2010-10-20, 18:33
Medlem
ViTolis avatar
Kan någon tala om ifall man har några "benefits" ifall man har Fallout 3 redan? dvs får man extra lull eller missar man något ifall man inte har fallout 3?
Citera
2010-10-20, 18:33
Medlem
BuzzBs avatar
Förlåt om denna fråga ställts en miljon gånger eller basvarats tidigare men ni som har förbokat spelet har ni fått det? För mitt spel är förmodligen hemma i Dalarna och just nu sitter jag och gråter i Lund och förbannar mig själv för att jag inte ändrade post adressen ner hit.
Citera
2010-10-20, 18:37
Medlem
Schampoflaskans avatar
Boxcars i Nipton var mig då en skön jävel, hahaha.
Citera
2010-10-20, 18:39
Medlem
Threedots-deads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ViToli
Kan någon tala om ifall man har några "benefits" ifall man har Fallout 3 redan? dvs får man extra lull eller missar man något ifall man inte har fallout 3?
Nej, inget extra lull
Citat:
Ursprungligen postat av BuzzB
Förlåt om denna fråga ställts en miljon gånger eller basvarats tidigare men ni som har förbokat spelet har ni fått det? För mitt spel är förmodligen hemma i Dalarna och just nu sitter jag och gråter i Lund och förbannar mig själv för att jag inte ändrade post adressen ner hit.
Webhallen skickade min collectors edition idag.
Citera
2010-10-20, 18:41
Medlem
Kyotos avatar
Var in på Game idag och bokade det. Halva priset vid inbyte av ett annat spel. tänkte att jag skulle bli av med mitt gamla Bad company spel. Eller Super Street fighter IV. Så får man ju en T-shirt med! (Y)
Man kan aldrig ha för mycket kläder :P
Citera
2010-10-20, 18:42
Medlem
Costanza101s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WalterSullivan
Free roaming spel ska ju upptäckas på egen hand på samma sätt som dem var designade för att spelas, sen ser man ju inte allt på första genomspelningen vilket ökar replay värdet att se grejer man inte upptäck än. Har lirat Oblivion flera gånger sen det släpptes 2006 och jag har fortfarande inte sett allt
Tycker du inte att det är kul att se stats på vapnen o så då? Det kan man iofs göra via internet också.

Är riktigt sugen på att skaffa en ändå liksom. Venne hur det blir.
Citera
2010-10-20, 18:44
Medlem
WalterSullivans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Costanza101
Tycker du inte att det är kul att se stats på vapnen o så då? Det kan man iofs göra via internet också.

Vapen statsen visas ju i din pipboy och jag använder bara internet hjälp om jag verkligen kört fast nånstans lr vill leta reda på nåt item jag inte hittar
Citera
2010-10-20, 18:45
Medlem
BuzzBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Threedots-dead
Nej, inget extra lull

Webhallen skickade min collectors edition idag.

What??? Var inne på webbhallen nyss (kom inte in förut) och såg att det var release den 22..... Fast jag beställde bara spelet.
Edit: såg att dom hade skickat det redan... Då var det ju försent att ändra adressen...
Senast redigerad av BuzzB 2010-10-20 kl. 18:47.
Citera
2010-10-20, 18:45
Medlem
Sjukt sugen på detta spelet. Är det värt sina pengar ?
Citera
2010-10-20, 19:16
Medlem
sociocides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Costanza101

Fan du påminner om snubben på din avatar. Gör världens grej av ingenting.
Vad fan ska du med en guidebok till? Har aldrig köpt en guidebok till ett spel, de vill bara mjölka ur pengar.

Är du nervös när du spelar, lite orolig för vad som ska komma härnäst, så du måste läsa om det först?
Eller kan inte förstå vad det ska vara bra för, som tidigare påpekat, man ska ju uppleva spelet i spelet, inte genom en guidebok...

Spelet berättar nog allt du behöver veta, det är inte designat för att man ska behöva köpa något sorts separat guidebok.
Citera
2010-10-20, 19:21
Medlem
Schampoflaskans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sociocide
Fan du påminner om snubben på din avatar. Gör världens grej av ingenting.
Vad fan ska du med en guidebok till? Har aldrig köpt en guidebok till ett spel, de vill bara mjölka ur pengar.

Är du nervös när du spelar, lite orolig för vad som ska komma härnäst, så du måste läsa om det först?
Eller kan inte förstå vad det ska vara bra för, som tidigare påpekat, man ska ju uppleva spelet i spelet, inte genom en guidebok...

Spelet berättar nog allt du behöver veta, det är inte designat för att man ska behöva köpa något sorts separat guidebok.
Haha eller hur. Sluta noja om en sketen guidebok och kör motherfucker!!
Citera
2010-10-20, 19:22
Medlem
zBr9s avatar
Älskar Wild Wilderness-traiten

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in