Citat:
Ursprungligen postat av Dsndss
Är det något nytt att ens medföljare kan få slut på ammo eller att deras vapen behöver lagas? Kör med Boone just nu och upptäckte att han inte använde sin huntingrifle, och även när jag valde att han skulle ta det på avstånd så vägrar han.
Har samma problem med Boone.. Och han vill inte använda några av dom vapnen jag lägger i hans inventory heller...
Citat:
Ursprungligen postat av qirtero
Det är ju ditt egna hus så det finns säng, skåp att förvara saker i, workbench och så mycket rent vatten du vill ha (väldigt bra om man kör hardcore), sen får du well rested när du sover där
jo sant men den H3rm35 armorn är ju sjukt mycket snyggare och den är även värd mer än power armor av någon anledning, den ger inga stats och den har mindre armor än power armor vilket gör den sämre.
Alright, det är ju asbra

Är det samma sak med Hotel rummet du du hyra i Novac, alltså att ingenting försvinner?
Citat:
Ursprungligen postat av skaliss
Jag har gått och sparat på en jäkla massa spelkort. Har jag någon nytta av dessa någon gång eller ska jag slänga skiten?

Man kan köra Caravan med dom :P
Ganska lätt att lära sig om man snackade med snubben inne i gamla bensin macken i Goodsprings, annars är det ganska jobbigt :P