2010-06-13, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SteveZissou
Snälla, bli inte spelutvecklare.
Han kan ju jobba för Bethesda...
Citera
2010-06-13, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SteveZissou
Snälla, bli inte spelutvecklare.

Jag har designat levelar till olika spel innan, men kan du gärna berätta vad som var fel med det jag sade?
Citera
2010-06-13, 22:55
Medlem
Farbror Fazers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Modem
Jag har designat levelar till olika spel innan, men kan du gärna berätta vad som var fel med det jag sade?

Han är antagligen Fallout 1-2 fan och hatar allt med Fo3
Citera
2010-06-13, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Modem

"En bra story"
Citera
2010-06-13, 23:36
Medlem
Flrbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zukhramm
"En bra story"

Haha, aa det är sant. Fallout 3 hade en riktigt dålig story däremot fanns det en charm i spelet som gjorde att jag fortsätte att spela långt efter jag var färdig med spelet. Jag tror Obsidian kommer göra ett bättre jobb än Bethesda, förhoppningsvis ser vi något på E3.
Citera
2010-06-13, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zukhramm
"En bra story"

Jag har visserligen inte kört 1an och 2an och kan deras story men att kämpa för att leva upp till sina föräldrars dröm när de dör är inte så väldigt dåligt tycker jag. Speciellt när man måste förlita sig på dem om man bor i ett valv.
Citera
2010-06-14, 00:28
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flrb
Haha, aa det är sant. Fallout 3 hade en riktigt dålig story däremot fanns det en charm i spelet som gjorde att jag fortsätte att spela långt efter jag var färdig med spelet.
Fortsatte spela??? tog mig 40timmar sist jag satt med F3 innan jag kom igång med story'n, hoppas innerligt att new vegas har samma rika "värld"

Ser en del som klagar på grafiken, hade new vegas kommit ut iår eller ens nästa år om de hade börjat strula med en bättre grafikmotor och mer detaljerad grafik?
Citera
2010-06-14, 01:38
Medlem
Erikons avatar
Jag blev besviken när jag såg screenshots, Det här ser ju precis ut som F3 samma HUD TOM
Citera
2010-06-14, 17:13
Medlem
2looses avatar
nu är de bekräftat att spelet släpps 22 oktober.
Inte sagt om det är eu lr us release, men de lär ju inte skilja allt för många dagar.

Längtar grymt mycke till detta lir.
Kommer bli så grymt!
Citera
2010-06-14, 18:19
Medlem
zBr9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2loose
Inte sagt om det är eu lr us release, men de lär ju inte skilja allt för många dagar.

Kommer bli så grymt!

Bokade Collectors från webhallen nu, men står inget exakt datum än. Fast nä det lär ju inte skilja speciellt mycket.
Citera
2010-06-14, 18:46
Medlem
2looses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zBr9
Bokade Collectors från webhallen nu, men står inget exakt datum än. Fast nä det lär ju inte skilja speciellt mycket.

Har gjort samma sak jag med
brukar inte bry mig så mycket om collectors edition o sånt, men i detta fallet kan jag inte motstå.
Citera
2010-06-14, 18:50
Medlem
MrFingals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2loose

Kommer bli så grymt!

Enligt Fallout Wikia gäller det för EU release, med US release den 19e.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in