2010-10-23, 13:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lunkis
Jag tycker att det händer mycket mera under tiden du tar dig från A till B, det finns nästan alltid någonting att göra eller döda

Alright, tackar
Finns det någonting vettigt inne i dom?

Det är ju ditt egna hus så det finns säng, skåp att förvara saker i, workbench och så mycket rent vatten du vill ha (väldigt bra om man kör hardcore), sen får du well rested när du sover där

Citat:
Ursprungligen postat av kundvagn
Och skam vore väl annat, Power Armour är trots allt den bästa rustningen i fallout-världen mer eller mindre.

jo sant men den H3rm35 armorn är ju sjukt mycket snyggare och den är även värd mer än power armor av någon anledning, den ger inga stats och den har mindre armor än power armor vilket gör den sämre.
Senast redigerad av qirtero 2010-10-23 kl. 13:55.
Citera
2010-10-23, 13:59
Medlem
Jag har gått och sparat på en jäkla massa spelkort. Har jag någon nytta av dessa någon gång eller ska jag slänga skiten?
Citera
2010-10-23, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dsndss
Är det något nytt att ens medföljare kan få slut på ammo eller att deras vapen behöver lagas? Kör med Boone just nu och upptäckte att han inte använde sin huntingrifle, och även när jag valde att han skulle ta det på avstånd så vägrar han.

Har samma problem med Boone.. Och han vill inte använda några av dom vapnen jag lägger i hans inventory heller...

Citat:
Ursprungligen postat av qirtero
Det är ju ditt egna hus så det finns säng, skåp att förvara saker i, workbench och så mycket rent vatten du vill ha (väldigt bra om man kör hardcore), sen får du well rested när du sover där

jo sant men den H3rm35 armorn är ju sjukt mycket snyggare och den är även värd mer än power armor av någon anledning, den ger inga stats och den har mindre armor än power armor vilket gör den sämre.

Alright, det är ju asbra
Är det samma sak med Hotel rummet du du hyra i Novac, alltså att ingenting försvinner?

Citat:
Ursprungligen postat av skaliss
Jag har gått och sparat på en jäkla massa spelkort. Har jag någon nytta av dessa någon gång eller ska jag slänga skiten?

Man kan köra Caravan med dom :P
Ganska lätt att lära sig om man snackade med snubben inne i gamla bensin macken i Goodsprings, annars är det ganska jobbigt :P
Citera
2010-10-23, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunkis
Har samma problem med Boone.. Och han vill inte använda några av dom vapnen jag lägger i hans inventory heller...

Låter som en bugg då, tråkigt. Får försöka slänga ihop den där roboten i primm.
Citera
2010-10-23, 14:20
Medlem
Citat:
DU kan ha en Human och en robot som companion,
Citera
2010-10-23, 14:20
Bannlyst
Citat:

Det är en känd bugg med boone ja, det är bara att skita i att använda honom då det händer ofta och det är inte så kul om man sparar efter att de händer.

Måste bara säga att Lily är den bästa companion man kan ha, ge henne Oh baby och hon är övermäktig, tål som fan och dödar det mesta utan problem.
Sen är det en sjukt rolig charaktär
Senast redigerad av qirtero 2010-10-23 kl. 14:23.
Citera
2010-10-23, 14:23
Medlem
BenAsslicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av searchfunction
player.moveto <ref_id>, moveto player - move player to NPC / move NPC to player.

Är helt grön på gecken, men skulle gissa på att ref_id till Veronica är e32a9. Spara såklart först och pröva.

Tack, det funka!

Du råkar inte veta hex-koden till "Pulse gun"?
Citera
2010-10-23, 14:36
Medlem
Citat:
Det är en känd bugg med boone ja, det är bara att skita i att använda honom då det händer ofta och det är inte så kul om man sparar efter att de händer.

Måste bara säga att Lily är den bästa companion man kan ha, ge henne Oh baby och hon är övermäktig, tål som fan och dödar det mesta utan problem.

Sj tycker jag hon bara är creepy ^^
Citera
2010-10-23, 14:41
Medlem
Fan va gött att dem uppdaterat det 2 gånger redan :P Jag gillar spelet hittills, dock finner jag mig alltid med lågt HP får trycka i mig mat från skalbaggar med 1+ RAD och 5+ HP
Citera
2010-10-23, 14:45
Medlem
Citat:

Jag är lite dålig på namn men vart hittar du henne?
Citera
2010-10-23, 14:54
Medlem
Citat:
Jag är lite dålig på namn men vart hittar du henne?

Jacobstown, vart det ligger har jag ingen aning om dock
Citera
2010-10-23, 14:55
Medlem
Blev just hatad av Ceasar's Legion på grund av att jag dödade ett par legionärer, kommer man att få möjligheten att ändra på detta? Vill helst inte vara hatad av dem, men hur rätar jag till det hela? Måste jag döda ett antal NCR-soldater nu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in