2012-12-31, 15:54
Medlem
Snorlyktans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Jag tror tammefan det var en hel drös svenskar som pruttade i byxan av att förstå det jag skrev.

Kram

Jag tror minsann det var en knarkande småkorkad invandrare till troll som tyckte han var fyndig nu...
Citera
2012-12-31, 15:58
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av koffski
Ännu ett tips är att sätta detta på ctrl+v så sparar han sjukt mycket tips.

KKP har för övrigt inte skrivit ett enda argument där beviset för att det är sant är att det är han som har skrivit det eller någon annan som skriver det. Du är en sådan rebell KKP, vägrar att tro på något. En sådan frihetskämpe! Ned med skolan och utbildning! Det hade vart så bra med en analfabetisk och kunskapsinfantil nation!

Hahahahaha du är då tappad på huvudet som liten det är vad jag altid har förstått sen du började skriva här..

Menar du att ungdommar i skolorna idag INTE är förståndhandikappade och kunskapsinfantil?
Dom tror att allt liv kommer från slump och en massa tur, dom är obetydliga eftersom skolorna saboterade deras självförtroende, och rädda för allt.. Tror att intelligens endast finns i människors huvud.. Trots att människans kropp har en design som är mycket mer avancerad än allt som människor kan skapa idag med våran begränsade kunskap..
Och dessutom så tror dom samtitigt att dom är intelligenta,

ganska förbryllande hur du kan tro att ni är dom intelligenta, när skolorna går sämre och sämre för varje år som går sen dom började med tvång i skolor..

Men det är väl ett attribut som många dumma människor har, dom är inte speciellt medvetna och tror säkert att det optimalaste sättet att lära sig nånting är igenom att bli tvingad att lära sig..
Senast redigerad av KungPungPat 2012-12-31 kl. 16:02.
Citera
2012-12-31, 15:59
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snorlyktan
Jag tror minsann det var en knarkande småkorkad invandrare till troll som tyckte han var fyndig nu...

Ojdå här var rasisten också..

Nej jag behöver inte vara invandrare för att se era svenska drag, kanske istället är jag svensk som vet om svenskars natur och psykiska problem..
Citera
2012-12-31, 16:03
Medlem
koffskis avatar
Citat:
Jag tror tammefan det var en hel drös svenskar som pruttade i byxan av att förstå det jag skrev.

För det betyder att gud existerar och är bevisbar och det sista ni kom ihåg av gud var det som religionerna säger, och han är ingen snäll gubbe enligt dom..

Så nu är ni så pruttnödigt rädda så ni kan inte ens läsa det jag skriver om astraltravel eller folk som varit döda och blivit återupplivade.. Ni kan helt enkelt inte greppa att vi är odödliga eftersom vi har 2 kroppar som sitter ihop just nu. Och när vi dör så separeras vi från våran fysiska kropp.

Är det inte ganska positivt att få veta att en god gud existerar och att vi är eviga själar?

Samtidigt som satan styr planeten genom pengar och religioner och vill gärna att ni avgudar pengar istället för er själv, och såklart, ignorera foliehattar på internet. Man kan inte lita på internet vettu hahah.. säger dom i media såklart.

Jag kan förstå att det är ganska hemska nyheter iof. eftersom det skulle betyda att ni har er själv att tänka på och vad ni gör mot andra.. eftersom andra är ni och ni är andra, alla är en..

Kram

Saken är den att ingen annan än du tror på vad du skriver för vad du skriver saknar bevis för att vara sant.
Citera
2012-12-31, 16:08
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av koffski
Saken är den att ingen annan än du tror på vad du skriver för vad du skriver saknar bevis för att vara sant.

Och jag säger att ni är beviset..

Nej! skriker ni.. vi är obetydliga och har uppstått från slump och massa tur som skolorna lärde oss..
Och vi ifrågasätter inte det, som dom lärde oss..

Och jag säger ni har beviset för gud inom er och när ni förstår vad en intelligent design är, så har ni även bevis för gud utanför er själv..

Men gräv inte för långt direkt för ni kan råka förstår att vi alla är hologram i varandras gemensamma dröm som vi kallar för livet..

Och då raseras alla era fantasier om att vi är separerade, vilket är problemet med oss människor antar jag.. vi tror vi är separerade med allt, men egentligen sitter vi ihop med allt och alla på planeten och det du gör mot andra gör du mot dig själv..
Citera
2012-12-31, 16:14
Medlem
koffskis avatar
Citat:
Hahahahaha du är då tappad på huvudet som liten det är vad jag altid har förstått sen du började skriva här..

Menar du att ungdommar i skolorna idag INTE är förståndhandikappade och kunskapsinfantil?
Dom tror att allt liv kommer från slump och en massa tur, dom är obetydliga eftersom skolorna saboterade deras självförtroende, och rädda för allt.. Tror att intelligens endast finns i människors huvud.. Trots att människans kropp har en design som är mycket mer avancerad än allt som människor kan skapa idag med våran begränsade kunskap..
Och dessutom så tror dom samtitigt att dom är intelligenta,

ganska förbryllande hur du kan tro att ni är dom intelligenta, när skolorna går sämre och sämre för varje år som går sen dom började med tvång i skolor..

Men det är väl ett attribut som många dumma människor har, dom är inte speciellt medvetna och tror säkert att det optimalaste sättet att lära sig nånting är igenom att bli tvingad att lära sig..

Jag vad jag vet inte blivit tappad. Ramlat ner för en trappa dock.

Jag har inte sagt hur jag tycker skolan ska vara förutom att dina idéer skulle vara katastrofala.
Du vet inte vad jag tyckte om skolan heller.
För övrigt är intelligens inte alls förmågan att tro på paranormala fenomen.

Du måste ha vart ganska trög om du var tvungen att bli tvingad för att lära dig eller haft rätt sunkiga föräldrar och lärare. Jag lär mig saker frivilligt.
Citera
2012-12-31, 16:15
Medlem
BlackJewels avatar
Ännu förtappad ser jag.. så du får härmed medaljen hängd om halsen på dig som årets egocentriker - för den insiktslöshet du ännu besitter kommer du att resa rätt in i 2013 med bibehållna sklygglappar och kunna avnjuta fortsatt minst lika stor förvirring.. inför din förestående kollaps, virrpanna.
Senast redigerad av BlackJewel 2012-12-31 kl. 16:18.
Citera
2012-12-31, 16:26
Medlem
KungPungPats avatar
En man som säger att han inte kan, och en man som säger att han kan.
Dom har oftast rätt båda 2. Eftersom tron är väldigt viktigt.

Hade ni trott på er själva så hade ni nog testat att läsa på om astral travel.

Nu tror ni dock inte på det och nu kommer ni aldrig få uppleva några resor eller astralsex.

Svenska befolkningen är väl kåta som djur, astralsex borde väl alla svenskar bli intresserade av.. hahaha

Inte ni dock, er lurar ingen så lätt..
Citera
2012-12-31, 16:38
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
En man som säger att han inte kan, och en man som säger att han kan.
Dom har oftast rätt båda 2. Eftersom tron är väldigt viktigt.

Hade ni trott på er själva så hade ni nog testat att läsa på om astral travel.

Nu tror ni dock inte på det och nu kommer ni aldrig få uppleva några resor eller astralsex.

Svenska befolkningen är väl kåta som djur, astralsex borde väl alla svenskar bli intresserade av.. hahaha

Inte ni dock, er lurar ingen så lätt..

Klassiskt. När allt annat misslyckas, sälj med din dåliga vara med sex.
Citera
2012-12-31, 16:52
Medlem
KungPungPats avatar
Hahahaha säljer jag saker nu?

Jag tror det där ni håller på med är nån sorts sjukdom, psykologisk störning eller nånting..

Eller kanske traditionell intelligensbefrielse som gör att ni tror att jag säljer nånting utan att det finns några bevis för att jag vill ha nånting?

Sanningen är min religion.
Citera
2012-12-31, 17:09
Medlem
BlackJewels avatar
Citat:
Hahahaha säljer jag saker nu?

Jag tror det där ni håller på med är nån sorts sjukdom, psykologisk störning eller nånting..

Eller kanske traditionell intelligensbefrielse som gör att ni tror att jag säljer nånting utan att det finns några bevis för att jag vill ha nånting?

Sanningen är min religion.
Du vill ha eld och gillar att röra om i grytan, för det är din smala lycka.

Så du får en spann vatten över dig här så du kan leva under din våta filt i januari-kylan. Färsök tända fyr på ditt ruttna gräs där.
Senast redigerad av BlackJewel 2012-12-31 kl. 17:12.
Citera
2012-12-31, 17:30
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackJewel
Du vill ha eld och gillar att röra om i grytan, för det är din smala lycka.

Så du får en spann vatten över dig här så du kan leva under din våta filt i januari-kylan. Färsök tända fyr på ditt ruttna gräs där.

Ojdå, har du så mycket hat inom dig vännen?

Jag finns alltid här för diig om du vill prata..

Och igen, knarket som alla svenskar verkar gilla att nämna av nån anledning.

Menar ni att jag ljuger ihop alla mina kunskaper som jag samlat på mig under 10 år?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in