2009-11-17, 16:36
Medlem
Blaze-a-lots avatar
Citat:
Postal 2 och Manhunt och GTA serien är de enda jag kan komma på. Dock är ju GTA mer story än sandlåda.

Tyckte Manhunt såg intressant ut, men kommer det alltid ny kamera om man säger(det blir annorlunda) när man avrättar någon?
Är iallafall öppen för mer förslag
Citera
2009-11-17, 16:41
Medlem
The Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaze-a-lot
Tyckte Manhunt såg intressant ut, men kommer det alltid ny kamera om man säger(det blir annorlunda) när man avrättar någon?
Aldrig spelat det, tyvärr.
Citera
2009-11-17, 17:39
Medlem
TJA alla spelare

jag har drömt hela mitt liv om att vara GANGSTER. jag har nu spelat färdigt GTA SAN andreas och har verkligent levt det!! jag har varit GANGSTER i spelet ... jag har spelat gta andreas city och 2an ...

vet ni något till spel där man får vara gangster och typ dra runt o kicka folk ... gärna med bra grafik

IM OUT.
Citera
2009-11-17, 17:43
Medlem
c^2s avatar
Jag söker ett Xbox-spel (det ska gå att spela på 360, och helst vara gjort för 360, men spelar ingen roll om det är för gamla xboxet heller).

Spelet ska helst vara ett FPS spel, men alla förslag är välkomnas så skriv hellre än att skippa att svara.

Kraven är även att man ska kunna köra multiplayer via systemlink och att man ska kunna vara fyra spelare per konsol, man ska alltså kunna vara 8 spelare samtidigt som minst.

Och som sagt, FPS helst, men allting välkomnas.
Citera
2009-11-17, 18:20
Medlem
Söker ett äldre pc-spel ~10 år gammalt, har endast spelat demot.
Kan ha varit från en pcgamerskiva.
Det är ett strategispel som utspelar sig i en fantasyvärld, jag kommer ihåg att det inte gick att producera nya enheter eller bygga saker.

Det handlade mycket om att ändra formationer, tror demouppdraget gick ut på att slakta en by där innevånarna blivit till något zombieliknande.
Dom gubbarna man hade till förfogande som jag kommer ihåg är pilbågsskyttar, vanliga svärd/sköldsnubbar och dvärgar med mortars.
Citera
2009-11-17, 19:19
Medlem
teowinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaze-a-lot

Manhunt 2 har ju kommit till PC rätt nyligen och är väl ett av de mest våldsglorifierande spelen man kan hitta.
Citera
2009-11-17, 20:44
Medlem
Olle24s avatar
Fixat en ny dator och hade tänkt att fixa spel som jag inte har kunnat köra innan. Kan ni rekommendera några spel som t ex Modern Warfare 2, Crysis osv? Nya och krävande spel
Citera
2009-11-17, 20:45
Medlem
gronbuskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olle24
Fixat en ny dator och hade tänkt att fixa spel som jag inte har kunnat köra innan. Kan ni rekommendera några spel som t ex Modern Warfare 2, Crysis osv? Nya och krävande spel

Shattered Horizon verkar coolt men har inte fått tag i det själv så jag kan inte säga säkert.
Citera
2009-11-17, 20:50
Bannlyst
Letar efter ett webläsarspel. SKA var svenskt och STORT. SKA vara TEXT baserat (inte som tex RuneScape). Dock inte Travian, men samma stuk går bra, eller som som är som WoW fast i textfomat, alltså man levlar upp osv. Vill inte heller ha tramssidor som dekrim, haxed, mafiawars etc.

Alla andra bidrag uppskattas

Tack på förhand!

EDIT; Om ni absolut inte kommer på något på svenska så får ni väl post engelska/amerikanska också, men svenska går först =)
Citera
2009-11-17, 20:54
Medlem
gronbuskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Centon
Letar efter ett webläsarspel. SKA var svenskt och STORT. SKA vara TEXT baserat (inte som tex RuneScape). Dock inte Travian, men samma stuk går bra, eller som som är som WoW fast i textfomat, alltså man levlar upp osv. Vill inte heller ha tramssidor som dekrim, haxed, mafiawars etc.

Alla andra bidrag uppskattas

Tack på förhand!

EDIT; Om ni absolut inte kommer på något på svenska så får ni väl post engelska/amerikanska också, men svenska går först =)

Du ställer höga krav men det finns ju en massa bybyggarspel mer än travian som Khanwars och tribal wars. Sen finns det ett spel som heter the west som går ut på att springa runt och arbeta på olika ställen.
Citera
2009-11-17, 22:04
Medlem
haiguises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haiguise
Tjena. Ska köpa en chippad ps2a nu i dagarna och jag behöver tips på spel. PS2 kanske inte känns som en speciellt aktuell konsol men den är ju billig och som världens populäraste konsol borde det finnas en del bra spel iallafall, så jag vill inte argumentera om varför jag borde köpa en xbox 360 eller liknande istället ( Har haft en 360, sålde skiten)

Iallafall, vad jag söker är främst spel som är roliga multiplayer, typ sociala spel. Tekken och burnout har jag redan planerat att fixa, sånt är ju alltid kul, men har ni några mer tips? Får vara alla genrer/typer osv, grafik spelar ingen roll bara det är kul liksom. Men ni kan utesluta Guitar hero och liknande, av uppenbara anledningar.

Så för att summera -> Multiplayer, anything goes bara det har bra underhållningsvärde och inte är Guitar hero.

PS Om ni kommer på några riktigt sjukt bra singleplayerlir kan ni förstås tipsa om det med.

Iom att ps2 är mitt i mellan retro och aktuellt så postar jag i både Jag söker ett spel - RETRO-tråden och Jag söker ett spel-tråden. Tack på förhand!

Bumpar.. Fan denna tråden hatar mig
Citera
2009-11-17, 22:11
Medlem
grithors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haiguise
Bumpar.. Fan denna tråden hatar mig

Dokapon Kingdom är ett riktigt roligt multiplayer spel till PS2an. Speciellt om man är 4.
Ungefär som nintendos mario party.
Blandning av brädspel och RPG.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in