Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Jag tror att just ditt cannabisrökande hör till dina mindre problem....vilket illustreras av din oförmåga att ens tänka en vettig tanke....precis allt du skriver är helt utan substans...
Jasså kan cannabisrökning vara ett problem menar du?
för jag rökte i 10 år dagligen och det var inge problem alls hälsomässigt eller psykiskt, det hjälpte faktist mig psykiskt att kunna djupdyka i ämnen och ta tag i tankemönster som skolgången infekterade mig med..
Det är utan substans för dig eftersom du aldrig kommer förstå det som jag förstår, jag har vetenskap och bevis till grunden för allt jag vet, för teorierna har jag ignorerat för länge sen..
Ni däremot tror fortfarande på sagor precis som dom flesta andra.
Så du tror att det 'r en vettig tanke att tänka att nån annan är sjuk i huvudet på grund av cannabis, när cannabis används för att skapa motsatsen till det du tror om cannabis eftersom det va svenska staten som krigar mot plantan som gav dig informationen om plantan?
Hade gud berättat för dig om cannabis så skulle det varit en annan historia än vad staten lärde dig, sanningen är fortfarande att miljontals människor har fått ut nånting positivt av cannabis, både fysisk och psykiskt,.
Det är tråkigt att du aldrig komemr att förstå det eller sluta kriga mot den plantan, men det är väl värt att notera att det står i bibeln att satan lurar dom vilsna att kriga mot gud inna dom förlorar och det blir dommedag?
I dessa dagar när bevis för gud är verklighet i form av vetenskap och deisgner i naturen och i människor, galaxer.. Så tycker jag det är kul att diskutera bevis för gud och bevis för satan i form av krig som ni tillåmed håller er iblandade i genom att skriva fula kommentarer om cannabis som är guds skapelse..
Gillar ni att kriga ett krig åt religionerna mot naturen?
Förstår ni att naturen kan innehålla intelligens och att ni kanske ligger lite risigt till iomed erat hat mot cannabis och dess sympatisörer?