Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Så det är här ni spenderar eran tid, varje gång nått vettigt skrivs så kommer ni med ett extra långt inlägg som gör att ingen tammefan läser skiten som ni omringat av era inlägg som enbart handlar om eran tro och vad skolan tyckte att ni skulle repetera när nån som tänker utanför ramarna börjar prata om sakerna som skolan borde ha lärt er..
Att du inte läser vad som skrivs till dig kommer inte som en chock, precis....
Citat:
Hur framgångrikt skulle denna tråd kunna bli om inte den var fylld av idioter som er som inte ens vågar erkänna att det finns designer i naturen, kanske tillåmed nån kunde tjäna 5000 kronor här för att peka på naturen och säga -se på bevisen gott folk!
Det är fortfarande ditt bästa argument? – "A men asså titta bara på naturen..."
Det jobbiga är att du fortfarande inte förstår varför det är ett värdelöst argument (from ignorance)....och hur ska du kunna inse det när du inte läser vad som skrivs till dig? Idiot 22....
Citat:
Jag tror faktist att ni enbart skriver extra långa och innehållslösa inlägg för att göra det jobbigt för människor att scrolla och läsa, man vet ju redan vad det står när ni skriver för ni repeterar det som skolorna vill att ni ska TRO är verkligheten..
Att gråta ut över din bristfälliga läskunnighet ger dig inga sympatipoäng....
Citat:
Varför sätter ni inte igång och bevisar evolutionsteorin och att deisgnerna i naturen inte behövde intelligens för att sätta ihop sig själva?
Ni borde väl rimligtvis ganska enkelt kunna motbevisa den här tråden genom att bevisa att deisgner kan uppstå utan intelligens..
Har du läst EN ENDA av länkar som getts dig??? Har du läst EN ENDA vetenskaplig text om evolutionen???
Vi vet båda två svaret på frågorna, så jag förstår inte riktigt hur du har mage att skriva som du precis gjorde. Måhända hjälpte de psykadeliska drogerna till?
Citat:
Det är fortfarande så att intelligens är det enda som kan designa nånting,
Och du har fortfarande inte gjort någonting annat än att påstå det om och om igen som en utvecklingsstörd papegoja....
Citat:
Så vad är eran förklaring på varför vetenskapen om att intelligens är det enda som kan skapa designer, inte gäller när det gäller naturens designer och designen på våra kroppar, vårat DNA?
Du har FORTFARANDE inte visat att naturen och människan är designad. Börja i rätt ände, retard.
Citat:
Vad har hänt enligt er som gjorde att vi människor , trots den där vetenskapen om designskapande, "VET" om att naturen och vårat eget DNA inte behövde nån intelligens?
Vad hände?
Vi utförde forskning som entydigt pekade på detta. Har du fortfarande inte förstått det?
Citat:
Och att skolplikt skapades som sen tvingade er att aldrig nånsin prata om designerna i naturen, är ingen bra anledning enligt mig till att bete sig som en total dåre och säga att naturen inte har designer som är intelligent skapade..
Papegoja...
Stackarna, men jag finns här för er fortfarande och jag ger inte upp så lätt, vänta bara så slänger
Citat:
jag upp mer bevis för gud senare såäven ni som är bakom flötet kan FÖRSTÅ att intelligensen som krävdes för att skapa DNA och den första levande cellen, kan vara gud och antgaligen är gud, bevisen finns fortfarande i form av designerna..
1. Du har fortfarande inte bevisat designen
2. Nyss fanns det inga bevis för gud sa du...
Citat:
Och dessutom finns bevisen i just den vetenskapen som säger att intelligens är detenda som kan designa.
Vilken vetenskap säger det?