Citera
2012-04-29, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flytandekycklingen
Fungerar fint om man byter lösenord, för att sedan logga in direkt efter. Verkar som att tjänsten glömmer ens lösenord.
Skumt! Det måste variera per användare, eftersom jag surfar via Anonine just nu utan att ha rört mitt lösenord.
Citera
2012-04-29, 17:57
Medlem
raven101s avatar
Funkar för mig nu.

Ot: Hur säker är jag? Bara tankat ned det och slår in mitt lösen. Hört att det var något säkerhetshål för inte så länge sedan som man kunde fixa manuelt. Någon som kan förklara alt skicka en pm så är jag tacksam.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in