Citat:
Ursprungligen postat av doublelift
får man inget riktigt svar på sitt inlägg från dig?
Hur löd frågan?
Ursäkta jag missade den, tror vi är på olika sidor totalt bara så vi kanske inte kan lära oss nått av varandra..
Citat:
Ursprungligen postat av koffski
Men du kan bara inte tänka tanken att hjärnan själv kan komma på dessa saker? Omedvetet självklart. Jag har liksom haft sedan jag vart liten, vid ett tiotal gånger, återkommande stunder där jag upplever att det är massor av människor som skriker på mig. Alltså röster i min skalle, de inte på något sätt verkliga utan något min hjärna fått för sig.
Tror du även att drömmar är sanna och att de sker?`Det är också något hjärnan hittar på.
Psykedeliska droger är hallucinogena och hallucinationer representerar inte verkligheten.
Skräpdelen i DNAt är mestadels repetitiva sekvenser som inte bär någon särskilt viktig information. Detta vet man för att i dessa repetitiva sekvenser finns stora skillnader mellan olika individer.
Tror du även att drömmar är sanna och att de sker?`Det är också något hjärnan hittar på.
Psykedeliska droger är hallucinogena och hallucinationer representerar inte verkligheten.
Skräpdelen i DNAt är mestadels repetitiva sekvenser som inte bär någon särskilt viktig information. Detta vet man för att i dessa repetitiva sekvenser finns stora skillnader mellan olika individer.
Ja då har du väl ett undermedvetet som vill säga nått kanske du skulle behöva hypnosterapi..
Jag ska hur som helst testa att lära mig det för att försöka förstå mer. Fruktansvärt intressant och god blessed the internet..
Och vad representerar psykadeliska droger då?
För jag tog själv psykadeliska droger och blev placerad i min flickväns huvud och fick se henne snusktankar om andra killar.. Där har du en upplevelse som kan förändra dig och göra dig till en bättre person..
Om man nånsin skulle våga göra nått sånnt om man visste innan att sånnt kan hända hahaha njjaa då skkulle det nog vara för läskigt.. att ta tag i sina demoner..
Jag rensade bort all svartsjuka jag nånsin haft med den upplevelsen så visst blev jag en bättre människa av upplevelsen precis som många andra.. Bill Hicks med..
Men du kan heller inte säga att det skulle vara omöjligt att skräpDNA egentligen är nått helt annat som tex. ett kunskapsbiblotek som folk gått in i på nått sätt för att dra till sig kunskaper genom hypnos eller droger..
Datorernas kretsar var det ett gäng forksare i USA som kom på genom att ta psykadeliska svampar och sen kunnde som se och koppla strömmen i deras tripp utan att röra en muskel och då testade dom fram dom här datorkretsarna vi använder än idag...
Så helt klart intressant om hypnos kan göra så man öppnar det som droger har öppnat åt folk och som överintelligenta människor alltid haft öppet... eller??