nämen är det inte självaste intelligensförnekarna som väntar på sin domm i dommedagstider..
jag får helt enkelt nöjja mig med att jag kanske pickat hål på era mentala lådor så ni kan se verkligheten genom ett litet hål.
Det är fortfarande lika irriterande roligt att det är ni som tror på fejkreligioner och onda människor/utomjordingar som kommit på att evolutionsteorin är förklaringen på allt..
Ni är dom människor som köpte lögnen som bestämmde vad resten av erat liv kommer att innebära.
Och ni skrattar så gott åt krig mot plantor, svampar och knarkare, utan nån som helst aning att ni kommer bli dömmda utifrån era energier i kroppen och vad ni "gillar" att kriga mot, ni förstår nog innerst inne att ni gjort bort er totalt och att ni omedvetet accepterat att bli slavar för resten av era liv, och gör dom om er till robotar så blir era kroppar fängelset som aldrig tar slut..
Och det är exakt vad som händer och exakt vad ni ignorerar, det är mycket viktigare för er att ställa er bakom svenska kyrkan i kampen mot cannabis och svampar precis som att ni behöver lära er en extrem läxa om varför intelligensen som existerar tillåmed i er, gillar inte krig mot knarkare eller plantor..
Det var dom kristna och dom korrupta som ni stod bakom, tills dommen ni ignorerade delades ut, och det är helt okej för mig, ni tog en annan väg än mig helt enkelt och ni får en annan läxa..
Sen kan ni sitta där och vara arga på er själva för att ni inte tog åt er av nån sanning som KPP skrev innan dommen brakade igenom fönstret och åt upp er för att det är exakt vad ni gått med på genom att gå emot eran egen natur och empati..
Så fortsätt kriga mot plantor gott folk, ställ er bakom svenska kyrkan som går emot naturen för dom tror att gud vill det..
Och fortsätt ignorera intelligensen i alla designer runt om er, för vem bryr sig ärligt talat vad ni vet, för eran tro är vad ni vet och därför vet ni ingenting annat än vad staten tycker att ni får "veta"..
Så lycka till, åter igen.
KRam