Citat:
Ursprungligen postat av getost
Vad är det för jävla kindergartengnäll i den här tråden.
Ifrågasättande är nödvändigt för en levande diskussion, men anklagelser och meningslöst gnäll om hur olika personer väljer att framställa sina teorier är rena tramset.
Det finns ett mindre forum som ägnar sig åt påhopp o ironi för den som inte klarar av att det här caset inte är annat än gissningar tills något är fullt bekräftat.
Jag tror personligen inte att någon såhär långt efter händelserna bryr sig om vad som kommer fram, men det är ändå uppgiftslämnarna här som avgör vad som ska lämnas i slutänden.
Så kan det bli, man får väl se det som om att många är intresserade av ett fall där ingen vet hur det slutar och då kan det bli lite gnälligt ibland om man har fastnat för ett scenario (inte minst jag själv

).
Vissa blir förbannade för att jag och S2 undanhåller info, men så är inte fallet.
Vi kan lika lite som någon annan styrka det vi har skrivit eller de teorier vi står för, vi vet inte allt och några former av bra bevis har vi inte (iaf inte jag, troligtvis inte S2 heller).
Det vi har är en gemensam kontakt (den som i princip all "hemlig" info har kommit ifrån), sen har S2 några fler kontakter och han lär fått kors info från dessa som dessutom stämmer överens med den första UL.
Mao så vet jag inte vem "överklass damen" är, vet ej vad hon bor, vet inte om hon har existerat, men om man ser till hur vi fick kontakt med denna UL (hans bakgrund är känd) så finner jag det föga troligt att det skulle varit hopdiktat.
Hoppas att vi kan släppa detta med bevis för ett tag, för jag har inga.
Varför det dröjer med infon kan jag inte heller svara på, men vi är lovade allt, däremot kanske det inte kommer ut i tråden, men det hoppas jag naturligtvis på och det är inget jag kan göra någonting åt.