Jag menar, skulle samhället skapa och forma exempelvis bögen? NEJ
Finns massor av bögar som kommit ut vid 40 års ålder, ägnat sitt liv till amerikansk fotboll (manligt)
motorcyklar (manligt) jaa ni fattar.. Att samhället formar en kille till bög, hur skulle det gå till?
Mamman sätter honom på SY kurser, balett, hästhoppning?
Det flesta bögar gillar redan som små att leka med dockor, klä ut sig till flickor bla bla bla vad vet jag?
Homosexuella föds homosexuella punkt slut!
Varför?
Jo nån jävla gen som är dominant och föredrar likasinnade kön förs antagligen vidare till nästa generation.
Bögar o lebbar no offence..har ingenting emot er utan detta är bara min teori.
Om det vore ärftligt så borde det inte finnas så många som det faktiskt gör. De skulle ju utrota sig själva!
Den gillade jag
Vare sig det vore ärftligt eller ej, så vad har du för mästerplan? att man kan göra ett piller för att "bota" "sjukdomen" eller vad har du för planer Ts?
Varför?
Jo nån jävla gen som är dominant och föredrar likasinnade kön förs antagligen vidare till nästa generation.
Synpunkter?
Klart att man föds med sin sexualitet. Nu är inte jag någon genetiker, men jag tror inte att man skulle kalla homosexualitet ärftlig bara för att man föds som det. Ärftlighet, som jag förstått det, beror på överföringen av gener från en generation till en annan. Och jag har ännu inte hört något om att forskarna kunnat identifiera någon sexualitets-gen.
Skulle det vara ärftligt skulle HELA jordens befolkning vara homosexuell efter en tid (ganska lång). Och då kan människan inte fortplanta sig och människans existens försvinner.
Vare sig det vore ärftligt eller ej, så vad har du för mästerplan? att man kan göra ett piller för att "bota" "sjukdomen" eller vad har du för planer Ts?
Haha jag har ingen plan faktiskt, vi människor resonerar ofta tillsammans teorier som tar forskare en livstid att bevisa^^