Drygt att dom inte tog bort skiten när man ska hacka datorer... Måste fan vara det drygaste som finns... Sitta och gissa massa skit.. Börja om, om man har fel... osv fyyfaaaan
Drygt att dom inte tog bort skiten när man ska hacka datorer... Måste fan vara det drygaste som finns... Sitta och gissa massa skit.. Börja om, om man har fel... osv fyyfaaaan
PC: Någon som vet hur (om) man kan byta kläder och vapen på sin follower. Kan lägga över vapen och kläder till deras inventory men jag hittar inte något om hur man utrustar dom med detta. Verkar som de slumpvis tar på sig och använder vad dom har i inventoryn.
Det finns en dator i rummet med en ghoul och några döda nightkin. En jävla massa fällor lite här och var, så kliv försiktigt.
Guld att man är ledig från jobbet den här veckan, kommer nötas NV till söndag. Lirar hardcore mode på normal, och än så länge är jag rätt besviken. Man behöver knappt sova alls, och spelet öser käk, dricka, stimpaks och radaways över en.
Jag blev överlycklig för inte mer än en halvtimme sen när jag såg Fallout New Vegas. Verkligen sprang in till datorn och slet upp allt för att stoppa i skivan. MEN så ska inte fanskapet till spel gå att installera på grund av steam som bara ger mig error meddelandet "Fallout-New Vegas cannot be installed yet, because it is not yet released."
Finns det något vettig lösning på det här? Tycker det är förbannat tråkigt att köpa ett spel och sen inte kunna spela det på grund av att det tydligen inte släpps för nedladdning än. Jag menar, jag har ju en jävla skiva, ska inte det vara nog för att installera?!
För er som letar med ljus och lykta efter en sniper:
I Camp McCarren kan man plocka upp en schyst sniper i ett av tälten. Den ligger på toppen av en av våningssängarna. Av någon anledning (läs bugg), så du kan ta den utan att det räknas som stöld.
Jag blev överlycklig för inte mer än en halvtimme sen när jag såg Fallout New Vegas. Verkligen sprang in till datorn och slet upp allt för att stoppa i skivan. MEN så ska inte fanskapet till spel gå att installera på grund av steam som bara ger mig error meddelandet "Fallout-New Vegas cannot be installed yet, because it is not yet released."
Finns det något vettig lösning på det här? Tycker det är förbannat tråkigt att köpa ett spel och sen inte kunna spela det på grund av att det tydligen inte släpps för nedladdning än. Jag menar, jag har ju en jävla skiva, ska inte det vara nog för att installera?!