2012-07-11, 06:46
Medlem
xlntds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mast123
Hur sätter jag så att bara vänner kan se mina mobiluppladdningar och loggfoton? Just nu kan alla se och det vill jag inte.
på fotonas album så har du en ändringsbar ikon nere till höger, klicka på den och ändra
Citera
2012-07-11, 10:45
Medlem
Citat:
Jag ska lägga till nuvarande ort i min profil. Stället jag bor på finns inte med, kan man skapa en ny ort för att sedan lägga till? Hur i så fall?

Tack på förhand!

Citat:
Ursprungligen postat av Snowball-Two
Ja de kan du göra. Skriv bara in de ställets namn i rutan och tryck lägg till eller spara eller liknande.

Citat:
Om det vore så lätt. Det går inte att göra det med en ort som inte redan ligger med att välja.

Finns det ingen som vet hur man lägger till en ort som inte redan finns med?
Det lär ju inte gå att göra under boende - redigera, utan måste göras på annat sätt.
Citera
2012-07-11, 14:59
Medlem
Har sett på facebook att flera väljer sambo som relationsstatus?
Men hur gör man det? Det finns ju inte i listan...
Citera
2012-07-11, 15:32
Medlem
raugers avatar
Varför får jag en notifiering varje gång en viss person uppdaterar sin status? Jag har inte personen i "nära vänner"-listan?
Citera
2012-07-11, 16:26
Medlem
Funknatics avatar
Har stora problem med att logga in på facebook hela tiden, kan inte ens komma åt sidan mestadel av tiden. Står bara "ansluter" när jag ska försöka nå facebook. Och om jag kommer in på facebook kan jag inte logga in .

Använder firefox men har ochså provat croome. Formaterat datorn men inget hjälper..

Är det någon brandvägg som blockerar, proxy server?
Citera
2012-07-12, 13:34
Medlem
Blåbärskungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Funknatic
Har stora problem med att logga in på facebook hela tiden, kan inte ens komma åt sidan mestadel av tiden. Står bara "ansluter" när jag ska försöka nå facebook. Och om jag kommer in på facebook kan jag inte logga in .

Använder firefox men har ochså provat croome. Formaterat datorn men inget hjälper..

Är det någon brandvägg som blockerar, proxy server?
Jag har samma problem(har nu haft det i mer än en vecka), i bland funkar det genom att gå in på en länk till ett annat facebook konto har jag märkt.

Jag har Bahnhof som ISP.
Citera
2012-07-12, 16:01
Medlem
Funknatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blåbärskungen
Jag har samma problem(har nu haft det i mer än en vecka), i bland funkar det genom att gå in på en länk till ett annat facebook konto har jag märkt.

Jag har Bahnhof som ISP.

Kan prova, men så sjukt irriterande detta! speciellt när det är facebook som är lite av en daglig drog
Citera
2012-07-12, 17:08
Medlem
Qweasd123s avatar
Om man råkar lägga till någon som vän och två sekunder efter avbryter vänförfrågan, kommer då personen se att jag skickat en vänförfråga?
Senast redigerad av Qweasd123 2012-07-12 kl. 17:23.
Citera
2012-07-12, 17:59
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Har man lagt in en länkvideo i sitt textinlägg kan man
räkna med att inte kunna efter-editera texten efter postning.

Det är fördärvligt att behovet av en postad bild är det enda sättet att förstora upp ens text
om ni hajar vad jag menar, detta leder fram till "redigera" enbart.

Eller vad säger ni?.
Citera
2012-07-12, 20:03
Medlem
nu har en vän gjort ngt idiotiskt
på min vägg fick jag upp en profil spy your top ten views,
den är blå och så står det på en lista mitt namn och hur många som har varit och spanat in min profil...
i dom andra raderna står det min kompis vänner och hur många som har varit inne och kollat på deras profiler.

vad är detta för skit? är det på riktigt??? när jag då trycker på mitt namn på denna fåniga lista så kommer jag DIREKT till min vägg, dvs. jag kan alltså inte se VEM som har varit inne på min profil och spanat in mig...

därför undrar jag om detta är på riktigt.

vidare har jag sett andra inte mina vänner men vänners vänner som skriver att dom kan se hur många som har varit inne och kollat på deras profiler. sedan när jag skriver till dessa människor så svarar dom inte på mina mail- när jag undrar vad det är för ngt och hur dom kan se att ngn har varit inne på deras profil...

Men en sak som jag inte fattar, varför skulle Facebook vilja avslöja vem som ser vems profiler?

Det är ju idioti, det är ju det som är en av dom roliga saker på Facebook att man kan spana in andra UTAN att dom vet det, varför skulle man vilja döda detta? Tror Facebook förlorar på man kan se vem som spanar in vem...
Citera
2012-07-12, 20:53
Medlem
2tjacks avatar
Nån mer som har problem med chatten?
Citera
2012-07-12, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2tjack
Nån mer som har problem med chatten?

Dessvärre, ja.