2012-12-08, 18:42
Medlem
Bogomils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Det är ingen alienskonspiratiion.. eller kanske är det just vad det är.. Politiker som är aliens och ser ut som människor.. Härskar på jorden genom krig och "demokrati"..

David Icke skall tas med en nypa salt.

Citat:
Det skulle minst sagt förklarar vaför ni blivit lärda av skolan att absolut inte lyssna på nånting som är utanför ramarna av vad som är normalt enligt skolan och politiker..

Givetvis. Det är en konspiration för inte att lyssna på dig och Dolores; en global konspiration.

Citat:
VAd säger politikerna då, rädsla rädsla rädsla, ekonomikrasher, krig, katastrofer, chemtrails osv osv..

För inte att glömma lärareförbundet.

Citat:
Vad säger Dolores då, jorden kommer dela sig i 2 planeter och dom som vill fortsätta kriga kommer att få fortsätta kriga.. Peace & love = högre dimension utan tid ..

Ja, hur var det nu? D. 21. .... eller?
Citera
2012-12-08, 19:05
Medlem
Citat:
Det är ingen alienskonspiratiion.. eller kanske är det just vad det är.. Politiker som är aliens och ser ut som människor.. Härskar på jorden genom krig och "demokrati"..

Det skulle minst sagt förklarar vaför ni blivit lärda av skolan att absolut inte lyssna på nånting som är utanför ramarna av vad som är normalt enligt skolan och politiker..

VAd säger politikerna då, rädsla rädsla rädsla, ekonomikrasher, krig, katastrofer, chemtrails osv osv..

Vad säger Dolores då, jorden kommer dela sig i 2 planeter och dom som vill fortsätta kriga kommer att få fortsätta kriga.. Peace & love = högre dimension utan tid ..

Och jorden kommer dela sig den 21a december? Om du tror så hårt på det du skriver, är du villig att slå vad om saken?
Jag sätter vart endaste öre jag har på mitt konto på att det inte kommer hända ett förbannade dugg, det borde ju vara lättförtjänta pengar för dig.

Tänk vad mycket THC du kan köpa för pengarna du kommer tjäna!
Citera
2012-12-08, 19:09
Medlem
doublelifts avatar
Citat:
Nu ska jorden gå igenom dimensioner och ni vill inte ens lyssna på dom som säger det för ni tror evolution är slump och isolerat till jorden helt förklarligt uppstått genom slump för jättelänge sen och evolution händer aldrig typ och absolut inte en planet nej nej nej..
för jäkelen, redan glömt vad jag och så många skrev innan?

varför diskutera med någon som inte lyssnar?
Citera
2012-12-08, 19:11
Medlem
Bogomils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Handfast
Och jorden kommer dela sig den 21a december? Om du tror så hårt på det du skriver, är du villig att slå vad om saken?
Jag sätter vart endaste öre jag har på mitt konto på att det inte kommer hända ett förbannade dugg, det borde ju vara lättförtjänta pengar för dig.

Tänk vad mycket THC du kan köpa för pengarna du kommer tjäna!

Det finns ett logistisk problem i detta. KKP kommer sannolikt att bli 'uppryckt' till minst den femta dimensionen, OM Dolores och new-age'rna har rätt. Så han kommer inte att vara här för att få pengarna.

Desutom finns det förmodentligen gott om droger i den femta dimensionen, flummarens 'paradis'.
Citera
2012-12-08, 19:16
Medlem
Bogomils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doublelift
för jäkelen, redan glömt vad jag och så många skrev innan? varför diskutera med någon som inte lyssnar?

No worries, det är standard.

Jag minns min egen flumungdom, där jag kunne stanna upp mitt i en mening eftersom jag hade glömd sista hälvten av den.
Citera
2012-12-08, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bogomil
Det finns ett logistisk problem i detta. KKP kommer sannolikt att bli 'uppryckt' till minst den femta dimensionen, OM Dolores och new-age'rna har rätt. Så han kommer inte att vara här för att få pengarna.

Desutom finns det förmodentligen gott om droger i den femta dimensionen, flummarens 'paradis'.

Du tror inte Western Union kan skicka pengar mellan olika dimensioner? Jorden kommer ju delas i tu så något av Western Unions ombud bör ju hamna på i samma dimension som KKP befinner sig!
Citera
2012-12-08, 19:31
Medlem
Bogomils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Handfast
Du tror inte Western Union kan skicka pengar mellan olika dimensioner? Jorden kommer ju delas i tu så något av Western Unions ombud bör ju hamna på i samma dimension som KKP befinner sig!

Såklart, va' dumt av mig, att jag inte tänkte på det.

I stand corrected.
Citera
2012-12-08, 19:44
Medlem
Bogomils avatar
Får jag 50% seriöst, 50% med en glimt i ögat och 50% relevant länka till den mycket charmerande legenden om:

"Ong's hat"

....... som bara har det hela inom Dolores genren.

http://deoxy.org/irc/. Klicka sen på: Ong's Hat: Gateway to the Dimensions!

och rulla sen ner till: History.
Senast redigerad av Bogomil 2012-12-08 kl. 19:49.
Citera
2012-12-08, 20:29
Medlem
KungPungPats avatar
Jag vet en kille jag såg online som hade en låda där han kunde värma upp saker till 50 000 grader varmt, och sakerna försvann helt spårlöst utan rök.. Samma procedur som solen gör sa han..
Jag tror det var Hutchinson .

Vart skulle ni förklara att det tar vägen?

energi kan ju inte skapas ellr förstöras nivet..

Kolla länken överst i min signatur det är en rappare som rappar om att han höjjer sina energier med herbs..

Jag tror amerkikanerna legalisera droger för att höjja sina energier för att kunna dra till 5 D jorden..
Citera
2012-12-08, 20:30
Medlem
baylifes avatar
Citat:
Jag vet en kille jag såg online som hade en låda där han kunde värma upp saker till 50 000 grader varmt, och sakerna försvann helt spårlöst utan rök.. Samma procedur som solen gör sa han..

energi kan ju inte skapas elelr förstöras nivet..
Och jag kan trolla fram enhörningar. Hur? 'Det bara är så'.
Citera
2012-12-08, 20:35
Medlem
nofaiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bevisareligon
Jag har länge varit en stark ateist och har alltid försökt att göra mitt yttersta för att verkligen förstå mig på folket som tror på en Gud. Det här är er chans att bevisa att en Gud faktiskt existerar.

Jag kommer personligen ge 5000 Svenska kronor till den personen som kan BEVISA att en Gud existerar.

Jag kommer inte acceptera:

Jag vill inte ha några inlägg om Hinduism eller någon annan religon utan bara kristendomen.

Något stycke eller citat från Bibeln.

Jag vill inte ha några spam inlägg som "Gud skapade allt det finns ingen annan förklaring" eller "Evolutionen är en bluff"

Min personliga teori är att de som tror på "gud" är rädda för döden. Dom vill helt enkelt inte acceptera att när man dör så försvinner man för alltid och... that's it.
Citera
2012-12-08, 20:45
Medlem
Bogomils avatar
Citat:

Det liggar och lurpassar i det snurrande tomrummet.

Citat:
energi kan ju inte skapas ellr förstöras nivet..

Det gör det inte heller. När 'gud' har avvägt energins karma återhämtas den från det snurrande tomrummet och blir vanlig 3½ dimensions-energi.

Citat:
Kolla länken överst i min signatur det är en rappare som rappar om att han höjjer sina energier med herbs..

Det är svårt att bemöta såna tunga argument.

Citat:
Jag tror amerkikanerna legalisera droger för att höjja sina energier för att kunna dra till 5 D jorden..

Ja, läs om 'Ong's hat'.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in