2013-02-16, 08:15
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeanME
Den bästa reflektionen jag sett på länge, KKP är ju ett vandrande genhaveri i sina försök att måla upp sin världsbild.

Skrev jag att jag utgår från bevis?

Det är fortfarande ni som utgår ifrån nånting som ni själva inte vet om vad som skapat nånting, som sagt så är det ni som borde bevisa varför principen om att intelligens är det enda som vi människor vet om som kan designa, inte stämmer..
Men det är nånting som ni aldrig kommer att kunna bevisa så därför , om man tänker logiskt, så borde den principen gälla även när det gäller designer i naturen, och vill man ignorera det så visst gör det, men ni kanske förstår att om naturen har intelligens eller om gud existerar, vilket designbevisen bevisar, då ligger ni jäääääääävligt risigt till eftersom ni beter er som parasiter och skadedjur på planeten.. Intelligensen i naturen kan komma att skita ut er som det skadedjur ni blev lurade till att bli.

Jag gapskrattar åt er eftersom ni är i den här tråden på grund av att ni gillar att försöka utöva mobbing mot människor som "halvförstår" att gud är verklighet, medans det är ni som tror på religionerna och lögnerna från mainstreamvetenskapen (evolutionteorin som förklaringen på allt)

Religionerna säger att ni absolut inte är några frälsare som kan påverka ens erat eget liv och absolut aldrig världen för det vill dom styra själva på eran och naturens bekostnad.

Åtminstånde så visste svarta människor att dom var slavar, ni förblir omedvetna om att ni är slavar.. / Doug Stanhope

Hahahahahaaaa det är klart att sanningen är en främmande världsbild för dig gubben för du har blivit vilseledd hela ditt liv och du har inte vaknat än.

Kram gott folk go fortsättning
Senast redigerad av KungPungPat 2013-02-16 kl. 08:17.
Citera
2013-02-16, 08:23
Medlem
MeanMEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat

Det är fortfarande ni som utgår ifrån nånting som ni själva inte vet om vad som skapat nånting, som sagt så är det ni som borde bevisa varför principen om att intelligens är det enda som vi människor vet om som kan designa, inte stämmer..
Men det är nånting som ni aldrig kommer att kunna bevisa så därför , om man tänker logiskt, så borde den principen gälla även när det gäller designer i naturen, och vill man ignorera det så visst gör det, men ni kanske förstår att om naturen har intelligens eller om gud existerar, vilket designbevisen bevisar, då ligger ni jäääääääävligt risigt till eftersom ni beter er som parasiter och skadedjur på planeten.. Intelligensen i naturen kan komma att skita ut er som det skadedjur ni blev lurade till att bli.

Jag gapskrattar åt er eftersom ni är i den här tråden på grund av att ni gillar att försöka utöva mobbing mot människor som "halvförstår" att gud är verklighet, medans det är ni som tror på religionerna och lögnerna från mainstreamvetenskapen (evolutionteorin som förklaringen på allt)

Religionerna säger att ni absolut inte är några frälsare som kan påverka ens erat eget liv och absolut aldrig världen för det vill dom styra själva på eran och naturens bekostnad.

Åtminstånde så visste svarta människor att dom var slavar, ni förblir omedvetna om att ni är slavar.. / Doug Stanhope

Hahahahahaaaa det är klart att sanningen är en främmande världsbild för dig gubben för du har blivit vilseledd hela ditt liv och du har inte vaknat än.

Kram gott folk go fortsättning

Gör så mannen, sedan väcker du mamma om någon timme eller så för att få din medicin.
Citera
2013-02-16, 08:26
Avstängd
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Armaiti
Jösses......alltså va? Du slår IP med hästlängder.

Skulle han bara låta bli att nyttja sitt psykadeliska "naturapotek" i tid och otid så skulle han kanske kunna ge IP en match...men som det är nu så hittar han inte ens till tävlingsbanan
Citera
2013-02-16, 08:36
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeanME
Gör så mannen, sedan väcker du mamma om någon timme eller så för att få din medicin.

Naturen och energier från kosmos är den enda medecinen jag nånsin kommer behöva, så ta dina tankar om labbtillverkade medeciner och stoppa upp dom i ditt eget system och invänta ditt bevis för gud.. (satan)

Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Skulle han bara låta bli att nyttja sitt psykadeliska "naturapotek" i tid och otid så skulle han kanske kunna ge IP en match...men som det är nu så hittar han inte ens till tävlingsbanan

Sluta fjanta dig jag har redan skrivit att jag slutat rökt cannabis för några månader sen, men du får fortsätta kriga mot plantor om du vill för jag har nyss skrivit om vad det står i bibeln om att satan lurar människor att kriga mot gud precis innan det är "game over".

Jag har ingenting mot cannabis för det är en ovärdelig medecin som räddat miljontals människors liv, så fortsätt kriga mot plantan era vilsna får!!

Jag tycker det är så underbart, att ni kommer få "lära er en viktig läxa" på grund av krigandet ni gör mot plantan, för ni förstår väl att kriget krigas på det där sättet som ni krigar på genom att ens skriva om plantan på det sättet?

Har ni startat krig mot gud gott folk?

Genom att hata specifika plantor, svampar och människor, kontinuerligt sen 30 år tillbaka,.
Och såklart ignorera deisgnerna i naturen och vad som krävs för att en design ska kunna skapas, till varje pris..

Uj uj uj, att ni inte ser sanningen än är ganska förbryllande, men det är väl som dom säger, för många människor blundar för sina egna misstag konstant..

Men lika glad för det är jag men gladast är nog
Citera
2013-02-16, 08:52
Medlem
MeanMEs avatar
Citat:
Naturen och energier från kosmos är den enda medecinen jag nånsin kommer behöva, så ta dina tankar om labbtillverkade medeciner och stoppa upp dom i ditt eget system och invänta ditt bevis för gud.. (satan)

Sluta vara så trilsk och kinkig, väck mamma nu och få din medicin så ska du se att allt blir bra. Du kan säkert få ett glas Oboj och kakor med så mår du finemang efteråt.
Citera
2013-02-16, 10:27
Medlem
Bogomils avatar
Citat:
Jag snubblade över bevis för gud nu igen:

Nej, för du vet nämligen inte vad ett bevis är.

Citat:
Vi har talat om det förut men såklart verkar ingen i den här tråden förstå det..

Det är inte svårt att "förstå" att du m.fl. förvrängar betydelsen av doubleslit-experimentet.

Citat:
Vågfunktionen i verkligheten försvinner när någon människa observerar experimentet, det är vad dom kom på med kvantfysiken.

Nej.

Citat:
Det bevisar att vi människor påverkar världen genom att fokusera och observera och det gör nog inte djur på samma sätt, men jag vet inte..

Korrekt, du vet inte.

Citat:
Men jag vet att en katt känner av när man kollar på dom, kanske känner katterna att vågfuktionen försvinner och därmed tittar en människa på katten enligt katten..

Men katten finns kvar; besynnerligt.

Citat:
Är kvantfysik en lögn?

Doubleslit-experimentet är autentisk. Felet liggar i ditt förhärliganda av dumhet och okunskap.

Citat:
Eller bevis för gud och guds barn?

"Beviset" här pekar endast på din inkompetens.
Citera
2013-02-16, 10:31
Medlem
Bogomils avatar
Citat:

Du har nämnd något åt det hållet, men tyvär kommer du aldrig till själva bevisen.

Citat:
Det är fortfarande ni som utgår ifrån nånting som ni själva inte vet om vad som skapat nånting, ...

Nej, det är din strawman.
Citera
2013-02-16, 11:13
Avstängd
Fiffiniffis avatar
Citat:
Sluta fjanta dig jag har redan skrivit att jag slutat rökt cannabis för några månader sen, men du får fortsätta kriga mot plantor om du vill för jag har nyss skrivit om vad det står i bibeln om att satan lurar människor att kriga mot gud precis innan det är "game over".

Jag har ingenting mot cannabis för det är en ovärdelig medecin som räddat miljontals människors liv, så fortsätt kriga mot plantan era vilsna får!!

Jag tycker det är så underbart, att ni kommer få "lära er en viktig läxa" på grund av krigandet ni gör mot plantan, för ni förstår väl att kriget krigas på det där sättet som ni krigar på genom att ens skriva om plantan på det sättet?

Har ni startat krig mot gud gott folk?

Genom att hata specifika plantor, svampar och människor, kontinuerligt sen 30 år tillbaka,.
Och såklart ignorera deisgnerna i naturen och vad som krävs för att en design ska kunna skapas, till varje pris..

Uj uj uj, att ni inte ser sanningen än är ganska förbryllande, men det är väl som dom säger, för många människor blundar för sina egna misstag konstant..

Men lika glad för det är jag men gladast är nog

Jag tror att just ditt cannabisrökande hör till dina mindre problem....vilket illustreras av din oförmåga att ens tänka en vettig tanke....precis allt du skriver är helt utan substans...
Citera
2013-02-16, 11:36
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Jag tror att just ditt cannabisrökande hör till dina mindre problem....vilket illustreras av din oförmåga att ens tänka en vettig tanke....precis allt du skriver är helt utan substans...

Jasså kan cannabisrökning vara ett problem menar du?
för jag rökte i 10 år dagligen och det var inge problem alls hälsomässigt eller psykiskt, det hjälpte faktist mig psykiskt att kunna djupdyka i ämnen och ta tag i tankemönster som skolgången infekterade mig med..

Det är utan substans för dig eftersom du aldrig kommer förstå det som jag förstår, jag har vetenskap och bevis till grunden för allt jag vet, för teorierna har jag ignorerat för länge sen..

Ni däremot tror fortfarande på sagor precis som dom flesta andra.

Så du tror att det 'r en vettig tanke att tänka att nån annan är sjuk i huvudet på grund av cannabis, när cannabis används för att skapa motsatsen till det du tror om cannabis eftersom det va svenska staten som krigar mot plantan som gav dig informationen om plantan?

Hade gud berättat för dig om cannabis så skulle det varit en annan historia än vad staten lärde dig, sanningen är fortfarande att miljontals människor har fått ut nånting positivt av cannabis, både fysisk och psykiskt,.

Det är tråkigt att du aldrig komemr att förstå det eller sluta kriga mot den plantan, men det är väl värt att notera att det står i bibeln att satan lurar dom vilsna att kriga mot gud inna dom förlorar och det blir dommedag?

I dessa dagar när bevis för gud är verklighet i form av vetenskap och deisgner i naturen och i människor, galaxer.. Så tycker jag det är kul att diskutera bevis för gud och bevis för satan i form av krig som ni tillåmed håller er iblandade i genom att skriva fula kommentarer om cannabis som är guds skapelse..

Gillar ni att kriga ett krig åt religionerna mot naturen?

Förstår ni att naturen kan innehålla intelligens och att ni kanske ligger lite risigt till iomed erat hat mot cannabis och dess sympatisörer?
Citera
2013-02-16, 11:43
Medlem
Armaitis avatar
Citat:
Ni tror inte på gud för att religionernas gudsversion är väldigt otrolig för gud är precis som en grinig gammal mänsklig gubbe enligt dom..

Var har jag skrivit att jag inte tror på en G*d?

Citat:
Dom enda som tror på religionerna är dom som är väldigt vilsna och behöver nån som leder dom och säger vart dom ska be,

Såja, ta det lugnt. Var det inte du som skrev att knarkandet brukade hjälpa dig att komma närmare G*d?

Citat:
och såklart ska dom undvika droger och meditering enligt prästen, för det vet dom gör att folk kommer i kontakt med sitt inre/gud.. Och det vill absolut inte religionerna som är skapade för att ni alla ska avguda satan sen när den efterlängtade frälsaren kommer och ska rädda er alla från er själva sen..

Vilka påståenden du kommer med. Jag antar att du har något som styrker ditt påstående?

Citat:
Ni inväntar ju bevis för gud i form av motsatsen från kristen-dommen och deras landningbana som dom byggt i Jerusalem för att Elohim , utomjrdingarna som skapat oss ska kunna återvända till Jorden och landa i Jerusalem, tammefan Jesus bror har setat på tv och talat i väldigt många år om detta men ni har väl missat det..
Han har ett hitlerkors på insidan av en stjärna, kanske solkors eler vafan vet jag egentligen, men det såg inte så bra ut.. (vid 1:14 ser ni hitlerkorset på insidan av stjärnan)

Raelian Happiness Academy 2011 in Japan http://www.youtube.com/watch?v=6FrGbQLKgSg

Här talar Rael om dommedagen och att en världregering och en världvaluta (bitcoins) som behövs för att rädda världen och ta bort pengar.. Jofan, för först måste en världvaluta skapas för att kunna ta bort pengar, sen. Rael Talks About Money http://youtu.be/eO_Mmssa3xM

Ursäkta men what?

Citat:
Bevis för gud eller motsatsen?

Alla har vi våran bevis för det vi tror på. Det visar sig den dan vi dör. Till dess kan vi bara hoppas och tro att det vi valt är rätt.

Citat:
Rael alltså?

??!!
Citera
2013-02-16, 11:45
Medlem
Kommendantens avatar
Citat:
för jag rökte i 10 år dagligen och det var inge problem alls hälsomässigt eller psykiskt, det hjälpte faktist mig psykiskt att kunna djupdyka i ämnen och ta tag i tankemönster som skolgången infekterade mig med..
Inte undra på att du inte hade råd till skrotet till din "fantastiska gravitationsmotor".
Citera
2013-02-16, 11:48
Medlem
Bogomils avatar
Citat:

Ja.

Citat:
för jag rökte i 10 år dagligen och det var inge problem alls ......

Jo.

Citat:
......hälsomässigt eller psykiskt, det hjälpte faktist mig psykiskt att kunna djupdyka i ämnen och ta tag i tankemönster som skolgången infekterade mig med..

Nej, tvärtom lidar du av framskriden paranoia.

Citat:
Det är utan substans för dig eftersom du aldrig kommer förstå det som jag förstår, jag har vetenskap och bevis till grunden för allt jag vet, för teorierna har jag ignorerat för länge sen..

Du vet inte vad ett bevis är.

Citat:
Ni däremot tror fortfarande på sagor precis som dom flesta andra.

Ja gravitation o.dyl. sagor.

Citat:
Så du tror att det 'r en vettig tanke att tänka att nån annan är sjuk i huvudet på grund av cannabis, när cannabis används för att skapa motsatsen till det du tror om cannabis eftersom det va svenska staten som krigar mot plantan som gav dig informationen om plantan?

Perfekt paranoisk cirkel-argument.

Citat:
Hade gud berättat för dig om cannabis så skulle det varit en annan historia än vad staten lärde dig, sanningen är fortfarande att miljontals människor har fått ut nånting positivt av cannabis, både fysisk och psykiskt,.

Allting med måtte.

Citat:
Det är tråkigt att du aldrig komemr att förstå det eller sluta kriga mot den plantan, men det är väl värt att notera att det står i bibeln att satan lurar dom vilsna att kriga mot gud inna dom förlorar och det blir dommedag?

Så i detta inlägg är bibeln sann?

Citat:
I dessa dagar när bevis för gud är verklighet i form av vetenskap och deisgner i naturen och i människor, galaxer

Vilka 'bevis'?

Citat:
Så tycker jag det är kul att diskutera bevis för gud och bevis för satan i form av krig som ni tillåmed håller er iblandade i genom att skriva fula kommentarer om cannabis som är guds skapelse..

Du diskuterar inte.

Citat:
Gillar ni att kriga ett krig åt religionerna mot naturen?

Wicca?

Citat:
Förstår ni att naturen kan innehålla intelligens

Inte i din version.

Citat:
och att ni kanske ligger lite risigt till iomed erat hat mot cannabis och dess sympatisörer?

Jag visste väl det .... ni pundare har en egen NWO konspiration, som efter revolutionen kommer att få oss andra till att ångra oss.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in