hahahahahaha jag tror vi har några som har svårt att förlåta mig här..

Var inte oroliga för ni vet ju att jag inte pratar någon sanning och inte hon heller och det finns ingen anlending att sluta hata människor osv.. Ni vet alltid bäst vart eran väg går..
Jag tycker det är nästan lika mäktigt som när USA legaliserade cannabis och vi var cirka 20 svenskar som satt online och följde legaliseringsvakan i USA..
Det skulle vara intressant att höra erat perspektiv på allt det här med USA och legalisering , Bill Hicks, gud och 2012..
Bill Hicks sa att han tror gud lämnat vissa droger växandes fritt i naturen för att skynda på våran evolution..
Precis innan 21 December så legaliserar 2 delstater i USA cannabis som är en drog som växer i naturen som Bill Hicks menar gud lämnat där för att skynda på evolution..
Jag förstår vad han menar och så för man bli fredlig av vissa droger medans alkohol gör folk aggresiva när dom får vätskebrist i hjärnan och flippar ur och slår ner sina kompisar och okyldiga människor..
Tror ni amerikanerna legaliserade cannabis för dom lyssnar på Bill Hicks och vill skynda sin sin evolution till 21 December för dom förstår att det är ohållbart för länge sen?
Eller är det folihattvarning bara direkt, rädd för att ha åsikter som vanligt eller kan vi diskutera lite bevis för gud här?
KRam