2013-02-13, 11:14
Medlem
nightbeasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Det är inte upp till mig att bevisa nånting som inte går att bevisa
Citat:
Bevisa gud behövs inte

Citat:
en gud existerar ENLIGT ALLA BEVISEN

Därmed var denna diskussion avslutad.
Med ditt tragiskt desorganiserade tänkande, lider du säkerligen av någon form av schizofreni. Därför kan inte de felaktiga uppfattningarna rättas till av omgivningen, inga argument biter.
Hoppas psykakuten kan ge dig den vård du är i behov av.
Citera
2013-02-13, 11:33
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nightbeast
Därmed var denna diskussion avslutad.
Med ditt tragiskt desorganiserade tänkande, lider du säkerligen av någon form av schizofreni. Därför kan inte de felaktiga uppfattningarna rättas till av omgivningen, inga argument biter.
Hoppas psykakuten kan ge dig den vård du är i behov av.

Vi får hoppas Mr Satan har en slavplats åt dig så du får arbeta vidare i några tusen år utan nån som helst frihet eller ens chansen att ta något eget val..

För en sak är säker, och det är att du var guds barn som blev lurad av satan att allt liv är en slump som skapade sig själv genom evolutionsteori..

Och nu väntar du på beviset för gud som kommer i form av Mr Satan som kommer och ska lura er att sätta ett mikrochip i handen precis innan han får er att kriga mot gud, och precis efter satan fått er att kriga mot gud, så är det game over..

Det står nått sånnt i bibeln, men inte för att jag ens har läst den..

Lite svårt att förstå att det är satan som lurar er när man bara ignorerat bevisen för gud för att skolorna lärde ut att det var rätt..
Och sen tror man inte på gud för att religionerna ljög om gud för att religioerna inte hade med gud att göra för religionerna var styrda och skapade av satan för att lura människor att avguda blodiga kors där Jesus hänger. Allt för att människor inte ska förstå att vi är alla guds barnsom har diverse förmågar som kanske tillåmed Mr Satan blir rädd för och därför måste vi grundluras från tidig ålder..

Men jag förstår dig, din pajjas, det är inte lätt att bli lurad som du blivit, men tråkigt att du fortsätter följa politiker och inte fattar att dom leder dig till helvetet på Jorden medans vi andra drar tills guds rike iomed pånyttfödelsen som det står om i bibeln..

Skämms du inte lite när du är så grundlurad så du inte ens kan erkänna att det finns designer i naturen som vi människor har lärt oss designa på ett intelligentare sätt genom att titta på?
Citera
2013-02-13, 12:15
Medlem
Bogomils avatar
Citat:
Vi får hoppas Mr Satan har en slavplats åt dig så du får arbeta vidare i några tusen år utan nån som helst frihet eller ens chansen att ta något eget val..

Eller .... när osthandlarna tar över med sin NWO (New World Ostorder) .... är hänvisat till ett jobb som ostvändare.

Citat:
För en sak är säker, och det är att du var guds barn som blev lurad av satan att allt liv är en slump som skapade sig själv genom evolutionsteori..

Eller alternativt lurat av Mr. Gouda.

Citat:
Och nu väntar du på beviset för gud som kommer i form av Mr Satan som kommer och ska lura er att sätta ett mikrochip i handen precis innan han får er att kriga mot gud, och precis efter satan fått er att kriga mot gud, så är det game over..

Vi får väl avvakta, som vi gjorde den 21. dec. 2012.

Citat:

Så sant, information skall man akta sig för.

Citat:
Lite svårt att förstå att det är satan som lurar er när man bara ignorerat bevisen för gud för att skolorna lärde ut att det var rätt..

Eller vem det nu är.

Citat:
Och sen tror man inte på gud för att religionerna ljög om gud för att religioerna inte hade med gud att göra för religionerna var styrda och skapade av satan för att lura människor att avguda blodiga kors där Jesus hänger. Allt för att människor inte ska förstå att vi är alla guds barnsom har diverse förmågar som kanske tillåmed Mr Satan blir rädd för och därför måste vi grundluras från tidig ålder..

Ja visst är det fruktansvärd, att även små barn ätar ost .... så dom inte kan se blomster-alferna (beklagar, men JAG har väl också rätt till att insistera på denna alternativa teologi/mytologi).

Citat:
Men jag förstår dig, din pajjas, det är inte lätt att bli lurad som du blivit, men tråkigt att du fortsätter följa politiker och inte fattar att dom leder dig till helvetet på Jorden medans vi andra drar tills guds rike iomed pånyttfödelsen som det står om i bibeln..

Förhoppningsvist slutar Nightbeast att äta ost, så lurendrejeriet upphör.

Citat:
Skämms du inte lite när du är så grundlurad så du inte ens kan erkänna att det finns designer i naturen som vi människor har lärt oss designa på ett intelligentare sätt genom att titta på?

Down with reality, saker fallar uppåt i den sanna tro.
Citera
2013-02-13, 13:10
Avstängd
Fiffiniffis avatar
Citat:

Ingen lust att, istället för ovanstående svammlande, kommentera det som även jag bett dig göra; dvs, din inkonsekvens?
Citera
2013-02-13, 16:05
Medlem
KungPungPats avatar
Så det är här ni spenderar eran tid, varje gång nått vettigt skrivs så kommer ni med ett extra långt inlägg som gör att ingen tammefan läser skiten som ni omringat av era inlägg som enbart handlar om eran tro och vad skolan tyckte att ni skulle repetera när nån som tänker utanför ramarna börjar prata om sakerna som skolan borde ha lärt er..

Hur framgångrikt skulle denna tråd kunna bli om inte den var fylld av idioter som er som inte ens vågar erkänna att det finns designer i naturen, kanske tillåmed nån kunde tjäna 5000 kronor här för att peka på naturen och säga -se på bevisen gott folk!

Jag tror faktist att ni enbart skriver extra långa och innehållslösa inlägg för att göra det jobbigt för människor att scrolla och läsa, man vet ju redan vad det står när ni skriver för ni repeterar det som skolorna vill att ni ska TRO är verkligheten..

Varför sätter ni inte igång och bevisar evolutionsteorin och att deisgnerna i naturen inte behövde intelligens för att sätta ihop sig själva?

Ni borde väl rimligtvis ganska enkelt kunna motbevisa den här tråden genom att bevisa att deisgner kan uppstå utan intelligens..

Det är fortfarande så att intelligens är det enda som kan designa nånting, det är det enda mänskligheten vet om för vi har begränsat med info eftersom vi är extremt vilseledda till att acceptera slaveri och dyligt,.

Så vad är eran förklaring på varför vetenskapen om att intelligens är det enda som kan skapa designer, inte gäller när det gäller naturens designer och designen på våra kroppar, vårat DNA?

Vad har hänt enligt er som gjorde att vi människor , trots den där vetenskapen om designskapande, "VET" om att naturen och vårat eget DNA inte behövde nån intelligens?

Vad hände?

Och att skolplikt skapades som sen tvingade er att aldrig nånsin prata om designerna i naturen, är ingen bra anledning enligt mig till att bete sig som en total dåre och säga att naturen inte har designer som är intelligent skapade..

Stackarna, men jag finns här för er fortfarande och jag ger inte upp så lätt, vänta bara så slänger jag upp mer bevis för gud senare såäven ni som är bakom flötet kan FÖRSTÅ att intelligensen som krävdes för att skapa DNA och den första levande cellen, kan vara gud och antgaligen är gud, bevisen finns fortfarande i form av designerna..

Och dessutom finns bevisen i just den vetenskapen som säger att intelligens är detenda som kan designa.

Citera
2013-02-13, 16:07
Medlem
Hammarens avatar
Citat:
Så det är här ni spenderar eran tid, varje gång nått vettigt skrivs så kommer ni med ett extra långt inlägg som gör att ingen tammefan läser skiten som ni omringat av era inlägg som enbart handlar om eran tro och vad skolan tyckte att ni skulle repetera när nån som tänker utanför ramarna börjar prata om sakerna som skolan borde ha lärt er..

Hur framgångrikt skulle denna tråd kunna bli om inte den var fylld av idioter som er som inte ens vågar erkänna att det finns designer i naturen, kanske tillåmed nån kunde tjäna 5000 kronor här för att peka på naturen och säga -se på bevisen gott folk!

Jag tror faktist att ni enbart skriver extra långa och innehållslösa inlägg för att göra det jobbigt för människor att scrolla och läsa, man vet ju redan vad det står när ni skriver för ni repeterar det som skolorna vill att ni ska TRO är verkligheten..

Varför sätter ni inte igång och bevisar evolutionsteorin och att deisgnerna i naturen inte behövde intelligens för att sätta ihop sig själva?

Ni borde väl rimligtvis ganska enkelt kunna motbevisa den här tråden genom att bevisa att deisgner kan uppstå utan intelligens..

Det är fortfarande så att intelligens är det enda som kan designa nånting, det är det enda mänskligheten vet om för vi har begränsat med info eftersom vi är extremt vilseledda till att acceptera slaveri och dyligt,.

Så vad är eran förklaring på varför vetenskapen om att intelligens är det enda som kan skapa designer, inte gäller när det gäller naturens designer och designen på våra kroppar, vårat DNA?

Vad har hänt enligt er som gjorde att vi människor , trots den där vetenskapen om designskapande, "VET" om att naturen och vårat eget DNA inte behövde nån intelligens?

Vad hände?

Och att skolplikt skapades som sen tvingade er att aldrig nånsin prata om designerna i naturen, är ingen bra anledning enligt mig till att bete sig som en total dåre och säga att naturen inte har designer som är intelligent skapade..

Stackarna, men jag finns här för er fortfarande och jag ger inte upp så lätt, vänta bara så slänger jag upp mer bevis för gud senare såäven ni som är bakom flötet kan FÖRSTÅ att intelligensen som krävdes för att skapa DNA och den första levande cellen, kan vara gud och antgaligen är gud, bevisen finns fortfarande i form av designerna..

Och dessutom finns bevisen i just den vetenskapen som säger att intelligens är detenda som kan designa.

Fortfarande dum i huvet ser jag.
Citera
2013-02-13, 16:32
Avstängd
Fiffiniffis avatar
Citat:

Att du inte läser vad som skrivs till dig kommer inte som en chock, precis....

Citat:

Det är fortfarande ditt bästa argument? – "A men asså titta bara på naturen..."

Det jobbiga är att du fortfarande inte förstår varför det är ett värdelöst argument (from ignorance)....och hur ska du kunna inse det när du inte läser vad som skrivs till dig? Idiot 22....

Citat:

Att gråta ut över din bristfälliga läskunnighet ger dig inga sympatipoäng....

Citat:

Har du läst EN ENDA av länkar som getts dig??? Har du läst EN ENDA vetenskaplig text om evolutionen???

Vi vet båda två svaret på frågorna, så jag förstår inte riktigt hur du har mage att skriva som du precis gjorde. Måhända hjälpte de psykadeliska drogerna till?

Citat:
Det är fortfarande så att intelligens är det enda som kan designa nånting,

Och du har fortfarande inte gjort någonting annat än att påstå det om och om igen som en utvecklingsstörd papegoja....

Citat:

Du har FORTFARANDE inte visat att naturen och människan är designad. Börja i rätt ände, retard.

Citat:

Vad hände?

Vi utförde forskning som entydigt pekade på detta. Har du fortfarande inte förstått det?

Citat:

Papegoja...

Stackarna, men jag finns här för er fortfarande och jag ger inte upp så lätt, vänta bara så slänger
Citat:
jag upp mer bevis för gud senare såäven ni som är bakom flötet kan FÖRSTÅ att intelligensen som krävdes för att skapa DNA och den första levande cellen, kan vara gud och antgaligen är gud, bevisen finns fortfarande i form av designerna..

1. Du har fortfarande inte bevisat designen

2. Nyss fanns det inga bevis för gud sa du...

Citat:

Vilken vetenskap säger det?
Citera
2013-02-13, 17:28
Medlem
Citat:

Du tänker inte utanför ramarna, du är helt klart utanför ramarna, men tänker det gör du då fan inte!

Citat:

Hörru din arrogante pajas, "mer bevis" kan du säga först när du presenterat något jäkla bevis alls. Bara för att du med ditt ringa intellekt är oförmögen till att lära dig något nytt så gäller det inte nödvändigtvis oss andra.
Det är vid det här laget väl förstått att du ogillar utbildning, det verkar dock bero på att det är för komplicerat för dig att läsa i böcker och ta till sig vad andra säger, då är det lättare att titta på konspiratoriska youtube-klipp och hitta på egna "sanningar" i haschdimman hemma i soc-lägenheten!
Citera
2013-02-13, 22:15
Medlem
nightbeasts avatar
Mycket intressant debatt: "Is it time for all religions to accept evolution?"
http://www.youtube.com/watch?v=tOPJXCDsMLI
Citera
2013-02-14, 04:54
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nightbeast
Mycket intressant debatt: "Is it time for all religions to accept evolution?"
http://www.youtube.com/watch?v=tOPJXCDsMLI

Hahahahaaa klart religioner kommer acceptera evolution, för religionerna skapades av satan själv för att lära människor att det inte finns nån gud, och om det finns en gud så är han precis som en vidrig gammal vit gubbe , gillar inte sex, droger eller att ha kul, eller ens att andra ska ha roligt..

Sluta fjanta dig istället för det där är inget bevis för gud, visst, satan är din gud så visst kanske det är intressant för dig. Jag kan förstå det.

Vad tror ni egentligen?
Okej det var en dum fråga låt mig ställa den på ett annat sätt..
Vad vill dom som lärde er evolutionsteorin att ni ska säga när jag säger intelligent design?
Att naturen inte är intelligent?

Gud är verklighet och bevisad, men religioner är fejk och har inget med gud att göra utan allt med satan att göra, och teorier är inte bevisade, och det är också bevisat vetenskapligt att det är sanning,.

Nattbesten du är nog tammefan en av dom rejälaste stolpskotten på Flashback, men jag förlåter din ignorans för det är bara du som blir lidande för din ignorans, men jag tycker det är tråkigt för din skull..

Att du väljer att ignorera bevis för gud och istället omfamna satanism och ignorans i dommedagstider som dessa..

Designer gott folk, i naturen.. Gud är redan bevisan, gud är en del av allt och alla, en massiv intelliigent "skaparenergi" som skapat världar och designer i DNA-form bland annat..

Säger du att evolutionen är intelligent?

Eller har du VALT att ignorera intelligensen som krävs för att tex. en fågelvingar ska komma från ritbordet, in till en fågels DESIGN?

kRAM
Citera
2013-02-14, 08:40
Avstängd
Fiffiniffis avatar
Citat:
Hahahahaaa klart religioner kommer acceptera evolution, för religionerna skapades av satan själv för att lära människor att det inte finns nån gud, och om det finns en gud så är han precis som en vidrig gammal vit gubbe , gillar inte sex, droger eller att ha kul, eller ens att andra ska ha roligt..

Får se om jag förstått det här rätt: satan lurade alltså 90% av mänskligheten att tro på gud, för att lura dem att gud inte finns? Bara jag som ser problem med detta?

Citat:
Sluta fjanta dig istället för det där är inget bevis för gud, visst, satan är din gud så visst kanske det är intressant för dig. Jag kan förstå det.

SA han att det var ett bevis för/emot gud?

Citat:
Vad tror ni egentligen?
Okej det var en dum fråga låt mig ställa den på ett annat sätt..
Vad vill dom som lärde er evolutionsteorin att ni ska säga när jag säger intelligent design?
Att naturen inte är intelligent?

Jag ska fråga Spökplumpen.

Citat:
Gud är verklighet och bevisad,

När då? Det fanns ju inga bevis, sa du?

Citat:
men religioner är fejk och har inget med gud att göra utan allt med satan att göra,

Och detta baserar du på vad?

Citat:
och teorier är inte bevisade,

Evolutionen? Jo, faktiskt...

Citat:
och det är också bevisat vetenskapligt att det är sanning,.

Vad?

Citat:
Nattbesten du är nog tammefan en av dom rejälaste stolpskotten på Flashback, men jag förlåter din ignorans för det är bara du som blir lidande för din ignorans, men jag tycker det är tråkigt för din skull..

Du är inte direkt den skarpaste kniven i lådan heller....

Citat:
Att du väljer att ignorera bevis för gud

Vilak bevis?

Citat:
och istället omfamna satanism och ignorans

Uh-huh....

Citat:
i dommedagstider som dessa..

Utveckla! Berätta mer!

Citat:
Designer gott folk, i naturen.. Gud är redan bevisan, gud är en del av allt och alla, en massiv intelliigent "skaparenergi" som skapat världar och designer i DNA-form bland annat..

Det räcker fortfarande inte med att påstå det....

Citat:
Säger du att evolutionen är intelligent?

Nej...

Citat:
Eller har du VALT att ignorera intelligensen som krävs för att tex. en fågelvingar ska komma från ritbordet, in till en fågels DESIGN?

Det räcker fortfarande inte med att påstå det....
Citera
2013-02-14, 09:05
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Får se om jag förstått det här rätt: satan lurade alltså 90% av mänskligheten att tro på gud, för att lura dem att gud inte finns? Bara jag som ser problem med detta?

Religioner pratar väl aldrig om nån vetenskap som bevisar gud, för skulle folk veta om att dom är guds barn så skulle ingen nånsin gå till en kyrka och betala "ihopslavade pengar" i hopp om att en ond gud inte ska bestraffa en efter livet..

Religioner går tydligen ut på att lura människor att avguda nån annan än sig själv, och holy wood också, Hollywood.. Hur många av er avgudar egentligen kändisar på tv-rutan istället för er själva?

Så varken religioner, pengar eller Hollywoodkändisarna är nånting som gud vill att nån ska avguda, men korrupta maktgalna människor vill såklart att människor avgudar materiella saker och fejkpengar, och idoliserar andra än sig själv samtidigt som man invätar en frälsare istället för att använda sin fria vilja..

Upp till dig att avgöra.

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in