2013-03-18, 19:19
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fragesattaren
Några minuter senare såg jag att det kom 1 massa kommentarer ifrån mig på andras "vägginlägg" osv
Hur ser man sånt?
Citera
2013-03-18, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Hur ser man sånt?
Det kan man nog se till höger i den stora sidoflödet.
Citera
2013-03-18, 19:50
Medlem
Hur ändrar man så att alla inte ser när jag gillar en bild?
Citera
2013-03-18, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shinoo
Hur ändrar man så att alla inte ser när jag gillar en bild?
Det dom kan göra är att själv gå in till din profil, och där välja att dom inte vill se saker dom gillar. Men jag har aldrig tänkt på detta och letat, så vad jag vet så går det inte.
Citera
2013-03-18, 20:06
Medlem
Hur får man bort de där jäkla facebook black som skickas till alla sina vänner? är det virus?
Citera
2013-03-18, 22:23
Medlem
ninjabeiruts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shinoo
Hur får man bort de där jäkla facebook black som skickas till alla sina vänner? är det virus?

Scam.

http://www.webpronews.com/no-facebook-black-isnt-a-real-thing-youre-being-scammed-2012-11

Hur man får bort det vet jag inte, då jag inte orkat tagit reda på det. För jag har inte det.
Citera
2013-03-19, 11:47
Medlem
SOA88s avatar
Hur får man tillbaka realtidsuppdateringarna uppe till höger, de försvann för min del. Jag som vill se när fjortisar får massa likes.
Citera
2013-03-19, 12:23
Medlem
AIKDaniels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SOA88
Hur får man tillbaka realtidsuppdateringarna uppe till höger, de försvann för min del. Jag som vill se när fjortisar får massa likes.

Either way you have your chat up or you can press here, (check the image) http://tinypic.com/view.php?pic=xn95y8&s=6
Citera
2013-03-19, 12:29
Medlem
SOA88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIKDaniel
Either way you have your chat up or you can press here, (check the image) http://tinypic.com/view.php?pic=xn95y8&s=6

Nej, den symbolen är som bortblåst. Vet inte varför. Kanske har för lite vänner dessa dagar...

Well, jag hittade ett svar som jag ej hittat tidigare

"Realtidsrutan visas bara för personer som har en viss nivå av kontoaktivitet. Om du inte ser realtidsrutan är det antagligen för att du inte har kopplingar till personer eller sidor som använder Facebook mycket och det därför inte finns tillräckligt mycket aktivitet att visa för att det ska vara användbart för dig."

Tack för att Ni tog er tid.
Senast redigerad av SOA88 2013-03-19 kl. 12:32. Anledning: edit
Citera
2013-03-19, 19:29
Medlem
livelovedies avatar
Nu är jag måttligt förbannad!!!!

Fick till en början block från att skicka vänförfrågningar till personer i 3 dagar, de dagarna gick och jag fick 7 dagar, hade då inte skickat till någon, innan dessa 7 var slut fick jag 14 nya (Hur kan dom säga att jag skicka till någon när jag redan är blockerad från att skicka!!??! )
Väntade då ut alla dagarna, har lagt till 3 personer, varav 2 är folk jag dagligen träffar, men nej facebook verkar veta bäst.. Min ilska la sig och de har gått 3 veckor nu sen jag kunde börja skicka igen och bara addat dessa 3, så fick jag nyss 30 dagar. VA I HELA FRIDEN!?

Så jag undrar, hur får man kontakt med facebook? Är inget kul att inte ens kunna skicka meddelande till folk som inte är ens vänner på facebook (Som jag på grund av detta inte ens vågat adda!!!), då jag har dialog med en senast för 30min sen som ej är min vän, som jag nu inte kan svara.
Citera
2013-03-19, 22:58
Medlem
En nyhet efter att facebook ännu en gång gjordes om är att man kan ladda ner facebookalbum med hjälp av downthemall. Detta är tur, då mitt gamla skript för att ladda ner album gick sönder i samband med det uppdaterade facebook.
Citera
2013-03-20, 00:01
Medlem
PicCoLini30s avatar
Hur gör jag så att mina vänner ser bara dem som vi har gemensamt? jag vill inte dela hela min vänners lista nämligen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in