2012-12-21, 10:50
Medlem
Jävla facebook fan vad jag hatar skiten!!

Allvarligt, jag måste gå in på flashback för att kunna få hjälp med facebook eftersom att man inte kan kontakta dom och har ingen service över huvudtaget! Skit!!

IAF HÄR ÄR MITT JÄVLA PROBLEM MED SKITSIDAN! (Ja jag är riktigt förbannad nu!!)

Jag är en sån där som låser mitt konto tillfälligt och öppnar sedan upp den ca 1/månad för att se om något hänt bland mina vänner.
Jag hatar deras gestapofasoner när dom förföljer sina användare, så därför skapade jag en "anonym" mail genom hotmail.

Jag loggade nu in på min FB och stod då att min epost är invalid, så jag fick uppdatera den genom en knapp som var där. Något mail skickades till den "anonyma" hotmailen för att bekräfta. Men dit loggar jag aldrig in så jag glömde av mitt lösen och jag lyckades blocka mitt hotmailkonto genom att slå in fel lösen för många gånger, återställa det kan jag inte göra då jag inte har någon riktig information som man kan bekräfta med och jag kommer inte ihåg vilka uppgifter jag skrev i när jag startade kontot. Och hotmail är tydligen likadana, dom går inte att kontakta.

Betyder detta nu då kanske att om jag loggar ut ifrån Skitbook så kommer jag möjligen inte att kunna logga in förrän jag har kommit in på min hotmail? Eller kan jag ändra mail på något sätt? Genom facebook-mailen eller något (hur det nu fungerar)?
Byta mail försökte jag med men då skickade dom ett bekräftelsemail till min hotmail och det kan jag ju inte läsa!
Citera
2012-12-21, 12:33
Medlem
En f.d vän har raderat mig från sin vänlista för ett halvår sedan. Men ändå kommer h+ns inlägg upp på min wall ibland. Vaffö?
Citera
2012-12-21, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kent-Herbert
En f.d vän har raderat mig från sin vänlista för ett halvår sedan. Men ändå kommer h+ns inlägg upp på min wall ibland. Vaffö?
Prenumererar du på vännen?
Citera
2012-12-21, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flowlops
Prenumererar du på vännen?

Eh. nä. Hur gör man det?
Citera
2012-12-21, 20:54
Medlem
sporkehs avatar
Går det göra så mina bilder ej kommer upp på 'nyheter' när jag blir taggad i foton?? men att det fortfarande syns i mina 'foton' mapp.
Citera
2012-12-21, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kent-Herbert
Eh. nä. Hur gör man det?
Man kan aktivera en funktion så vänner kan prenummera på än
Citera
2012-12-21, 22:36
Medlem
Hoj!

Om jag vill att folk jag inte är vän med inte ser ett skit på min tidslinje, vart går jag in och ställer in det då?

Dom ändrar ju små saker stup i kvarten så man blir ju fan helt förvirrad.

Stort tack på förhand!
Citera
2012-12-22, 00:10
Bannlyst
Hur fan döljer man "meddelande" knappen på sin profil för de man inte är vän med i den nya sekretessen?
Citera
2012-12-22, 01:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mentos-fruit
Hur fan döljer man "meddelande" knappen på sin profil för de man inte är vän med i den nya sekretessen?
Du hittar det bland sekretessinställningarna.
Citera
2012-12-22, 11:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av flowlops
Du hittar det bland sekretessinställningarna.

Jag hittar inte den har letat i flera gånger, kan du inte ta print screen och visa vart man kan ändra nånstans?
Citera
2012-12-22, 13:26
Bannlyst
Jag undrar hur man gör så att bara dom som är vän med mig kan hitta en på Facebook.
Förut kunde man välja i sekretessen om man inte ville att någon skulle kunna söka efter en.. nu kan vem som helst hitta en.
Tackar för eventuella svar!
Citera
2012-12-22, 17:31
Medlem
thesyss avatar
Om man fyllde i fel födelsedatum när man skapade sitt konto, går det att ändra det i efterhand?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in