2012-12-20, 20:43
Medlem
jacoooops avatar
Har postat det här förut men inte fått svar så hoppas på bättre tur nu
Det finns konversationer som jag hade förr på FB som nu inte längre finns att hitta i meddelanden, någon som vet var de kan ha tagit vägen? De jag letar efter är rätt gamla, från innan meddelande-fuktionen lades till, men det kan inte bero på det eftersom jag hittar andra konversationer som är äldre...
Citera
2012-12-20, 20:48
Medlem
MisterMonkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fasad
Men va tusan.. jag vet att det ska gå att pausa fb så att ingen av ens vänner kan kolla ens profil ens. Men hur gör man?!
Tryck på pilen uppe till höger, välj kontoinställningar.
Välj säkerhet i den vänstra menyn och sen står det "Inaktivera ditt konto" med blå text längst ner bland alla alternativ i mitten av skärmen.
Citera
2012-12-20, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jacoooop
Har postat det här förut men inte fått svar så hoppas på bättre tur nu
Det finns konversationer som jag hade förr på FB som nu inte längre finns att hitta i meddelanden, någon som vet var de kan ha tagit vägen? De jag letar efter är rätt gamla, från innan meddelande-fuktionen lades till, men det kan inte bero på det eftersom jag hittar andra konversationer som är äldre...
Det där har jag ingen aning om, jag kan se alla konversationer från långt tillbaka. Gäller det alla dina vänner eller bara en just?
Citera
2012-12-20, 21:12
Medlem
Fasads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterMonkey
Tryck på pilen uppe till höger, välj kontoinställningar.
Välj säkerhet i den vänstra menyn och sen står det "Inaktivera ditt konto" med blå text längst ner bland alla alternativ i mitten av skärmen.
Tack, men då står de:

Citat:
Inaktivering av ditt konto medför avstängning av din profil och borttagning av namn och bilder från det mesta du delat på Facebook.

Kan man alltså gå tillbaka till sin vanliga profil sen igen? med alla bilder och så?
Citera
2012-12-20, 21:23
Medlem
Någon som vet hur jag smidigt kan komma åt en chathistorik utan att manuellt behöva bläddra igenom hela konversationen? Har nästan 23,000 meddelanden med en person och jag orkar inte ta mig till början manuellt. Vill alltså kunna kolla igenom allting utan att behöva ladda efter 10 meddelanden.

Har redan provat att ladda ner min profil men den visar inte all historik utan bara vissa delar och från vissa personer. Har googlat som en galning men hittar inget vettigt sätt att kunna läsa historiken utanför facebook smidigt och enkelt.

Någon som har ett svar på min fråga?
Citera
2012-12-20, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fasad
Kan man alltså gå tillbaka till sin vanliga profil sen igen? med alla bilder och så?
Ja.
Citera
2012-12-21, 00:35
Medlem
Är det bara för mig som meddelande funktionen inte fungerar i mobilen?
Citera
2012-12-21, 01:50
Medlem
NirvanAs avatar
Hur tar man bort sig totalt från facebook? Jag har för mig det fanns nån guide nånstans hur man gjorde. Vill alltså inte bara inaktivera mig utan ta bort mig helt, alla uppgifter, allt, ska inte gå att återfå kontot.
Citera
2012-12-21, 03:14
Medlem
Dreamos avatar
Kunde inte hitta någon tidigare tråd om detta ämnet men, hur fungerar egentligen Facebook koordinatsystem? T.ex. om jag postar ett logginlägg via mobilen & visar var jag är, hur kan jag ändra denna plats till en annan?
Citera
2012-12-21, 08:15
Medlem
Vet någon om man kan dölja populära statusuppdateringar? Alltså sånna som gillas av flera tusen och som visas på min sida bara för att en kompis har tryckt på gilla...
Citera
2012-12-21, 09:36
Medlem
MisterMonkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Hur tar man bort sig totalt från facebook? Jag har för mig det fanns nån guide nånstans hur man gjorde. Vill alltså inte bara inaktivera mig utan ta bort mig helt, alla uppgifter, allt, ska inte gå att återfå kontot.
http://www.facebook.com/help/359046244166395/
Citera
2012-12-21, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dreamo
Kunde inte hitta någon tidigare tråd om detta ämnet men, hur fungerar egentligen Facebook koordinatsystem? T.ex. om jag postar ett logginlägg via mobilen & visar var jag är, hur kan jag ändra denna plats till en annan?
Det går automatiskt, så du kan inte lura facebook med det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in