2008-06-13, 23:28
Medlem
Emokaninens avatar
Söker ett relativt gammalt spel till Pc

Man kör motorcykel olagligt, man kunde köra på pansisar och hemlösa när dom gick över vägarna med kundvagnar/rullatorer, om man körde åt helvete så tog snuten en, så kom det upp en bild med 2 poliser och nått om "doughnuts"
Citera
2008-06-14, 01:24
Medlem
Shejkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emokaninen

Man kör motorcykel olagligt, man kunde köra på pansisar och hemlösa när dom gick över vägarna med kundvagnar/rullatorer, om man körde åt helvete så tog snuten en, så kom det upp en bild med 2 poliser och nått om "doughnuts"

Road Rash kanske?
Citera
2008-06-14, 01:27
Medlem
lordos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emokaninen

Road rash kanske? Är det från 96 ungefär så är det nog det, men jag känner inte igen det där om doughnuts...

http://www.royhooper.com/RoadRash1.jpg
http://soft.cpatch.org/photo/roadrash.gif

EDIT: Fyfan vilket härligt spel det är!
Citera
2008-06-14, 01:38
Medlem
Emokaninens avatar
Klart som fan att det var det. Tack på er gullponkar

Nostalgi

Har för mig att dom säger det att nu ska vi sätta dig i finkan så vi kan käka våra munkar, eller nått :P
Senast redigerad av Emokaninen 2008-06-14 kl. 01:42.
Citera
2008-06-14, 16:37
Medlem
PaiN i Stugan^s avatar
söker ett spel som liknar DXball jävligt mycket, fast grafiken är mycket bättre, körde detta hemma hos en bekant för ett tag sen men kommer inte på namnet,
någon som vet?
Citera
2008-06-14, 17:02
Medlem
Jag kommer ihåg ett spel till amiga där man var någon form av oljebolagschef. Man köpte områden, borrade, fick ringa Ted Redhead när riggarna brann osv. Någon som minns titeln? Finns det något liknande till PC? Förslag på något liknande affärsspel perfekt att slå ihjäl en lördagkväll med mottages gärna!
Citera
2008-06-14, 19:26
Medlem
tjaboooos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av James-Jonny
Jag kommer ihåg ett spel till amiga där man var någon form av oljebolagschef. Man köpte områden, borrade, fick ringa Ted Redhead när riggarna brann osv. Någon som minns titeln? Finns det något liknande till PC? Förslag på något liknande affärsspel perfekt att slå ihjäl en lördagkväll med mottages gärna!
Spelet går under 2 namn, Oil imperium eller black gold.
Amigaversionen kan med fördel köras via emulator.

Finns en pc-version som heter black gold men hur den funkar får nån annan uttala sej om.
Citera
2008-06-14, 23:42
Medlem
Mr_wankers avatar
Hej behöver lite hjälp med att hitta bra FPS spel som ska funka med en dator med dessa Specifikationer:2,7ghz processor 2gb ram 256mg grafik.
Tack på förhand
Citera
2008-06-15, 01:32
Medlem
SkinnyFistss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr_wanker
Hej behöver lite hjälp med att hitta bra FPS spel som ska funka med en dator med dessa Specifikationer:2,7ghz processor 2gb ram 256mg grafik.
Tack på förhand

Half-Life
Deus Ex
System Shock 2

Fast jag vet inte om några av dessa funkar på ett grafikkort som bara väger 256 milligram.
Citera
2008-06-15, 01:35
Medlem
Mr_wankers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkinnyFists
Fast jag vet inte om några av dessa funkar på ett grafikkort som bara väger 256 milligram.
Haha jag menade så klart 256mb. Tack för tipsen iaf Ös på med mer tips bara
Citera
2008-06-15, 01:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjaboooo
Spelet går under 2 namn, Oil imperium eller black gold.
Amigaversionen kan med fördel köras via emulator.

Finns en pc-version som heter black gold men hur den funkar får nån annan uttala sej om.

Tackar, då får vi jaga rätt på Black Gold då!

Citat:
Ursprungligen postat av Mr_wanker
Haha jag menade så klart 256mb.

Säker på det? 256 millibit är väldigt lite...
Citera
2008-06-15, 01:58
Medlem
Mr_wankers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av James-Jonny
Säker på det? 256 millibit är väldigt lite...
Men det var då själva fan 256MB Alla nöjda?
Mer spel tips tack.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in