Någon som vet hur man kommer in till the boomers ställe. De blåser ju huvudet av en med artilleri på 3 sekunder?
Jag sprang längs bergskanten, lite svårt att förklara men jag kom längs vägen och följde bara bergsväggen fick en del skit på mig men tog stimpaks sen vips var jag framme
Jag är på lvl 6-7 och vet inte riktigt vad jag ska göra. Har försökt ta mig till new vegas men är helt chanslös mot monstrena på vägen, samma sak med black mountain. Har gjort
uppdraget där man attackerar och nitar de förrymda fångarna och lite småuppdrag
men jag hittar inget nytt att göra riktigt. Var finns det mest quest av ställena i början, dvs sydvästra delen av kartan?
Jag är på lvl 6-7 och vet inte riktigt vad jag ska göra. Har försökt ta mig till new vegas men är helt chanslös mot monstrena på vägen, samma sak med black mountain. Har gjort
uppdraget där man attackerar och nitar de förrymda fångarna och lite småuppdrag
men jag hittar inget nytt att göra riktigt. Var finns det mest quest av ställena i början, dvs sydvästra delen av kartan?
Har du varit i primm?
Isåfall ska du ner till Nipton efter det, du kan ta en omväg till Mojave outpost också, ett par uppdrag där. Efter det så har jag för mig man fortsätter upp mot Novac.. Men om du bara frågar folk i städerna du har varit i efter dom som skjöt dig så kommer det leda dig vidare