2010-10-17, 04:25
Medlem
WalterSullivans avatar
Man kan joina dem mindre faktionerna som Great khans och kings va?
Citera
2010-10-17, 06:05
Medlem
Storblottarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sillkung
I Hardcore Mode så dricker man vatten för att inte få dehydration. Alltså för att inte torka ut och dö av törst. Det har inte samma kraftiga verkan som Stimpacks.
Då låter det bra. Fan vad jag ser fram mot att det smäller extra i brevlådan nästa vecka.
Citera
2010-10-17, 08:20
Medlem
gamlanintendos avatar
Hur stort kommer det vara ungefär?
Citera
2010-10-17, 08:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gamlanintendo
Hur stort kommer det vara ungefär?

Kommer? det ÄR stort som fan, sitter o lirar nu, öknen är riktigt stor! Större än Wasteland i Fallout 3.
Citera
2010-10-17, 08:32
Medlem
gamlanintendos avatar
Jag älskade trean, men det var mest för atmosfärens skull, uppdragen var för få (åtminstone själva storyn) och det är inte direkt ett spel där man driver runt och levlar. Hur är Vegas, är det story-drivet och hur lång tid tar det att spela genom?
Citera
2010-10-17, 08:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gamlanintendo
Jag älskade trean, men det var mest för atmosfärens skull, uppdragen var för få (åtminstone själva storyn) och det är inte direkt ett spel där man driver runt och levlar. Hur är Vegas, är det story-drivet och hur lång tid tar det att spela genom?

Klart det är storydrivet, det verkar vara fler sidequests i New Vegas och det är större, roligare uppdrag oså, jag älskade Fallout 3 och älskar även New Vegas!

Citera
2010-10-17, 10:12
Medlem
guIIets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Hade problem med F3 ja, spelet frös inte utan blev utsparkad till skrivbordet.
Jag utgår ifrån att du inte testat denna fix (som fungerar för mig):

Open up the fallout.ini file in: My Documents\My Games\Fallout3
Find the line:

bUseThreadedAI=0
Change it to:
bUseThreadedAI=1

Add another line after it and insert:
iNumHWThreads=2

Spara, stäng filen och prova nu sätta igång spelet. Fungerar det?

--------------
Ett par timmar old, men det verkar redan vara pre-released till PS3
Citera
2010-10-17, 12:47
Medlem
För er som använder usenet: spelet har läckt till PC på Nzbmatrix. Tror dock inte det finns någon crack ännu..

EDIT: Fake release, ber om ursäkt.
Senast redigerad av L7 2010-10-17 kl. 13:34.
Citera
2010-10-17, 13:12
Bannlyst
Behöver lite hjälp

Citera
2010-10-17, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crice
Mm, som redan påpekats har det läckts till åtminstone Xbox 360.

Grafiken är inte uppdaterad det minsta sedan Fallout 3, storyn är mycket sämre och animationerna är klumpigare. Jag har förvisso inte tagit mig in till Vegas än så länge, är kvar i stället man vaknar upp, så jag får hoppas att det bara börjar jävligt uselt för att sen skjuta i höjden.
Klumpigare animationer? Jag tyckte att dem i Fallout 3 redan var usla/stela och tillochmed sämre jämfört med vissa spel från början av 2000-talet. Men det gör inte spel dåliga så klart (jag spelar ofta gamla spel). Det som stör mig mest och gör att jag inte är intresserad nu är det faktum att Fallout 3 hängde sig (och konsollen) hela tiden på PS3 så att det i princip blev helt ospelbart efter ett tag. Jag stod ut med det ett tag men sedan gav jag upp. Jag hade aldrig varit med om ett sådant buggigt spel någonsin på en konsoll faktiskt vilket gjorde mig besviken eftersom jag hade läst väldigt bra recensioner överallt. Förutom det tyckte jag att berättelsen inte riktigt lyckades engagera. Sättet som de gjorde det på är inte av samma kvalitet som vissa andra utvecklare tyckte jag. Det kändes lite mer amatörmässigt på något sätt. Men jag borde ha lärt mig en läxa efter Oblivion som också hade "några" buggar
Men jag ska nog avvakta lite och se vad folk säger. Visst var det en annan utvecklare nu så det kanske blev lite mindre buggigt.
Citera
2010-10-17, 15:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av qirtero
Behöver lite hjälp

Citera
2010-10-17, 17:17
Medlem
Crices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iLOW
Har kommit in i spelet lite mer nu, och för tillfället är det rätt kul att bara driva runt i ödemarken och döda raiders/geckos. Visst, man gjorde exakt samma sak i Fallout 3, men det var ett tag sen jag spelade Fallout 3 så jag klagar inte än.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in