Citat:
Ursprungligen postat av mand71
Funkar här med nu. Har bara använt mig av tjänsten i ett par månader, men det har funkat mestadels problemfritt fram tills nu. De få gångerna det har strulat så var det bara att logga in igen så ordnade det sig.
Att de inte kan gå ut ordentligt med information var ett stort minus. Jag har gått omkring och rekommenderat andra att prova på Anonine, dels för att det har verkat stabilt och dels för att jag har fått helt OK fart, men nu tvekar jag lite att fortsätta med det. Att man går ut på Facebook och inte sin hemsida är makalöst - jag nobbar Facebook bland annat av samma anledning som jag vill använda en anonymitetstjänst, nämligen för att jag värnar om min personliga integritet. Det lär jag knappast vara ensam om bland Anonines kunder.
Du har så rätt. Jag avstår också facebook just av integritetsskäl.
Alla kan få en eller annan typ av bekymmer någon gång. Det som är det värsta är just bristen på information till användarna. Det tar inte många minuter att skriva en mening på hemsidan.
Citat:
Ursprungligen postat av 2,3,5,7,11...
Jag kommer vänta tills imorgon med att försöka logga in. Men jag måste säga att detta avbrott och icke kommunikation till kunderna får mig att ifrågasätta en förlängning av tjänsten för mig. Det har fungerat perfekt i 4 månader ända sedan problemen innan nyåret så jag vill helst ej byta leverantör, suck. Men, men vad göra?
Det är sådant som får användare att byta vpn-leverantör. Dåligt gjort av Anonine att inte gå ut med info.
Nu fungerar det för mig, iaf just nu. Få se om det håller i sig. Jag har inte ändrat lösenord heller.
Edit:
Citat:
Ursprungligen postat av 2,3,5,7,11...
text
För mig ger dnsleaktest bara en ip-adress. Står Tyskland och där är då inte jag. Är allt väl då?