2010-10-22, 15:55
Medlem
EverlastingScars avatar
Jävlar vad bra Gauss Rifle är i New Vegas!
Citera
2010-10-22, 15:59
Medlem
BaZes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slayer-86
Fyfan vad irreternade det är ibland då det bara laggar ihop.
Men iallafall har inte kommit så långt i spelet, är i Novac och ska göra en quest då man ska hitta någon kvinna som hade försvunnit. Man ska prata med alla i byn typ och det har jag gjort och inte kommit vidare. Nån som vet mer?

Sen hur reparerar man armor och vapen?

http://fallout.wikia.com/wiki/One_for_My_Baby

Om du har ett lika eller liknande vapen kan du reparera ditt vapen, ta upp vapenmenyn i pip-boyen och tryck R för att reparera.
Citera
2010-10-22, 16:01
Medlem
haiguises avatar
ingen som vet hur man installerar spelet på hårddisken på ps3? laddningstiderna är fittlånga och många..
Citera
2010-10-22, 16:06
Medlem
Det står att man ska se vilken ordning som är rätt när man ska försöka hacka datorer... Hur fan ser man det?....
Citera
2010-10-22, 16:08
Medlem
Costanza101s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dexxy
Vägbeskrivning från Wranglern, skriv om du får problem:
Helt rätt. Hittade det och har klarat questen nu, tack så jävla mycket till dig och den andra snubben som hjälpte mig!
Citera
2010-10-22, 16:08
Medlem
Har fått ett konstigt problem med att ladda spelen, har kollat igenom några sidor med det verkar inte hjälpa, jag vet inte heller varför eller hur problemet uppstått, jag är osäker på om någon här har samma problem eller vet hur man fixar det, men det är värt ett försök i alla fall.
Problemet för mig är att spelet crashar när jag skall ladda det, det står fallout NW har stött på ett problem... det vanliga helt enkelt..
Dock så händer inte detta hela tiden, utan det händer enbart vissa saves, (de jag kommit längst på)
Till exempel: En save fil fungerar utmärkt att ladda, efter 10 minuter sparar jag spelet på ett annat ställe, när jag sedan råkar dö och vill ladda från den senare saven crashar spelet, och jag måste starta om från den gamla filen (den som skapades 10 min innan det crashade)
Citera
2010-10-22, 16:12
Medlem
teowinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Costanza101
Helt rätt. Hittade det och har klarat questen nu, tack så jävla mycket till dig och den andra snubben som hjälpte mig!
"Fisto"
Citera
2010-10-22, 16:14
Moderator
Arne.Ankas avatar
En fråga riktad till alla er som haft krasher med spelet, får du blåskärm när spelet krashar och isåfall, vilken felkod?
Citera
2010-10-22, 16:14
Medlem
Dexxys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teowind
"Fisto"

Made to please, eller vad är det han säger?
Citera
2010-10-22, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muppenarjag
Behöver lite hjälp!

Med största anledning står hon utanför Mr House. Första gången man går in där så stannar ens companions utanför och du måste säga åt dem att följa dig igen när du kommer ut, annars står de där som fån och tar upp din companion spot.
Citera
2010-10-22, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
En fråga riktad till alla er som haft krasher med spelet, får du blåskärm när spelet krashar och isåfall, vilken felkod?

När jag krashar blir det först svart sedan minimeras det och en ruta kommer upp "Fallout New vegas har stött på ett problem och måste avslutas"
Citera
2010-10-22, 16:37
Medlem
Dexxys avatar
Herregud, vad fan är det för fel på Supermutanterna vid Black Mountain? Tar minst 30 skott av valfritt vapen för att döda EN, och då kommer de fyra på en gång också.

Recruitade precis Veronica också, och hon dör på två slag av en Nightkin.

Jag blir mörkrädd, vad ska jag göra?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in