2010-10-22, 17:44
Medlem
Vilket otroligt bra spel asså, är helt såld.
Citera
2010-10-22, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dexxy
Lyckades med det nu. Drog till Gun-runners och köpte en enorm jävla mängd AP-ammo, sen köttade jag mig upp. Veronica fick dö ett par gånger på kuppen.

Citera
2010-10-22, 18:07
Medlem
MrFidolins avatar
Precis vart och hämtat ut mitt fina collectors edition och är taggad till max!!

Såhär nu när man installerar och kollar på grejerna man fick så sitter jag och spanar på om man kanske skulle rama in kortleken samt chipsen. Vad tror ni om det?
Lite nördigt kanske men cmon, its fucking fallout!
Citera
2010-10-22, 18:07
Medlem
håller på med questet "Render unto ceaser" och undrar hur fan man overloader systemet när nere?
Citera
2010-10-22, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrFidolin

Såhär nu när man installerar och kollar på grejerna man fick så sitter jag och spanar på om man kanske skulle rama in kortleken samt chipsen. Vad tror ni om det?

Jag skulle lätt ha gjort de!
Tyvärr så har jag inte pengarna till det så det fick bli en nerladdad version istället..

Citat:
Ursprungligen postat av emmill
håller på med questet "Render unto ceaser" och undrar hur fan man overloader systemet när nere?

Du ska gå till en av konsolerna längst in i "bunkern" och sen har jag för mig det bara va att trycka på overload system eller vad det nu va..
Citera
2010-10-22, 18:10
Medlem
qu4dros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrFidolin

Go for it! Alltid snyggt med såna grejjer på väggen
Citera
2010-10-22, 18:14
Medlem
Du ska gå till en av konsolerna längst in i "bunkern" och sen har jag för mig det bara va att trycka på overload system eller vad det nu va..[/quote]

har provat det men hittar inget, på alla konsoller står det att skiten sprängs om man overloader det sen om jag går in i system room så kan jag bara sätta i chippet så mr.house vinner så att säga
Citera
2010-10-22, 18:21
Medlem
lyckades förstöra skiten :P

fråga ang house
Citera
2010-10-22, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dexxy
Behöver enorm jävla superhjälp med det här. Har försökt säkert tjugo gånger att ta mig upp för vägen till Black Mountain, men jag dör som en jävla fluga varje gång.

Postade tidigare om detta ställe hade också världens helvete att komma till toppen.

Jag smög sakta men säkert upp längst till vänster om bergskanten tills alla mutants hade gått uppåt. Smög hela vägen. När jag väl var nästan längst upp så stannade patrull jäveln och jag sitter där bakom en stubbe i 15 min och väntar ser också att jag är påväg att dö utav radiation

Så jag drog i mig sånna där piller som reducar damage på dig. och KUTA som en idiot failade säkert 10-15 gånger innan jag tillslut lyckades fort som fan in i Huset och ingen sprang efter

Har Förövrigt klarat spelet nu kom till level 24 tror jag riktigt häftigt slut önskade bara att man kunde spela vidare och göra klart dom få sidequestarna jag hade kvar

Men kommer väl en DLC till det senare. Under tiden får jag väl börja om på nytt med Bad Karma
Citera
2010-10-22, 18:44
Medlem
Kyotos avatar
Har förstört några quests för mig genom att skjuta ihjäl viktiga karaktärer, men spelet är så mycket bättre än 3an. (Gillade 3an) Så folk som ändå gillat 3an men tvekar, Tveka inte ett riktigt bra köp.
Bytte in Alan Wake på game så fick spelet för 349kr och en T-shit på köpet :P
Citera
2010-10-22, 18:52
Medlem
Vafan, nu har Boone tappat bort sitt vapen..
Någon som vet hur man equippar honom med ett nytt?

När jag lägger ett i hans inventory så använder han det inte...

Hm, kanske funkar om jag skickar tillbaka honom och hämtar upp honom igen..

*edit*
Nope, det funkade inte.. Någon som har en lösning?
Vill inte riktigt köra med Veronica..
Senast redigerad av Lunkis 2010-10-22 kl. 18:57.
Citera
2010-10-22, 18:56
Medlem
lifers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zBr9
Gjorde ett fruktansvärt misstag nyss

Var glad att det var i ett spel och inte IRL
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto