2022-09-29, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Jo det kan jag. Eftersom som sagt, du är en filur som infiltrerar tråden med villospår.
Som försöker styra bort diskussionerna från Bulvanen.
Du har inte kommit med något av substans på hela tiden.

Och du tycker själv att du är lik "En man som heter Ove". Och står på de svagas sida.
Jag upplever inte Bulvanen som svag det minsta. Det var nog snarare hans offer som var det.
Godnatt
Bulvananen var listig och jag är en filur.
Det har du rätt i. Så där har du rätt ute. ( på riktigt)
När det gäller villospår har du delvis rätt men oavsett det så är ert spår fel och det har jag varit tydlig med.
Det är svårt att försvara sig när man är död.
GG träffade bulvanen mot slutet av hans liv och dom fick inget ur honom så det jag vet är inte stekhett men hetare än det GG har presenterat hittills . Kanske till och med sanningen som ingen har lyckats ta fram på ett halvt sekel.
Men jag gör inte misstaget att kalla saker för stekhett.
Citera
2022-09-29, 22:26
Medlem
Nu när ni fått veta att jag suttit på information som aldrig har kommit upp i podden kan ni då förstå att jag gjort er en tjänst när jag sagt att ni inte ska följa spåren efter bulvanen.
Ni har ofta kallad mig rädd för att något ska hittas på allt från ladan till tippen.
Men informationen är för mig det mest trovärdiga och då hade ni inte behövt skänka pengar eller dyl för att sen bli besvikna.
Jag försökte få er att byta riktning men ni ville inte lyssna utan trodde att jag gjorde det av rädsla.
Ni hade fel där och chansen är förbi .
Lycka till med att lösa fallet eller hitta kroppen.
Citera
2022-09-29, 22:29
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av tlarsson365
Bulvananen var listig och jag är en filur.
Det har du rätt i. Så där har du rätt ute. ( på riktigt)
När det gäller villospår har du delvis rätt men oavsett det så är ert spår fel och det har jag varit tydlig med.
Det är svårt att försvara sig när man är död.
GG träffade bulvanen mot slutet av hans liv och dom fick inget ur honom så det jag vet är inte stekhett men hetare än det GG har presenterat hittills . Kanske till och med sanningen som ingen har lyckats ta fram på ett halvt sekel.
Men jag gör inte misstaget att kalla saker för stekhett.
När jag talat med dig så har jag lustigt nog känt det som jag kommit närmre Bulvanen.
Var det så här Bulvanen var? En som försöker att dupera och manipulera sin omgivning för egen vinning? Som var hånfull och skadeglad?
Som for med osanning? Som trodde han var överlägsen andra?

Du vet vad man brukar säga -Äpplet faller ej så långt från päronträdet.
Citera
2022-09-29, 23:07
Medlem
Byxan81s avatar
Citat:
Nu när ni fått veta att jag suttit på information som aldrig har kommit upp i podden kan ni då förstå att jag gjort er en tjänst när jag sagt att ni inte ska följa spåren efter bulvanen.
Ni har ofta kallad mig rädd för att något ska hittas på allt från ladan till tippen.
Men informationen är för mig det mest trovärdiga och då hade ni inte behövt skänka pengar eller dyl för att sen bli besvikna.
Jag försökte få er att byta riktning men ni ville inte lyssna utan trodde att jag gjorde det av rädsla.
Ni hade fel där och chansen är förbi .
Lycka till med att lösa fallet eller hitta kroppen.

Du har gjort 668 inlägg i denna grupp. I stort sätt varje dag. allt har gått ut på att fria bulvanen. Du bygger allt på vad du vet, men inte ett ord om vad du vet.

Så frågan:
Varför lägger du halva ditt liv på att misskreditera allt och alla? Vad tjänar du på det? Eller vem är det du håller om ryggen?
Citera
2022-09-29, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Byxan81
Du har gjort 668 inlägg i denna grupp. I stort sätt varje dag. allt har gått ut på att fria bulvanen. Du bygger allt på vad du vet, men inte ett ord om vad du vet.

Så frågan:
Varför lägger du halva ditt liv på att misskreditera allt och alla? Vad tjänar du på det? Eller vem är det du håller om ryggen?
Jag brydde mig inte fram till podden släpptes men när jag märkte hur upplägget var och att man felaktigt gav bulvanen skulden gör allt gick jag All in med ett syfte. Visa att ni hade fel.
Varje inlägg har det varit värd eftersom jag slagit hål på en vinklad historia utan resultat.
Då kan säkert ta reda på när mitt första inlägget i ämnet var men med tanke på att GG lagt ner I 10 år är det en droppe i havet.
Citera
2022-09-29, 23:30
Medlem
Citat:
När jag talat med dig så har jag lustigt nog känt det som jag kommit närmre Bulvanen.
Var det så här Bulvanen var? En som försöker att dupera och manipulera sin omgivning för egen vinning? Som var hånfull och skadeglad?
Som for med osanning? Som trodde han var överlägsen andra?

Du vet vad man brukar säga -Äpplet faller ej så långt från päronträdet.
Nu var det mycket på en gång och en fruktsallad. Äpplet och päronträd?.
Om du hittar ett äpple på marken är högst troligt att det ramlat av ett äppelträd och inte päron.
Jävlas inte med fel personer är ett råd som du kan ta med dig.
Gå inte på berg när det finns småsten.
Du fattar.
Det som möjligen skiljer oss åt är hans svaga sidor inte har fastnat på mig men hans listiga och charmiga sida osv stämmer bra.
Dupera och manipulera kan vara bra ibland och inget brottsligt vad jag vet.
Hur tycker du GG är när det gäller samma sak.
Citera
2022-09-29, 23:31
Avstängd
Citat:
Jag brydde mig inte fram till podden släpptes men när jag märkte hur upplägget var och att man felaktigt gav bulvanen skulden gör allt gick jag All in med ett syfte. Visa att ni hade fel.
Varje inlägg har det varit värd eftersom jag slagit hål på en vinklad historia utan resultat.
Då kan säkert ta reda på när mitt första inlägget i ämnet var men med tanke på att GG lagt ner I 10 år är det en droppe i havet.
Just det, helt utan resultat. Tvärtom har du varit väldigt kontraproduktiv. Ju mer du tjatar desto mer får man känslan av att du verklig vet att Bulvanen är skyldig. Och säger du att man inte ska gräva för ni kommer aldrig att finna honom så kan du ge dig på att folk kommer att gräva som bara den.

Så du har inte lyckats något vidare.
Citera
2022-09-29, 23:37
Medlem
Citat:
Just det, helt utan resultat. Tvärtom har du varit väldigt kontraproduktiv. Ju mer du tjatar desto mer får man känslan av att du verklig vet att Bulvanen är skyldig. Och säger du att man inte ska gräva för ni kommer aldrig att finna honom så kan du ge dig på att folk kommer att gräva som bara den.

Så du har inte lyckats något vidare.
Jag sa från början . Ni letar på fel ställen och jagar fel person.
Klockrent men eftersom jag visste det var det riskfritt
GG uttalanden har visat sig vara felaktiga till dagens datum.
Det är fakta och kan du visa något annat så är du välkommen.
Vad jag än sagt hade det inte spelat någon roll eftersom ni tyckte GG hade så bra indicier och dom var mer trovärdiga än mig.
Det är lätt att vara kaxig om man har facit.
Citera
2022-09-29, 23:38
Avstängd
Citat:
Nu var det mycket på en gång och en fruktsallad. Äpplet och päronträd?.
Om du hittar ett äpple på marken är högst troligt att det ramlat av ett äppelträd och inte päron.
Jävlas inte med fel personer är ett råd som du kan ta med dig.
Gå inte på berg när det finns småsten.
Du fattar.
Det som möjligen skiljer oss åt är hans svaga sidor inte har fastnat på mig men hans listiga och charmiga sida osv stämmer bra.
Dupera och manipulera kan vara bra ibland och inget brottsligt vad jag vet.
Hur tycker du GG är när det gäller samma sak.
Ett talesätt som jag trodde alla visste vad det betydde.
Du smickrar dig själv. Charmig???? och listig?
Du är väldigt genomskinlig i dina försök att dupera och manipulera.
Nej det behöver ej vara brottsligt men det är inga charmiga egenskaper om du trodde det.
Att hota folk är inte heller charmigt. Det är sånt gangstrar håller på med.
Men jag är inte rädd för dig din charmör. Har du keps med öronlappar som Ove med?
Citera
2022-09-29, 23:40
Avstängd
Citat:
Jag sa från början . Ni letar på fel ställen och jagar fel person.
Klockrent men eftersom jag visste det var det riskfritt
GG uttalanden har visat sig vara felaktiga till dagens datum.
Det är fakta och kan du visa något annat så är du välkommen.
Vad jag än sagt hade det inte spelat någon roll eftersom ni tyckte GG hade så bra indicier och dom var mer trovärdiga än mig.
Det är lätt att vara kaxig om man har facit.
Ja du är inte trovärdig. Står valet mellan dig och polisen/GG så tror jag på det senare alternativet.
Citera
2022-09-29, 23:42
Medlem
Eftersom Svens kropp är borta, är det inte mest troligt att han dumpats i havet?

Jag tycker att dom där benbitarna och den gröna overallen känns lite väl lägligt placerade, tillsammans med någon daterad smörask och tub.. pinsamt dåligt planterat.
Citera
2022-09-29, 23:46
Medlem
Citat:
Ett talesätt som jag trodde alla visste vad det betydde.
Du smickrar dig själv. Charmig???? och listig?
Du är väldigt genomskinlig i dina försök att dupera och manipulera.
Nej det behöver ej vara brottsligt men det är inga charmiga egenskaper om du trodde det.
Att hota folk är inte heller charmigt. Det är sånt gangstrar håller på med.
Men jag är inte rädd för dig din charmör. Har du keps med öronlappar som Ove med?
Äpplet faller inte långt från trädet är talesättet.
Växer äpplen på päronträd.
Korkade människor är inte charmiga heller.
Vad gäller bulvanen hade han knappast svårt att få tag på fruntimmer och det har väl nämnts i podden och det är pga av hans personlighet.
Jag utgår ifrån att du inte är kvinna och tur för dig att just du inte uppskattar bulvanen personliga egenskaper men för honom att kvinnorna gjorde det.
Vi kan träffas bara du och jag så kan du kolla om jag har keps.
Jag är redo.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in