2010-10-22, 16:46
Medlem
zBr9s avatar
Gjorde ett fruktansvärt misstag nyss

Citera
2010-10-22, 16:52
Medlem
Vad avgör egentligen hur stor chansen är att skjuta sönder vissa lemmar? Oftast blir det endast crippled.
Citera
2010-10-22, 16:57
Medlem
Farbror Fazers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av troxie
Vad avgör egentligen hur stor chansen är att skjuta sönder vissa lemmar? Oftast blir det endast crippled.

Man kan väl inte ens göra det så att de fortfarande lever efteråt?
Citera
Medlem
Schampoflaskans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zBr9
Gjorde ett fruktansvärt misstag nyss

hahahahaha
Citera
Medlem
Panzerbat.s avatar
KUKEN! Fick ett paet idag, och jag förmodade att det var New Vegas i, men icke! Spelbutiken har skickat fel spel till mig!
Pratat med kundtjänst och enligt dem så får jag först returnera spelet jag inte beställt, för att sedan vänta på att de skickar New Vegas!
Jaja, får bli att ladda ner skiten istället för min fysiska kopia lär ja ju inte få på en vecka.
Citera
2010-10-22, 16:59
Medlem
zBr9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av troxie

Precis som Farbror Fazer så kan du inte skjuta sönder en lem utan att döda offret.
Citera
2010-10-22, 17:00
Medlem
Dexxys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dexxy
Herregud, vad fan är det för fel på Supermutanterna vid Black Mountain? Tar minst 30 skott av valfritt vapen för att döda EN, och då kommer de fyra på en gång också.

Recruitade precis Veronica också, och hon dör på två slag av en Nightkin.

Jag blir mörkrädd, vad ska jag göra?

Behöver enorm jävla superhjälp med det här. Har försökt säkert tjugo gånger att ta mig upp för vägen till Black Mountain, men jag dör som en jävla fluga varje gång.
Citera
2010-10-22, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror Fazer
Man kan väl inte ens göra det så att de fortfarande lever efteråt?

Nej, självfallet inte. Men efter att ha siktat in 3-4 specifika skott på en kroppsdel så resulterar det i princip aldrig att lemmen flyger utav bara helvete (förutom HS).
Citera
2010-10-22, 17:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av haiguise
ingen som vet hur man installerar spelet på hårddisken på ps3? laddningstiderna är fittlånga och många..

Den installerar ju typ 4 gig första gången du sätter i skivan. Jag fick inget val iallafall.
Citera
2010-10-22, 17:30
Medlem
Citat:
Behöver enorm jävla superhjälp med det här. Har försökt säkert tjugo gånger att ta mig upp för vägen till Black Mountain, men jag dör som en jävla fluga varje gång.

Kör du med skjutvapen eller närstrid?
Med skjutvapen är det ganska enkelt, ta ett rifle och sätt dig en bit ifrån, huka dig ner och sikta på huvet..
Har du boone med dig? Han kan va ett väldigt bra tilläg till den fighten..

Kör ett par andra missions och kom tillbaka lite senare funkar ju också :P

*Edit*
En bra perk att ha också är Run and gun (har jag för mig den heter) Så kan du backa samtidigt som du skjuter utan att förlora en massa accuracy
Senast redigerad av Lunkis 2010-10-22 kl. 17:40.
Citera
2010-10-22, 17:36
Medlem
Citat:
Herregud, vad fan är det för fel på Supermutanterna vid Black Mountain? Tar minst 30 skott av valfritt vapen för att döda EN, och då kommer de fyra på en gång också.

Recruitade precis Veronica också, och hon dör på två slag av en Nightkin.

Jag blir mörkrädd, vad ska jag göra?

Ett tips är att inte gå in i melee med spelets starkaste melee units...
Citera
2010-10-22, 17:41
Medlem
Dexxys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunkis
Kör du med skjutvapen eller närstrid?
Med skjutvapen är det ganska enkelt, ta ett rifle och sätt dig en bit ifrån, huka dig ner och sikta på huvet..
Har du boone med dig? Han kan va ett väldigt bra tilläg till den fighten..

Kör ett par andra missions och kom tillbaka lite senare funkar ju också :P

Lyckades med det nu. Drog till Gun-runners och köpte en enorm jävla mängd AP-ammo, sen köttade jag mig upp. Veronica fick dö ett par gånger på kuppen.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in