2021-10-07, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tlarsson365
Kan ni inte lägga upp lite bilder från grillkvällen.
Det vore rimligt att få se hur ni smörjer kråset.
Det finns ett stort allmänintresse i detta.
Vilka är dom som sitter och frossar i mat och dryck 🍻🍺🍾🍷🍽🐗och allt för att få in pengar så man kan få svar på vart SS kropp finns.
Den panka och fattiga SS som levde ett enkelt liv och undra om han hade uppskattat denna tillställning.

Här har du lite bilder: https://hittasjogren.nu/blogg/

Sjögren själv var på plats så jag antar att han gav sitt godkännande.

Nu är i alla fall de pengarna som behövs till hunden ihopsamlade, så nu behöver du nog inte oroa dig över något mer ”tiggeri”.
Citera
2021-10-07, 13:45
Medlem
Skaraborg2s avatar
När kommer hunden att inköpas?

Citat:
Ursprungligen postat av WisbyPils

Nu är i alla fall de pengarna som behövs till hunden ihopsamlade, så nu behöver du nog inte oroa dig över något mer ”tiggeri”.

Tack för länken.

Vad bra att pengarna som behövs för inköp av vovven nu är ihopsamlade. När kommer den att inköpas för att sedan tas i bruk?
Citera
2021-10-07, 13:58
Citat:
Ursprungligen postat av Skaraborg2
Tack för länken.

Vad bra att pengarna som behövs för inköp av vovven nu är ihopsamlade. När kommer den att inköpas för att sedan tas i bruk?

Undrar om dom kan använda hunden att snoka runt Bingan också eller vill dom ha mer pengar till inköp av passande utrustning där också . Det börjar lukta eller stinka bedrägeri lång väg
Citera
2021-10-07, 14:02
Medlem
Skaraborg2s avatar
Du får göra en polisanmälan.

Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Undrar om dom kan använda hunden att snoka runt Bingan också eller vill dom ha mer pengar till inköp av passande utrustning där också . Det börjar lukta eller stinka bedrägeri lång väg

Du får anmäla dem så får detta utredas.
Citera
2021-10-07, 16:33
Medlem
Citat:

Jag håller med. Är väl bara att anmäla om det nu är någon som på riktigt tror detta.

Hunden skall hyras, inte köpas. Exakt när det blir är det nog ingen som vet, men målet är satt till april. Det fanns en skeletthund tidigare som nu gått ur tiden. Det här skall vara en ny förmåga som är under träning, så det hänger nog lite på den detaljen också.
Citera
2021-10-07, 16:43
Medlem
Kalliss avatar
Det här med Sjögren och Bingan, den lär nog få sitt svar ganska snart, då hela rasket skall rivas, troligen även eller delar åtminstone av grunden också.

Skall byggas 70-puls lägenheter på tomten.
Citera
2021-10-07, 16:48
Medlem
Skaraborg2s avatar
April 2022?

Citat:
Jag håller med. Är väl bara att anmäla om det nu är någon som på riktigt tror detta.

Hunden skall hyras, inte köpas. Exakt när det blir är det nog ingen som vet, men målet är satt till april. Det fanns en skeletthund tidigare som nu gått ur tiden. Det här skall vara en ny förmåga som är under träning, så det hänger nog lite på den detaljen också.

De som anser detta tycker jag skall anmäla det hela så fort som möjligt så får polisen utreda hur det ligger till.

Det är alltså en skeletthund som skall hyras som nu är under träning. Hoppas att detta kan ske i april 2022. Antar att det är dyrt att hyra en sådan hund?
Citera
2021-10-07, 17:10
Citat:
De som anser detta tycker jag skall anmäla det hela så fort som möjligt så får polisen utreda hur det ligger till.

Det är alltså en skeletthund som skall hyras som nu är under träning. Hoppas att detta kan ske i april 2022. Antar att det är dyrt att hyra en sådan hund?

Polisen har väl fullt upp med att leta efter SS
Citera
2021-10-07, 22:16
Medlem
Citat:

Ja, en sån hund kräver ju ett antal tusen timmars träning, så helt gratis lär det inte vara, nej.
Citera
2021-10-08, 09:29
Medlem
Citat:

Härlig kväll. Såg trevligt ut. Var INTE bulvanen inbjuden. Dom var ju vänner.
Citera
2021-10-08, 09:36
Medlem
Citat:
Gör en podd om bedrägeriet. Den är bara köra på och vem som är den mest sannolika huvudmannen kan du hitta på men kör bara på den. Gärna så fokuserat som möjligt och zooma inte ut om alternativ gärningsman.
Va extrem smal och sök medial uppmärksamhet hela tiden och hänvisa till allmänintresset då och då.
Sen kan du testa och ha knytkalas istället för grillkväll.
Citera
2021-10-24, 09:00
Medlem
Inga nyheter från grävgruppen. Har varit ovanligt tyst efter balunsen med grillad mat.
Har dom lämnat landet med pengar på fickan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in