Skulle vilja ha en ny serie. Som har gått 2-3 säsonger minst.
Spelar ingen roll om det är The Office liknande, eller mer åt Walking Dead hållet. Så både komedi, action och drama blir bra!
Tackar för tips.
Bästa dramaserierna enligt mig:
The Wire samt Sopranos, även en del action även om jag inte riktigt vill kalla det action i alla fall. Ett måste för serieälskare!
Andra riktigt bra tips är Breaking Bad - Crime/Drama, Arrested Development - Stukad Komedi!
Hallojs, söker någon serie där det har gått käpprätt åt helvete, t.ex walking dead. Följer redan Falling Skies. Även någon skojig komedi att fylla ut med istället för It's always sunny in philadelphia!
söker ny serie, precis sätt klart Chuck på nån vecka, riktigt skön serie! (kan ju nt mer än älska Sarah , så heeet Andra serier jag sätt som jag tyckt varit grymma: Entourage , Suits , Californication, någon jag missat helt?
Hallojs, söker någon serie där det har gått käpprätt åt helvete, t.ex walking dead. Följer redan Falling Skies. Även någon skojig komedi att fylla ut med istället för It's always sunny in philadelphia!
Kanske inte käpprätt men Battlestar Galactica har sina mörka stunder, när det gäller komedi så kan Californication vara en bra ersättning.
söker ny serie, precis sätt klart Chuck på nån vecka, riktigt skön serie! (kan ju nt mer än älska Sarah , så heeet Andra serier jag sätt som jag tyckt varit grymma: Entourage , Suits , Californication, någon jag missat helt?
Misstänker att du har sett den men It's Always Sunny in Philadelphia brukar vara uppskattad.
Har faktiskt inte sätt den! Står mellan den och How to make it in America , vilken rekommenderar ni och varför ?
Har bara sett Its always sunny in Philadelphia och det är faktiskt den roligaste serie jag sett. Den får andra serier att framstå som ett långt pass i matematik. Har man inte sett danny devito kråla sig naken ur en soffa har man inte levt
Hej, letar efter serier som är lika workaholics. Jag gillar hur jargongen är mellan karaktärerna och att de som skriver manus är även med som huvudroller. Några tips?
Hej, letar efter serier som är lika workaholics. Jag gillar hur jargongen är mellan karaktärerna och att de som skriver manus är även med som huvudroller. Några tips?
Vet inte om dessa serier är sådär jättelika, men jag kommer att tänka på följande:
- Eastbound and down
- Blue mountain state
Har själv fått tips om "The League". Den verkar jävligt rolig. Har tankat den klart nu
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!