2011-02-03, 11:42
Medlem
Kingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paschendale
Jag undrar också över en grej. För närvarande har jag "Singel" som relationsstatus. Om jag går in i inställningarna och ändrar till blankraden, kommer detta då att synas i newsfeeden (alltså typ "Paschendale är inte längre singel)? Och går det i såna fall att göra på nåt sätt så att det inte syns i feeden?

Vill alltså helt enkelt inte visa min relationsstatus på min profil.
Du kan snabbt ta bort det från feeden.
Citera
2011-02-03, 11:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Paschendale
Jag undrar också över en grej. För närvarande har jag "Singel" som relationsstatus. Om jag går in i inställningarna och ändrar till blankraden, kommer detta då att synas i newsfeeden (alltså typ "Paschendale är inte längre singel)?

Exakt så kommer det att stå tyvärr. Jag gjorde samma sak en gång. Det är bara att radera uppdateringen från loggen innan någon hinner läsa den... Ett annat alternativ är att göra relationsstatusen hemlig i sekretessinställningarna, så syns det inte för andra ifall du ändrar den.
Citera
2011-02-03, 17:20
Medlem
Roger that! Tack för hjälpen :-)
Citera
2011-02-05, 12:36
Medlem
EmergencyBrakes avatar
Tjena har nu under ett par dagar haft större problem med min facebook, som jag inte kunan åtgärda

problem jag har är följande

*Min profilbild fckar ur och ändrar sig hela tiden.
*Bilder jag lägger till elelr tar bort försvinner inte eller kommer tillbacks etc.
*notifications funkar inte som det ska.
*mina kommentarer försvinner, även statusuppdateringar, de kan komma tillbacks efter ett tag
*kan inte se de medelande jag skickar.

och det är allmänt fcked up :/ är det någon som har nån ide om vad jag kan göra, kan man vända sig till facebook support på nått sett så de kan kolla över problemet ? alal förslag är välkmna blir fan tokig på detta !!!!!!!

oh btw jag har opera, men har provat internet explorer med blir samam skit plus att jag provat fler datorer och nätverk
Citera
2011-02-05, 15:15
Medlem
Dougs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EmergencyBrake
Tjena har nu under ett par dagar haft större problem med min facebook, som jag inte kunan åtgärda

problem jag har är följande

*Min profilbild fckar ur och ändrar sig hela tiden.
*Bilder jag lägger till elelr tar bort försvinner inte eller kommer tillbacks etc.
*notifications funkar inte som det ska.
*mina kommentarer försvinner, även statusuppdateringar, de kan komma tillbacks efter ett tag
*kan inte se de medelande jag skickar.

och det är allmänt fcked up :/ är det någon som har nån ide om vad jag kan göra, kan man vända sig till facebook support på nått sett så de kan kolla över problemet ? alal förslag är välkmna blir fan tokig på detta !!!!!!!

oh btw jag har opera, men har provat internet explorer med blir samam skit plus att jag provat fler datorer och nätverk

Jag har samma problem och problemen är kvar i Opera, FF, Chrome och iPhone. Har ingen lösning..
Citera
2011-02-05, 20:16
Medlem
DunderBusens avatar
Har också det problemet. Oavsett webläsare... Måste vara nåt Facefuckat ultra fel. Borde åtgärdas skulle jag tro. Rätt många som har det där felet/felen.
Citera
2011-02-05, 22:43
Medlem
Jag har ett delikat problem med facebook. Det dyker upp en massa okända personer i mitt "nyhetsflöde" på startsidan. När jag går in på deras facebook-sidor står det "vänförfrågan har skickats" men jag har inte skickat dem någon förfrågan. Många av dem bor långtbortistan och jag har inte den blekaste om vem personen är. Hur fan går det här ihop? Jätte roligt att behöva sitta och avbryta förfrågningar varje gång jag loggar in på facebook.. jag vill ju inte ha dem som vänner. SUCK!
Citera
2011-02-06, 09:54
Medlem
Roedoress avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Angiiie
Jag har ett delikat problem med facebook. Det dyker upp en massa okända personer i mitt "nyhetsflöde" på startsidan. När jag går in på deras facebook-sidor står det "vänförfrågan har skickats" men jag har inte skickat dem någon förfrågan. Många av dem bor långtbortistan och jag har inte den blekaste om vem personen är. Hur fan går det här ihop? Jätte roligt att behöva sitta och avbryta förfrågningar varje gång jag loggar in på facebook.. jag vill ju inte ha dem som vänner. SUCK!

Är du automatiskt inloggad? Finns då risk att någon utför en facerape i smyg på dig. Poppis på jobb med bla kontorslandskap.

Har du loggat in någon annanstans än på din "normala" dator? Finns då risk att någon har full insyn i ditt konto från den datorn.

Jag skulle börja med att byta lösenord och sen logga ut ordentligt. Logga sen in med det nya lösenordet.
Citera
2011-02-06, 10:24
Bannlyst
Hur ändrar man sitt namn?
Citera
2011-02-06, 10:25
Medlem
raggarsvins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manhattan
Hur ändrar man sitt namn?
Konto - Kontoinställningar - Namn (Tryck på Ändra)
Citera
2011-02-06, 11:45
Medlem
EmergencyBrakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DunderBusen
Har också det problemet. Oavsett webläsare... Måste vara nåt Facefuckat ultra fel. Borde åtgärdas skulle jag tro. Rätt många som har det där felet/felen.

vi får hoppas att bönderna åtgärdar felet snarast för detta är fan insane
Citera
2011-02-06, 11:56
Medlem
EmergencyBrakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doug
Jag har samma problem och problemen är kvar i Opera, FF, Chrome och iPhone. Har ingen lösning..

det är rätt skönt att veta att man itne är ensam om att ha det så här
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in