2010-10-17, 21:32
Medlem
Citera
2010-10-17, 22:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av soloshow

Senast redigerad av qirtero 2010-10-17 kl. 23:09.
Citera
2010-10-17, 22:54
Medlem
KalleKokss avatar
Ser fram emot detta, det lär vara helt epic
Citera
2010-10-17, 23:32
Medlem
Gimcors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KalleKoks
Ser fram emot detta, det lär vara helt epic
Håller med på den

Till er som har haxat spelet till 360. Hur är det jämfört med Fallout 3? Vilka är de största skillnaderna? Vad är bättre/sämre, vad borde fixas till osv enligt er?
Citera
2010-10-18, 00:47
Medlem
Jag spelade bara klart runt halva Fallout 3, så kan inte jämföra direkt. Känslan är densamma, grafiken etc. Däremot känns det som det finns mycket fler vapen, och roliga vapen dessutom. Typ spjut, golfklubbor, svärd etc. Samt en hel del roliga armors/kläder. Character customization var väldigt detaljerad också. Och en hel del sjuka traits kan man välja när man lvlar. Världen känns väldigt stor också, det finns massor att utforska.

Btw en fråga till er som redan lirar, nån som vet var man kan köpa 5mm bullets för Minigun?
Senast redigerad av soloshow 2010-10-18 kl. 00:49.
Citera
2010-10-18, 00:56
Medlem
Zelogaths avatar
Jag blir mer och mer övertygad om att spela hardcore från början

Men funderar på ett par grejer dock- Traiten Wild Wasteland- den ska ju ge random events och roliga jämförelser etc, men är det någon som vet om det går i överdrift?

Sedan undrar jag om man använder fast travel i HC om man typ håller på att avlida av törst och svält när man kommit fram?
Citera
2010-10-18, 00:57
Medlem
Zelogaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soloshow
Jag spelade bara klart runt halva Fallout 3, så kan inte jämföra direkt. Känslan är densamma, grafiken etc. Däremot känns det som det finns mycket fler vapen, och roliga vapen dessutom. Typ spjut, golfklubbor, svärd etc. Samt en hel del roliga armors/kläder. Character customization var väldigt detaljerad också. Och en hel del sjuka traits kan man välja när man lvlar. Världen känns väldigt stor också, det finns massor att utforska.

Btw en fråga till er som redan lirar, nån som vet var man kan köpa 5mm bullets för Minigun?

Fick man mycket att välja på i char customization alltså?
Var det fler och bättre frisyrer i detta spelet?
Citera
2010-10-18, 02:27
Medlem
rideronthestorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zelogath
Fick man mycket att välja på i char customization alltså?
Var det fler och bättre frisyrer i detta spelet?

Nej det är typ samma som i F3..

En sak ingen har tagit upp än som jag tycker är viktigt är hur man springer i 3e person och håller i pistolen. Om man i F3 springer runt med en pistol i handen (och inte skjuter) ser man ut som ett jävla grottmongo. Nu ser det bättre ut.

Sen gillar jag att det finns skönare och fler kläder
Citera
2010-10-18, 02:47
Bannlyst
Har börjat göra Quests för dom onda Legion, och nu är ju alla NCR emot mig och typ alla invånare som är goda hatar mig. Har jag förstört spelet nu eller ordnar allt detta upp sig när man drar in mot riktiga Vegas?

Citera
2010-10-18, 03:37
Medlem
Zelogaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rideronthestorm
Nej det är typ samma som i F3..

En sak ingen har tagit upp än som jag tycker är viktigt är hur man springer i 3e person och håller i pistolen. Om man i F3 springer runt med en pistol i handen (och inte skjuter) ser man ut som ett jävla grottmongo. Nu ser det bättre ut.

Sen gillar jag att det finns skönare och fler kläder
Okej
Haha håller med, en jävla primat är man i 3e person!

Men.. jag är tjatig, men kan man ha lite längre hårtyper i FNV?
Jag vill fanemig ha en långhårig kille i något rpg-spel men det är typ omöjligt!
Citera
2010-10-18, 10:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av iLOW
Har börjat göra Quests för dom onda Legion, och nu är ju alla NCR emot mig och typ alla invånare som är goda hatar mig. Har jag förstört spelet nu eller ordnar allt detta upp sig när man drar in mot riktiga Vegas?

Jag är jävligt hatad av dom med då jag nästan bara gjort quests för onda, står t.o.m. i min quest log att NCR hatar mig men inte fan gör dom mig något, jag går runt i Vegas utan några som helst problem, har även gått in i NCRs högkvarter utan att dom gör mig något.
Kan tillägga att i Vegas har inte NCR någon som helst makt som du kommer att märka senare
Citera
2010-10-18, 11:03
Medlem
WalterSullivans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qirtero
Jag är jävligt hatad av dom med då jag nästan bara gjort quests för onda, står t.o.m. i min quest log att NCR hatar mig men inte fan gör dom mig något, jag går runt i Vegas utan några som helst problem, har även gått in i NCRs högkvarter utan att dom gör mig något.
Kan tillägga att i Vegas har inte NCR någon som helst makt som du kommer att märka senare

Hur joinar man factions? börjar man bara göra quests åt dem och sen skiter i o göra quests åt deras rivaler lr?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in