Jag råkade gå till legion stället med platinum chip och nu kan jag ej lämna med chipet utan att gå med på deras krav , kan jag få tillbaka det på nåt sätt ?
Gå med på deras krav, du får behålla Chipet ändån, fast skulle vara trevligt om man kunde skita i dem.
Lite hjälp till mig själv:
Ska in till "Boomers" för att snacka med dem om på ett "yes man" uppdrag, har redan lyckats göra Brotherhood of Steel saken i området men slösade många stimpaks på det, finns det någon lätt lösning?
Senast redigerad av dserve 2010-10-24 kl. 00:54.
Gå med på deras krav, du får behålla Chipet ändån, fast skulle vara trevligt om man kunde skita i dem.
Lite hjälp till mig själv:
Ska in till "Boomers" för att snacka med dem om på ett "yes man" uppdrag, har redan lyckats göra Brotherhood of Steel saken i området men slösade många stimpaks på det, finns det någon lätt lösning?
Spring längst bergskanten, det är de lättaste settet, kanske tillome de ända..
Citat:
Ursprungligen postat av elitsnubben
Äre bara jag som tycker att Veronica är lite OP med sin handske? hinner typ inte döda någon själv...
Hon är väldigt OP om det bara är en eller två st, men blir det flera blir hon lätt överkörd, då är det bättre att köra med
När springer man på sin första companion i spelet ?
Citat:
Ursprungligen postat av dserve
Antagligen "Deputyn" i Primm, dock så är han det bara tills du går ut ur huset.
Den första "riktiga" companion som man kan skaffa är Ed-e, en robot i Primm, man behöver ha typ 65 repairskill eller några scrap metal, sensor module och en scrap electronics