2010-09-16, 21:19
Medlem
mogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrasigFlummare
Får "Fel 691" alltså att Användarnamn och lösen inte stämmer. Men det ska va rätt. Det funkar på hemsidan...
Skönt att höra att jag inte är ensam om att få det felet, men samtidigt är det såklart tråkigt att inte funkar.

Citera
2010-09-16, 21:37
Medlem
yabbahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mog
Skönt att höra att jag inte är ensam om att få det felet, men samtidigt är det såklart tråkigt att inte funkar.

Jag får det felet oxå.
Citera
2010-09-16, 21:40
Awaiting Email Confirmation
TrasigFlummares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yabbah
Jag får det felet oxå.

Aah skönt Då vet jag att jag iallafall inte behöver sitta med datorn och felsöka. Dom löser nog problemet snart isf.

EDIT: Nu funkar det för mig
Senast redigerad av TrasigFlummare 2010-09-16 kl. 21:42.
Citera
2010-09-16, 21:42
Medlem
blindmails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrasigFlummare
Får "Fel 691" alltså att Användarnamn och lösen inte stämmer. Men det ska va rätt. Det funkar på hemsidan...

Samma sak för mig oxå!
Hoppas att de fixar till det snart!
Citera
2010-09-16, 21:44
Medlem
yabbahs avatar
Nu fungerar det för mig oxå .. wooohooo ..
Citera
2010-09-16, 21:44
Medlem
jazztasss avatar
Nu fick jag tillbaka mitt
Citera
2010-09-16, 21:45
Medlem
blindmails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blindmail
Samma sak för mig oxå!
Hoppas att de fixar till det snart!

Precis efter jag postat tidigare inlägget hoppade anslutningen igång!!!

Citera
2010-09-16, 21:46
Medlem
Blandats avatar
Det var fane mig på tiden
Citera
2010-09-22, 05:51
Medlem
BaalZeBubs avatar
Jag har precis skaffat Anonine, och det verkar fungera bra.

Nu funderar jag dock över några saker, av vilka en del aspekter inte är Anonine-specifika utan gäller alla vpn.

För det första är Anonines vpn uppenbart väldigt öppet. Alla portar verkar vara öppna. Skyddet som hårdvaruroutern gav är borta. Jag använder comodo firewall i windows 7, och frågan är vad man skulle kunna göra där / bör göra för att skydda sig. Mitt preliminära svar är: gör inget alls, förutom att använda comodo's skydd på applikationsnivå.

För det andra uppträder Anonine som ett 'public network' i network and sharing center, windows 7. Jag är osäker på vad denna inställning faktiskt innebär i windows 7 och vad den innebär för anonine. Jag *tror* att det handlar om hur datorer inom samma ip subnät inom anonine behandlas. Jag *tror* också att de enda datorer man öht kan nå är sin gateway och dns servrar, så det kvittar hur man har ställt in det vad gäller public/private.

För det tredje försökte jag göra ett filter av ett slag som jag tidigare använt för Swissvpn, som endast tillåter specifika program (utorrent, dc++) att vara igång när vpn är uppe. Trafiken ska alltså gå ned till noll om vpn dyker. Jag får det inte att funka. Tack vare tidigare tips provade jag med att definiera en nätverkszon omfattande rangen 188.126.70.1 -- 188.126.95.255 som anonine. Passar denna?
Citera
2010-09-24, 18:06
Medlem
SwAxXs avatar
Är anonine nere? Står inget om det på twitter, men jag kan inte ansluta till internet med anonine, men när jag kopplar ifrån anonine så går det att använda internet. Någon mer som har det problemet?
Citera
2010-09-24, 18:08
Medlem
harrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SwAxX
Är anonine nere? Står inget om det på twitter, men jag kan inte ansluta till internet med anonine, men när jag kopplar ifrån anonine så går det att använda internet. Någon mer som har det problemet?

Funkar som vanligt för mig.
Citera
2010-09-24, 18:23
Medlem
SwAxXs avatar
Nu fungerar det igen. Weird asså
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem