2012-12-08, 17:02
Medlem
KungPungPats avatar
Det slog mig nu att hela universum har lagar precis som evolutionen gått efter lagar..

Genom skolan har dom fått er att tro att evolution upphör vid atmosfären, me i själve verket är evolutionen bara en del i ett massivt regelsystem där planteter går mellan dimennsioner och allttommrumm vi ser i universum är egentligen fylllt med liv i andra frekvenser vi inte kan se..

Men sånnt kan inte ni lyssna på för varken gud, dimensioner eller ens kvantumfysik existerar enligt er antarr jag..

Nu ska jorden gå igenom dimensioner och ni vill inte ens lyssna på dom som säger det för ni tror evolution är slump och isolerat till jorden helt förklarligt uppstått genom slump för jättelänge sen och evolution händer aldrig typ och absolut inte en planet nej nej nej..

Bevis för gud kommer grabbar håll i hatten nu
Citera
2012-12-08, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Det slog mig nu att hela universum har lagar precis som evolutionen gått efter lagar..

Genom skolan har dom fått er att tro att evolution upphör vid atmosfären, me i själve verket är evolutionen bara en del i ett massivt regelsystem där planteter går mellan dimennsioner och allttommrumm vi ser i universum är egentligen fylllt med liv i andra frekvenser vi inte kan se..

Men sånnt kan inte ni lyssna på för varken gud, dimensioner eller ens kvantumfysik existerar enligt er antarr jag..

Nu ska jorden gå igenom dimensioner och ni vill inte ens lyssna på dom som säger det för ni tror evolution är slump och isolerat till jorden helt förklarligt uppstått genom slump för jättelänge sen och evolution händer aldrig typ och absolut inte en planet nej nej nej..

Men att det skall vara så förbannat svårt att förstå följande: Insikterna du når under din långdragna haschpsykos kan inte klassas som någon form av bevis! Det är bara du som hör rösterna i ditt huvud, vi andra måste nöja oss med vad verkligheten har att erbjuda och jag råder dig att göra ett studiebesök i den du med!
Citera
2012-12-08, 17:42
Medlem
Bogomils avatar
Citat:

Vilken enastående insikt. Tänk att ingen har kommit på det före.

Citat:

Dessa dimensions-hoppande och 'snurrande tomrums' planeter, vart finns dom och är det någon som har observerat deras 'finns här, finns där' beteende?

Citat:

Dimensioner och kvantumfysik går bra, men vad har det med 'gud' att göra?

Citat:
Nu ska jorden gå igenom dimensioner .....

Endast enligt 'symptom'-metodologin.

Citat:
..... och ni vill inte ens lyssna på dom som säger det ....

Det kan tillskrivas symptom-friheten.

Citat:
.... för ni tror evolution är slump ....

DU tror, att VI tror det.

Citat:
.... och isolerat till jorden helt förklarligt uppstått genom slump för jättelänge sen och evolution händer aldrig typ och absolut inte en planet nej nej nej ..

Du verkar mest snacka med dig själv, eftersom du inte relaterar till vad andra sägar.

Citat:

Får man gissa på d. 21?
Citera
2012-12-08, 17:47
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Handfast
Men att det skall vara så förbannat svårt att förstå följande: Insikterna du når under din långdragna haschpsykos kan inte klassas som någon form av bevis! Det är bara du som hör rösterna i ditt huvud, vi andra måste nöja oss med vad verkligheten har att erbjuda och jag råder dig att göra ett studiebesök i den du med!

Tur att din skolgång inte blivit diagnosbar änn för då kunde du fått hjälp med förvirringen om cannabis och allting som skolan tryckt i dig..
KRam
Citera
2012-12-08, 17:54
Medlem
BlackJewels avatar
Citat:
Ja du menar förstås att holken nu är färdigmekad och nu vankas..

nä..

det blir inga insikter
Citera
2012-12-08, 17:55
Medlem
Bogomils avatar
Citat:
Tur att din skolgång inte blivit diagnosbar änn för då kunde du fått hjälp med förvirringen om cannabis och allting som skolan tryckt i dig..

I ditt eviga kryphåls-sökande verkar du nu ha värpt den bisarre idé (t.v. dock endast implicit), att hasch-psykoser med 'symptom' skall anses för att vara mera verklighets-relaterande än alla dom övriga verklighets-relaterande metoder.

Överväg nu en second opinon om dina 'guds-bevisande' symptom.
Citera
2012-12-08, 18:01
Medlem
Citat:
KRam

Jag har varit för en legalisering av cannabis i många år, säkerligen sedan innan du föddes. Jag börjar dock, efter ha tagit del av dina tankegångar, att vackla lite i frågan.
Ett förbud kanske inte är så tokigt endå!
Citera
2012-12-08, 18:06
Medlem
KungPungPats avatar
Kan ni förstå varför sånnt där inte fungerar om tid inte existerar?

För tänk om ni skulle gå runt å vara sådär arga på mig för evigt för att jag pratar lite sanning..

Klart det inte skulle fungera och jag kan förstå det där med Fear & war = 3 D, fred & kärlek = 5 D..

Jag tycker det låte rfruktansvärt logiskt..

Bevis för gud?
KRam
Citera
2012-12-08, 18:10
Medlem
Bogomils avatar
Citat:
Jag har varit för en legalisering av cannabis i många år, säkerligen sedan innan du föddes. Jag börjar dock, efter ha tagit del av dina tankegångar, att vackla lite i frågan.
Ett förbud kanske inte är så tokigt endå!

Detta sägar du endast därför att du har hjärntvättats av lärareförbundets och politikernas konspiration mot hasch-guden och hans profet KingKongPot.

Dolores bör också nämnas, trots hennes okända åsikter om drogmissbruk.
Senast redigerad av Bogomil 2012-12-08 kl. 18:12.
Citera
2012-12-08, 18:21
Medlem
Bogomils avatar
Citat:

Det skulle vara enklare att förstå, om vi visste vad "sånnt där" är.

Citat:
För tänk om ni skulle gå runt å vara sådär arga på mig för evigt för att jag pratar lite sanning..

Jag tror faktisk du börjar få lite 'mascot'-status; det är svårt att bli arg på dig.

Citat:
Klart det inte skulle fungera och jag kan förstå det där med Fear & war = 3 D, fred & kärlek = 5 D..

No worries, jag är säker på, att forum-deltagaren Elsydeon förstår dig.

Citat:

Det har du visst nämnd tidigare.

Citat:
Bevis för gud?

One way or another: D. 21.
Citera
2012-12-08, 18:24
Medlem
Citat:

Bevis för gud?
KRam

Du är garanterat ensam om att finna någon form av logik i det du skriver. Ransaka dig själv, släpp bongen och ta dig tid att läsa det som faktiskt skrivs.
Är det mest troliga verkligen att vi som skriver till dig är förda bakom ljuset genom någon intergalaktisk alien-konspiration med vibrerande energier i den femte dimensionen?

Eller är det mest troliga att verkligheten faktiskt upplevs mest korrekt genom att analysera just verkligheten och inte lita blint på konspiratoriska youtube-klipp?

Kan du inte bara försöka dig på att vara en gnutta rationell och Occamsk i ditt tänkande?
Citera
2012-12-08, 18:35
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Du är garanterat ensam om att finna någon form av logik i det du skriver. Ransaka dig själv, släpp bongen och ta dig tid att läsa det som faktiskt skrivs.
Är det mest troliga verkligen att vi som skriver till dig är förda bakom ljuset genom någon intergalaktisk alien-konspiration med vibrerande energier i den femte dimensionen?

Eller är det mest troliga att verkligheten faktiskt upplevs mest korrekt genom att analysera just verkligheten och inte lita blint på konspiratoriska youtube-klipp?

Kan du inte bara försöka dig på att vara en gnutta rationell och Occamsk i ditt tänkande?

Det är ingen alienskonspiratiion.. eller kanske är det just vad det är.. Politiker som är aliens och ser ut som människor.. Härskar på jorden genom krig och "demokrati"..

Det skulle minst sagt förklarar vaför ni blivit lärda av skolan att absolut inte lyssna på nånting som är utanför ramarna av vad som är normalt enligt skolan och politiker..

VAd säger politikerna då, rädsla rädsla rädsla, ekonomikrasher, krig, katastrofer, chemtrails osv osv..

Vad säger Dolores då, jorden kommer dela sig i 2 planeter och dom som vill fortsätta kriga kommer att få fortsätta kriga.. Peace & love = högre dimension utan tid ..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in