Citat:
Dom vet inte ett skit. Dom vill bygga upp indicier som pekar mot bulvanen.
Dom kommer inte att lyckas med det för att bulvanen är inte mördaren.
Men han har fått leva med detta felaktiga påstående från 1972-2015
Nu räcker det och säg inte att han är en mördare tills ni har bevis som hade räckt till åtal och en fällande dom.
Dom kommer inte att lyckas med det för att bulvanen är inte mördaren.
Men han har fått leva med detta felaktiga påstående från 1972-2015
Nu räcker det och säg inte att han är en mördare tills ni har bevis som hade räckt till åtal och en fällande dom.
Jag börjar också tro bulvanen inte gjort det . Finns faktiskt inga bevis annat en spekulationer eller framlagda teorier som när de faktiskt ska kollas upp faktamässigt i praktiken samt även till teorin inte har kunnat bekräftas eller bevisat att de teorierna stämmer mot bulvanen. Mer har de ju kommit fram han inte möjligt kunnat gjort mycket som Selma kom fram i avsnitt att han inte ens hade en röd motorcykel/moped förens år efter, han hade möjligtvis suttit inne (kanske inte helt klar) men inga bevis han var fri så Adolfsson finns inget för. Blodet i bilen var djur , att han grävde ner scen under vägen . De fortsätter teori på teori Som sagt gäller ju att inte bara tro eller ”tycka” sig att något skulle kunna kännas rimligt . Man måste också förstå att podden skapar en historia utifrån en intressant person som genererar intresse . De man skulle kunna säga tycker jag är att han kunde bedra folk och som jag tycker förklaras i podden så tycker man får uppfattningen om just det också. De med mordet tror jag många vill att de ska vara bulvanen för polisen gjorde utredning på bara honom i princip så är ju pinsamt för polisen att erkänna de gjorde fel . Ja sånt som han bedrog de vet man och bara för man kan göra sådana saker eller bli arg eller slagit någon de är inget att göra med att man skulle mörda någon . Som sagt han skulle kunnat men finns egentligen inga bevis på något . Därför börjar man undra varför kom de ingen vart alls , förhörde de inte rätt person ? Varför inte press direktören. Mm mycket polisen missar då