2010-10-19, 19:48
Medlem
Är det något som är ändrat i spelet ifrån F3 gällande utrustning?

Tex om man har big guns 100 och tar på sig en armor som ger +10, blir det då 110? Finns det någon info om sånna "fixes" eller motsvarande?
Citera
2010-10-19, 19:55
Medlem
Har inte förstått riktigt, är detta ett eget spel, eller en expansion eller något??
Citera
2010-10-19, 20:04
Medlem
zBr9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av basswood
Har inte förstått riktigt, är detta ett eget spel, eller en expansion eller något??

Ett eget spel.
Citera
2010-10-19, 20:05
Medlem
kundvagns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av basswood

Eget spel, men banvänder sig av motorn från Fallout 3.
Citera
2010-10-19, 20:20
Medlem
Ockstaerrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hanrik
Brukar ladda ner såna här spel, då jag endast betalar för mp-spel. Men slängde iväg en beställning ifrån Dustin för 5 min. sedan (studentrabatt, 300kr) då spelet inte har läckt... Sen märker jag att spelet kommit upp på trackers för 20 min sedan. Känns lite konstigt att bryta mot lagen nu i onödan men man kan ju fan inte vänta.

Varför i helvete ska piraterna kunna få tillgång till spel före de som faktiskt håller branschen levande och betalar för sig? Fattar verkligen inte hur utgivarna tänker där? Spelet är ju uppenbarligen klart!

Är du seriös eller ironisk? Hoppas på det sistnämnda.
För du kan allvarligt inte mena att det är utgivarens fel att folk crackar och lägger upp spelet innan Europa fått det?
Du ser kanske hellre att dom släpper spelet med ett halvdant DRM skydd som funkar skit?
Gillar man spelet (om man nu tankat) så köper man det för att gynna utvecklaren så att dom kan fortsätta släppa spel i samma kaliber.

Tänker inte fortsätta något mer då du borde vara seriös..
Citera
2010-10-19, 20:37
Medlem
sv1nt0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WalterSullivan
Hörde att det skulle gå och sexa i spelet också, stämmer det?

*bump*

om inte sexa, lär det ju finnas lite nakenhet ? Tänkte på strippklubbarna och så
Senast redigerad av sv1nt0 2010-10-19 kl. 20:40.
Citera
2010-10-19, 20:42
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sv1nt0
om inte sexa, lär det ju finnas lite nakenhet ? Tänkte på strippklubbarna och så
Tar nog inte lång tid innan de finns en mod där man kan köpa 4-tums buttplugs och 2-fots strapons.
Citera
2010-10-19, 20:44
Medlem
PeterDenSvenskes avatar
Man kunde ju ha "sex" i Fallout 3 det var inte så spännande dock.
Citera
2010-10-19, 20:53
Medlem
teowinds avatar
Hahaha. Jag hittade den här bilden som någon tagit: http://i.imgur.com/nQz13.jpg

Känns det igen?
Citera
2010-10-19, 20:55
Medlem
Prawnis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teowind
Hahaha. Jag hittade den här bilden som någon tagit: http://i.imgur.com/nQz13.jpg

Känns det igen?

HAHA, Indiana Jones
Citera
2010-10-19, 20:55
Medlem
BenAsslicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterDenSvenske
Man kunde ju ha "sex" i Fallout 3 det var inte så spännande dock.

Det var inte speciellt spännande i ettan eller tvåan heller för den delen, en svart skärm var allt dom bjöd på.
Citera
2010-10-19, 20:59
Medlem
PeterDenSvenskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BenAsslick
Det var inte speciellt spännande i ettan eller tvåan heller för den delen, en svart skärm var allt dom bjöd på.
Nej fast man kan ju inte förvänta sig mycket men det är ganska kul att ha en karakär som blåser alla pengar på horor,sprit och att spela. Indy lyckades visst inte med kylskåpet den här gången .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in