2012-10-03, 11:25
Medlem
Evilsweetthings avatar
Jag kommenterade ett inlägg på en sida via mobilen, när jag sedan går in på facebook via datorn så syns inte kommentaren. Det brukar synas annars? Är det någon inställning? (kommentaren syns fortfarande via mobilen)
Citera
2012-10-03, 12:39
Medlem
Har en fråga om relationsstatusen på facebook! Hur gör man så händelsen syns för sina vänner, har hört att många andra har samma problem. Båda har "accepterat" på facebook, men händelsen syns bara på min logg och inte bland nyheter.

Tacksam för svar
Citera
2012-10-03, 16:10
Medlem
berran2ks avatar
Hej på er! När ni kommer in på facebook. Vad är det ni tycker är mest underhållande att läsa i en statusuppdatering? Vad tycker ni den ska handla om? Något roligt som har hänt, kanske ett bråk eller bara något djupt/vist ord.

Dela med er av tankar
Citera
2012-10-03, 21:38
Medlem
Tjena!
Tänkte kolla med er om den blåa indikationen när man chattar med någon är borta, eller är det bara för mig? Det va ett tag sedan det försvann för mig nämligen, börjar bli lite jobbigt att börja rota för att se vilka som har skrivit.
OSX med Safari.

/mvh
Citera
2012-10-04, 14:02
Medlem
Petflaskas avatar
För ett år sedan kom ju den dära uppdateringen så att man kan se vad folk gillar, skriver för status osv på högersidan av facebook. Jag har den inte och hittar inte på vart jag kan fixa det.

Är det nån som vet vad jag menar, och vet hur jag fixar det ?
Citera
2012-10-04, 14:53
Medlem
Andreasvbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petflaska
För ett år sedan kom ju den dära uppdateringen så att man kan se vad folk gillar, skriver för status osv på högersidan av facebook. Jag har den inte och hittar inte på vart jag kan fixa det.

Är det nån som vet vad jag menar, och vet hur jag fixar det ?
Om du bara ser chatten är det för att du inte är så aktiv.

https://www.facebook.com/help/184242534997259/
Citera
2012-10-04, 18:16
Medlem
Petflaskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andreasvb
Om du bara ser chatten är det för att du inte är så aktiv.

https://www.facebook.com/help/184242534997259/

aha i see, tack!
Citera
2012-10-05, 07:05
Medlem
Skohornets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinStLouis
Om du har en bild uppe där du är taggad så kan du välja "report/remove tag" i options.

Ja och då måste jag blocka användaren som lagt upp bilden, alternativt ta kontakt med local athourities för att taggen ska försvinna.

Finns det på riktigt inget sätt att ta bort taggar från bilder? Helt efterblivet.
Citera
2012-10-05, 10:13
Medlem
Tjenare, det har varit ett tag nu på min facebook, att när jag
klickar "delta" i ett evenemang så syns det inte på min tidslinje, dvs på min logg. Vet någon vad det beror på? Har gått in o kollat på konto/sekrettesinställningar men inget verkar fungera...
Citera
2012-10-06, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dillyz
Tjenare, det har varit ett tag nu på min facebook, att när jag
klickar "delta" i ett evenemang så syns det inte på min tidslinje, dvs på min logg. Vet någon vad det beror på? Har gått in o kollat på konto/sekrettesinställningar men inget verkar fungera...
Har för mig att när man klickar på "delta" så ska inte det synas via din tidslinje genom default. Har ingen aning dock hur man ändrar så det gör det!
Citera
2012-10-06, 09:43
Medlem
Har ett problem. Jag ser inte alla som är online i Facebook chatten. Har några kompisar som alltid skriver till mig men jag ser dem aldrig i listan.

Någon som vet hur man kan åtgärda detta problem?
Citera
2012-10-06, 15:24
Medlem
a25zkmiz-premiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deal27
Har ett problem. Jag ser inte alla som är online i Facebook chatten. Har några kompisar som alltid skriver till mig men jag ser dem aldrig i listan.

Någon som vet hur man kan åtgärda detta problem?

Det kan vara så att de vännerna har stängt av chatten/visar sig som offline.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in