Citat:
Ursprungligen postat av Handfast
KungPungPat köper varje konspirationsteori med hull och hår och gudsbevis för honom är att lampan i ett mörkt rum tänds när man klickar på lampknappen.
IP håller sig i alla fall till en religion men KKP sväljer precis han matas med, så till vida det presenteras i form av youtube-klipp där man pratar om aliens, design, vibrationer eller dimensioner! Så KKP får i mina ögon IP att framstå som en sund skeptiker, och det är fanimej en bedrift värd en applåd!
Nu är du så långt ifrån sanningen som du kan komma, det var minst 5 år sedan jag fick lov att sluta lyssna på teorier och börja fokusera på bevis för att få en klar bild över vad som är bevisat..
Och tyvär så är ordet konspirationsteori ett sätt för makteliten att gömma sin korruption för er som inte förstår vad som är bevisat och inte.. Klart allt är teorier , det hade det varit enligt dig också om nån sa att du rånat människor, om dom som blivit rånade av dig frågade dig om sanningen så skulle väl du säga att det bara är en konspirationsteori?
Men visst fan är ni rejält vilseledda om ni tror att konspirationer är enbart teorier och aldrig är bevisade.. För sanningen är som jag beskrev.
IP är en dräpare som har mord på sitt samvete och ar är väldigt vilsen och rädd iomed det, han blir extra rädd när jag skrivr om karma och pånyttfödelse, och det är förståeligt.
Religioner har ingenting med gud att göra, för religionernas gud är satan själv..
välj och vraka gott folk , real recognise real och jag vet vilka jag väljer att lyssna på i dessa tider, ni är fri att gå vidare efter "ledarna/politikerna" och ignorera att det står helvetet på skyltarna när ni kommer närmare destinationen som politiker leder er mot.
Jag bryr mig inte en sekund om ni recognise mig eller inte , för jag säger som budbärarna säger att only 10% will make it, 90% will not..
10% blir guds äkta barn (kristallbarn i högre dimension)
Och 90% får stanna kvar och möta satan genom religionerna och politiker.
Så vi får alla bevis för gud tillslut, jag har redan fått gud bevisat vetenskapligt för mig iomed mitt logiska tänkande, synd att ni inte kunde se det efter att orden intelligent deisgn sas men jag förstår att det inte är så lätt när man blivit vilseledd från tidigt i livet ..
Tro mig det var en lång väg för mig att programmera av allt skit som skolorna lärde mig.
Och ni får bevis för gud i form av satan inom kort, men som jag skrev tidigare så varkar satan redan vara här och har lurat extramånga svenskar att kriga mot naturen iomed kriget mot droger där det finns naturliga droger/medeciner..
Om det är som det står i bibeln att satan får människor att kriga mot gud precis innan det blir game over för många..
Då skulle jag inte rekomendera att lyssna på politiker eller relgioner i dessa tider om dom säger hata mot en planta och psykadeliska svampar och alla som nånsin pratar om just dom naturliga delarna, hata hata hata..
Jag tolkar det som krig mot gud, evolutionsteorin och kriget mot droger, bör rimligtvis kunna tolkas som ett krig mot gud, och dom flesta av er krigar det..
Varenda människa som skrivit att nån röker hasch när dom skriver nått djupt som enligt eran miniimala världsbild inte stämmer.. Det är ni som då krigar i kriget för det är så kriget krigas, fula kommentarer om folk intellgiens och sen drar man en linje till naturliga medeciner/droger som hjälpt folk att tänka utanför ramarna i tusentals år..
Lycka till gott folk , lycka till att kriga mot gud.. fortsätt följa era politiker, och ignorera vad jag skriver om att dom leder er till helvetet just nu och att dom bygger helvetet just nu runt om dig, öppna ögonen vettja..