Precis vart och hämtat ut mitt fina collectors edition och är taggad till max!!
Såhär nu när man installerar och kollar på grejerna man fick så sitter jag och spanar på om man kanske skulle rama in kortleken samt chipsen. Vad tror ni om det?
Lite nördigt kanske men cmon, its fucking fallout!
Såhär nu när man installerar och kollar på grejerna man fick så sitter jag och spanar på om man kanske skulle rama in kortleken samt chipsen. Vad tror ni om det?
Jag skulle lätt ha gjort de!
Tyvärr så har jag inte pengarna till det så det fick bli en nerladdad version istället..
Citat:
Ursprungligen postat av emmill
håller på med questet "Render unto ceaser" och undrar hur fan man overloader systemet när nere?
Du ska gå till en av konsolerna längst in i "bunkern" och sen har jag för mig det bara va att trycka på overload system eller vad det nu va..
Go for it! Alltid snyggt med såna grejjer på väggen
Du ska gå till en av konsolerna längst in i "bunkern" och sen har jag för mig det bara va att trycka på overload system eller vad det nu va..[/quote]
har provat det men hittar inget, på alla konsoller står det att skiten sprängs om man overloader det sen om jag går in i system room så kan jag bara sätta i chippet så mr.house vinner så att säga
Behöver enorm jävla superhjälp med det här. Har försökt säkert tjugo gånger att ta mig upp för vägen till Black Mountain, men jag dör som en jävla fluga varje gång.
Postade tidigare om detta ställe hade också världens helvete att komma till toppen.
Jag smög sakta men säkert upp längst till vänster om bergskanten tills alla mutants hade gått uppåt. Smög hela vägen. När jag väl var nästan längst upp så stannade patrull jäveln och jag sitter där bakom en stubbe i 15 min och väntar ser också att jag är påväg att dö utav radiation
Så jag drog i mig sånna där piller som reducar damage på dig. och KUTA som en idiot failade säkert 10-15 gånger innan jag tillslut lyckades fort som fan in i Huset och ingen sprang efter
Så gick ut döda snipern plocka Annabelle vapnet. (Om det nu var den du var ute efter
Har Förövrigt klarat spelet nu kom till level 24 tror jag riktigt häftigt slut önskade bara att man kunde spela vidare och göra klart dom få sidequestarna jag hade kvar
Men kommer väl en DLC till det senare. Under tiden får jag väl börja om på nytt med Bad Karma
Har förstört några quests för mig genom att skjuta ihjäl viktiga karaktärer, men spelet är så mycket bättre än 3an. (Gillade 3an) Så folk som ändå gillat 3an men tvekar, Tveka inte ett riktigt bra köp.
Bytte in Alan Wake på game så fick spelet för 349kr och en T-shit på köpet :P