2010-10-19, 21:06
Medlem
mantrains avatar
Vet inte om någon har skrivit det innan, men om man har registrerat sig som student på Dustin Home kan man köpa det till PC för 302 kr, fraktfritt.
Citera
2010-10-19, 21:44
Medlem
Al-Khoholfries avatar
Någon som har snaskat lite på spelet ännu?
Citera
2010-10-19, 21:51
Medlem
Daezers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mantrain
Vet inte om någon har skrivit det innan, men om man har registrerat sig som student på Dustin Home kan man köpa det till PC för 302 kr, fraktfritt.
najs, blir en beställning nästa vecka då och sen blir det till att lira på höstlovet
Citera
2010-10-19, 21:58
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Al-Khoholfrie
Någon som har snaskat lite på spelet ännu?
Mm och det är extremt krashbenäget.
Citera
2010-10-19, 22:00
Medlem
EverlastingScars avatar
Åh, så jag längtar just nu, ska bli riktigt skoj att pröva på detta. ÄLSKADE Fallout 3, och detta lär ju inte vara sämre.

Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Mm och det är extremt krashbenäget.
Säg inte så
Citera
2010-10-19, 22:02
Medlem
Buggigt som fan till pc. Jag kan köra fallout 3 på max settings utan problem och även new vegas rekommenderar ultra settings men till och med på medium så är fpsen ostabil och vid dialoger så sjunker fpsen rejält av någon anledning har svårt att komma in i spelet när det e så här.
Citera
2010-10-19, 22:07
Medlem
savoxovass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teowind
Hahaha. Jag hittade den här bilden som någon tagit: http://i.imgur.com/nQz13.jpg

Känns det igen?

Kul! Det lovar gott. Det är lite old school falloutanda som i 1an och 2an med lite popkulturella referenser. Det som sänkte 3:an lite var tex att de inte riktigt lyckades få med den här typen av galenskaper som strandade valar, star fleet shuttles osv.

Nu ser jag fram emot att spelet dimper ner i brevlådan. Det här kan lätt bli det roligaste spelet man lirat de senaste åren
Citera
2010-10-19, 22:08
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EverlastingScar
Säg inte så
Förhoppningsvis är det multicore-buggen som ska gå att fixa genom att ändra i en ini-fil.
Citera
2010-10-19, 22:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pulseczar
Buggigt som fan till pc. Jag kan köra fallout 3 på max settings utan problem och även new vegas rekommenderar ultra settings men till och med på medium så är fpsen ostabil och vid dialoger så sjunker fpsen rejält av någon anledning har svårt att komma in i spelet när det e så här.

Lirar på xbox och har själv märkt att det laggar ibland på vissa ställen, det förekommer dock inte ofta.
Något som däremot är riktigt jävla jobbigt är alla jävla laddtider och dom är ju fan inte korta.
Räcker att man går in i en byggnad så kan det ta 2 min att ladda, sen samma sak när man ska ut, detta är jävligt jobbigt i städer.
Jag ska installera spelet på hårddisken nu och se om det blir bättre, återkommer med det.
Citera
2010-10-19, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qirtero
Lirar på xbox och har själv märkt att det laggar ibland på vissa ställen, det förekommer dock inte ofta.
Något som däremot är riktigt jävla jobbigt är alla jävla laddtider och dom är ju fan inte korta.
Räcker att man går in i en byggnad så kan det ta 2 min att ladda, sen samma sak när man ska ut, detta är jävligt jobbigt i städer.
Jag ska installera spelet på hårddisken nu och se om det blir bättre, återkommer med det.

Ja, gör det. Jag kör med det installerat och det flyter på grymt mycket bättre,
Citera
2010-10-19, 22:41
Medlem
Jag har åkt på ett litet problem med questen By a campfire on a trail:

Citera
2010-10-19, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ockstaerr
Är du seriös eller ironisk? Hoppas på det sistnämnda.
För du kan allvarligt inte mena att det är utgivarens fel att folk crackar och lägger upp spelet innan Europa fått det?
Du ser kanske hellre att dom släpper spelet med ett halvdant DRM skydd som funkar skit?
Gillar man spelet (om man nu tankat) så köper man det för att gynna utvecklaren så att dom kan fortsätta släppa spel i samma kaliber.

Tänker inte fortsätta något mer då du borde vara seriös..

Jag kanske var otydlig. Det jag tycker är dåligt är ju att spelet är klart och släppt i NA, därav piratkopierat. Varför ska man vänta här i Europa då spel alltmer distribueras via internet. Tycker att spelsläpp ska ske på samma dag världen runt. Suget blir alltför stort när man vet att kompisar på andra sidan Atlanten lirar för fullt...

Sen har jag betalt för mig!

Ontopic: Vilket jävla roligt spel! Har tillbringat 2 timmar och har fortfarande inte påbörjat resan ut i wasteland utan glider runt i staden. Dock laggar det nå fruktansvärt för mig. F3 hade jag samma grafikinställningar men allt låg på 60fps. Här ligger jag på 40. AMDPh3. 260GTX. Så min dator borde leverera. Har någon samma problem?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in