2010-10-14, 02:32
Medlem
Quzzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rideronthestorm
Ja det är bara vad jag tycker! Jag tycker det funkar bra till xbox

Sen alla demos och sånt liras ju på xbox också ^^ Så den kan ju bara betyda att "Xbox is the right way to playing Fallout New Vegas!"
Citera
2010-10-14, 02:48
Medlem
SunshineBlinds avatar
Mindre än en vecka kvar nu. Spänningen är olidlig!
Citera
2010-10-14, 07:01
Medlem
skin666s avatar
Får man spelet en eller två dagar innan release blir det lätt sjukskrivning på fredagen för att nöta
Citera
2010-10-14, 07:03
Medlem
skin666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SunshineBlind
Mindre än en vecka kvar nu. Spänningen är olidlig!
Mindre än en vecka? Har du tänkt tanka spelet eller? För Europarelease är officiellt om åtta dagar.
Har vi tur får vi väl spelet tidigast onsdag nästa vecka. Men mest troligt torsdag.
Citera
2010-10-14, 14:06
Medlem
overseer101s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skin666
Mindre än en vecka? Har du tänkt tanka spelet eller? För Europarelease är officiellt om åtta dagar.
Har vi tur får vi väl spelet tidigast onsdag nästa vecka. Men mest troligt torsdag.

Så man brukar få spelet en eller ett par dagar innan release om man förbeställt? Vore ju inte fel då jag är ledig torsdag och fredag :-)

Ingen som vet om det går att ladda ner sitt utrustningspaket (merc pack) via PC och sedan få över det till Xbox med en skiva eller USB minne?
Citera
2010-10-14, 14:07
Medlem
Atkalss avatar
Det här kommer bli fett! kommer lira sönder mig de första dagarna.
Citera
2010-10-14, 14:47
Medlem
skin666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av overseer101
Så man brukar få spelet en eller ett par dagar innan release om man förbeställt? Vore ju inte fel då jag är ledig torsdag och fredag :-)

Ingen som vet om det går att ladda ner sitt utrustningspaket (merc pack) via PC och sedan få över det till Xbox med en skiva eller USB minne?
Yes, från Webhallen har jag alltid fått mina förbokade spel en eller två dagar före release. Och jag bor jävligt avlägset så att säga.

Har för mig att de har som någon slags policy att förbokade (om man har beställt i tid och exemplaren räcker) beställningar skall få sina spel tidigare än release. Men som sagt bara något jag fått för mig
Citera
2010-10-14, 17:16
Medlem
rideronthestorms avatar
Jag har det redan
Citera
2010-10-14, 17:20
Medlem
Quzzas avatar
Citat:
Jag har det redan

Har du Fallout New Vegas? :O hur då?
Citera
2010-10-14, 18:07
Medlem
guIIets avatar
Citat:
Jag har det redan
New Vegas? TELLMETELLME

OnT: 1 vecka, 1 dag, ett liv
Är det någon som vet om det kommer ett edition pack som är "större (vet inte hur jag ska formulera mig, men ett roligare edition)" än Collector's Edition? tGOTY Edition kommer med all sannolikhet. Typ Limited Edition eller något liknande?
Senast redigerad av guIIet 2010-10-14 kl. 18:30.
Citera
2010-10-14, 18:48
Medlem
skin666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guIIet
New Vegas? TELLMETELLME

OnT: 1 vecka, 1 dag, ett liv
Är det någon som vet om det kommer ett edition pack som är "större (vet inte hur jag ska formulera mig, men ett roligare edition)" än Collector's Edition? tGOTY Edition kommer med all sannolikhet. Typ Limited Edition eller något liknande?

Skulle vara väldigt intressant om de härmade CoD litegrann, och inkluderade en fungerande pip-boy i ett pakét
Citera
2010-10-14, 19:02
Bannlyst
Citat:
Jag har det redan
du LJUGER!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto