2008-03-17, 23:19
Medlem
devilspawns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Indiana
Howdi dowdy, jag söker ett härligt RPG spel, med assköna miljöer, gärna medeltida-fantasy som Oblivion & The witcher i städer etc, hyffsat nytt, och en ashärlig story!(;

Liknande Dungeon Siege & Titan quest uppskattas även!

Den som skulle kunna ge mig detta mirakel spel, avgudar jag!

Silver! Har några år på nacken men ett riktigt underbart RPG som du måste testa om du inte gjort det

Annars är Outcast riktigt förbannat skönt och roligt spel!
Citera
2008-03-18, 00:32
Medlem
Megalomanias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tekoppar
Damnit det dära spelet såg ju jävligt passande ut! Måste prövas så fort jag kan, du råkar inte ha några flera på lager? Finns det någon utforskar spel som utspelar sig i djungel miljö? Ej linjärt. Eller några andra vackra miljöer?
Jag ska kolla lite i spelgömmorna och se om jag kan hitta något passande. Det enda jag kommer på så här på rak arm är ett riktigt obskyrt Playstationspel som heter LSD. Om det är så rogivande låter jag vara osagt men det går i vilket fall enbart ut på att utforska.
Citera
2008-03-18, 17:28
Medlem
Ledarens avatar
Jag söker efter spel som är roliga, och som inte är alltför krävande men ändå snygga. Min dator klarar av Far Cry med bra inställningar som bäst, spel med bättre grafik än Far Cry går helt enkelt inte.

Några tips ?

Tack på förhand.
Senast redigerad av Ledaren 2008-03-18 kl. 17:35.
Citera
2008-03-18, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ledaren
Jag söker efter spel som är roliga, och som inte är alltför krävande men ändå snygga. Min dator klarar av Far Cry med bra inställningar som bäst, spel med bättre grafik än Far Cry går helt enkelt inte.

Några tips ?

Tack på förhand.

HL2 samt episoderna.
Citera
2008-03-18, 21:19
Medlem
Gick förbi Game idag och såg att en unge stod och lirade ett Formula 1 spel på XBOX 360. Spelet var äckligt snyggt och känslan fanns där såg det ut som iaf =). Hur som helst var jag dum nog att inte fråga personalen vilket spel det var. Har kollat runt lite på sidor men hittar fan inget nytt F1-spel till 360'n som kan vara sådär snyggt.

Någon som har mer koll ang. F1-spel? Kan det vart en demo?
Citera
2008-03-18, 23:44
Medlem
Ledarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apelsinho
Gick förbi Game idag och såg att en unge stod och lirade ett Formula 1 spel på XBOX 360. Spelet var äckligt snyggt och känslan fanns där såg det ut som iaf =). Hur som helst var jag dum nog att inte fråga personalen vilket spel det var. Har kollat runt lite på sidor men hittar fan inget nytt F1-spel till 360'n som kan vara sådär snyggt.

Forza Motorsport månne?
Citera
2008-03-19, 09:59
Medlem
Gavves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apelsinho

Finns vad jag vet inget F1 spel till 360. Var det som Ledaren säger Forza Motorsport 2? Eller var det kanske Project Gotham Racing 4?
Citera
2008-03-19, 11:22
Medlem
Apolexs avatar
som fortsättning på min förra tråd så skriver jag här istället, hoppas att det blir bättre så men här har ni iaf
(Tack för dom svar jag fick förut på min tråd)
Tjao tjao

Nu är det dags att hosta ett lan igen. Fast känner för att spela lite nya spel och olika typer av spel. Hade tänkt mig att spela 3 av varje spel typ. Av dessa typer: rpg,fps,racing,strategi. Vi som hade tänkt lana är inga personer som spelar så mycket utan gör det mest för den sociala biten skulle jag tro. Så därför har vi inte så bra datorer heller utan som ni kan se nedan så har jag valt lite äldre spel som inte kräver så mycket. Men skulle gärna ha hjälp av att fylla i resten.

Än så länge har jag bestämt dessa:
rpg: Diablo2/***/***
fps: UT2004/Serious Sam/***
Racing: Nfs underground/***/***
Strategi: ***/***/***
Citera
2008-03-19, 13:51
Medlem
XXtazys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apolex
Än så länge har jag bestämt dessa:
rpg: Diablo2/***/***
fps: UT2004/Serious Sam/***
Racing: Nfs underground/***/***
Strategi: ***/***/***
Strategi: starcraft/age of empires2
enligt mig självklara spel på varje lan!
Citera
2008-03-19, 17:36
Medlem
Apolexs avatar
Tackar för svaren. känns som aoe 2 blir ett måste och starcraft känns ju också som en bra ide. kanske finns något lite mer okänt strategi spel man kan spela också ? Någon ide om det?
Citera
2008-03-19, 17:50
Medlem
Tekoppars avatar
Citat:
Tackar för svaren. känns som aoe 2 blir ett måste och starcraft känns ju också som en bra ide. kanske finns något lite mer okänt strategi spel man kan spela också ? Någon ide om det?

Warcraft 2 är ju bara ett måste.
Citera
2008-03-19, 18:43
Medlem
SkinnyFistss avatar
Citat:

Homeworld kanske?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in