2010-10-20, 19:28
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nick Nitro
Någon som kan bekräfta?

Borde bara vara att installera DirectX som följer med vid installationen (man får installera det separat alltså, men det ser man under installationen).
Citera
2010-10-20, 19:29
Medlem
WalterSullivans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Costanza101
Tycker du inte att det är kul att se stats på vapnen o så då? Det kan man iofs göra via internet också.

Är riktigt sugen på att skaffa en ändå liksom. Venne hur det blir.

Jag kommer köpa guiden då jag gillar o samla på såna till spel jag tycker om men då använder jag dem mest för att hitta grejer jag inte hittat än på 2a/3e spelgenomgången. Första gången ska man ju lira helt självständigt dock

Nån som tagit reda på vad för sorts hem det finns än? vet att det finns en svit i Vegas men finns det nåt mer? typ nåt lågklass hus som i megaton
Citera
2010-10-20, 19:46
Medlem
teowinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zBr9
Älskar Wild Wilderness-traiten

Ja, att köra utan den vore nog ett misstag
Citera
2010-10-20, 19:46
Medlem
Kommer man få det från Webhallen imorrn kanske? Står att min order har behandlats.
Citera
2010-10-20, 19:49
Medlem
Costanza101s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sociocide
Fan du påminner om snubben på din avatar. Gör världens grej av ingenting.
Vad fan ska du med en guidebok till? Har aldrig köpt en guidebok till ett spel, de vill bara mjölka ur pengar.

Är du nervös när du spelar, lite orolig för vad som ska komma härnäst, så du måste läsa om det först?
Eller kan inte förstå vad det ska vara bra för, som tidigare påpekat, man ska ju uppleva spelet i spelet, inte genom en guidebok...

Spelet berättar nog allt du behöver veta, det är inte designat för att man ska behöva köpa något sorts separat guidebok.

är du sur?

Citat:
Ursprungligen postat av Schampoflaskan
Haha eller hur. Sluta noja om en sketen guidebok och kör motherfucker!!
Nojjar ju knappt. Säger bara att jag vill ha en.

Jag har bränt spelet så det är det minsta jag kan göra för att visa min stöd för Bethesda om jag nu inte ska köpa spelet.
Citera
2010-10-20, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Costanza101
är du sur?

Jag har bränt spelet så det är det minsta jag kan göra för att visa min stöd för Bethesda om jag nu inte ska köpa spelet.

Det är väl Obisdian, som man ska visa sitt stöd för? :P
Citera
2010-10-20, 20:06
Medlem
PeterDenSvenskes avatar
Jag har ett par frågor, vart finns Ceasars Legion? Jag har sprungit runt och letat efter dem nu ett tag men det går inte så bra iofs så är jag bara i början. Sen undrar jag också om det är nån annan som har Veronica som companion och om hon är bra? för hon verkar kunna slåss och har en ganska skön humor men det kanske finns nån bättre jag kan byta ut henne mot ? Och på tal om Brotherhood of Steel har nån av er lyckats hitta nån av deras bunkrar?
Citera
2010-10-20, 20:08
Medlem
Schampoflaskans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterDenSvenske
Brotherhood of Steel har nån av er lyckats hitta nån av deras bunkrar?
Japp. Är medlem i BoS as we speak.
Citera
2010-10-20, 20:16
Medlem
Får man bara välja traits i början? Missade nämligen att ta Wild Wasteland traiten då jag inte riktigt förstod var den var för något, men nu när jag vet vad den gör så vill jag ju ha den :x

Antar att jag får spela om... (Jag har visserligen inte kommit särskilt långt som tur är.)
Citera
2010-10-20, 20:18
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pewpewgiz
Får man bara välja traits i början? Missade nämligen att ta Wild Wasteland traiten då jag inte riktigt förstod var den var för något, men nu när jag vet vad den gör så vill jag ju ha den :x

Antar att jag får spela om... (Jag har visserligen inte kommit särskilt långt som tur är.)

Samma här
Citera
2010-10-20, 20:18
Medlem
kra17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pewpewgiz

Samma här..
Citera
2010-10-20, 20:24
Medlem
teowinds avatar
Har inte hunnit prova än, men har ni problem med FPS-drops på PC så kan ni prova följande: http://www.newvegasnexus.com/downloads/file.php?id=34778
Citat:
Just an older version of .dll that works much better. Drop in "fallout new vegas" folder to force the game to use this one instead of the default windows directory one. You will know it worked if it rescans/defaults settings.

I have a quad core/5870/8gb ram and perf was awful until I did this. I instantly got 4x framerate during "goodsprings event."
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in