2010-10-16, 01:21
Bannlyst
Måste man gå igenom en jävla massa tunnlar hela tiden i Vegas som i F3 eller är det mer öppen planlösning?
Citera
2010-10-16, 01:29
Medlem
Storblottarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smygvinkel
Måste man gå igenom en jävla massa tunnlar hela tiden i Vegas som i F3 eller är det mer öppen planlösning?
Jag tyckte inte det var så mycket spring i tunnlar i trean. Det var ett par uppdrag men sedan tyckte jag det öppnade sig ganska fint. Det drygaste var allt rännande i tunnelbanorna, men det tog slut rätt snabbt.
Citera
2010-10-16, 02:05
Moderator
Arne.Ankas avatar
Tunnlarna i F3 tyckte jag va tråkiga då man typ alltid såg eller hörde fienden innan fienden attackerade, skulle varit lite mer "skräck" över det.
Citera
2010-10-16, 02:08
Medlem
Zelogaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhasersOnFunk
I verkliga livet, springer man in i ett fiendeläger med 25 motståndare och förväntar sig att segra? Nej. Man lägger ut minor, plockar fram sitt sniper rifle eller hunting rifle och placerar sig i en fördelaktig position. Man tar itu med situationen taktiskt. Man använder sprängmedel och allt var man har i form av buffs för att lösa situationen. Som man säger inom Brittish special forces: Adapt, improvise and overcome.

Att springa runt och få små skavsår av fiendekulor som smattrar in i en är helt värdelöst jämfört med den tillfredsställelse som kommer av att klara situationer i hard core mode.
Jo det är klart, och jag kan även tillägga att jag är väldigt strategiskt lagd, samt brukar spela sniper i de flesta spelen jag kör.
Men jag tyckte inte riktigt att man kunde göra sig bra som sniper i FO3, det blev mer att man fick springa runt och vara en badass men full arsenal likt en gud på lvl 30..
Men det kanske blir lättare att agera sniper och överlevare i FNV?
Det är ju det allt handlar om egentligen- att överleva.

Det jag menade var mer om man typ får ett skott i huvudet så dör man, vilket skulle få mig att tappa sugen direkt.
Liite motstånd måste man ju faktiskt kunna ha

EDIT: Vad är max-leveln i FNV? Och kommer det bli som i trean att man blir en gud tillslut?
Föga troligt kanske med tanke på alla djur som finns, typ mellan 3-8st olika arter inom varje "monster"!
Senast redigerad av Zelogath 2010-10-16 kl. 02:11.
Citera
2010-10-16, 04:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av QOTSA
Så hur många tänker köra Hardcore-mode första genomspelningen?

Jag! Förhevlete, jag ska spela det från början med det svåraste. Det är så jag är liksom! Gillar utmaningen. Så svårt att förklara varför, men jag föredrar att det är för svårt än att det är för enkelt.
Är fan drönk, ska sova.
Citera
2010-10-16, 04:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zelogath
Vad är max-leveln i FNV? Och kommer det bli som i trean att man blir en gud tillslut?
Föga troligt kanske med tanke på alla djur som finns, typ mellan 3-8st olika arter inom varje "monster"!
Pröva att spela på högre svårighetsgrader så är du fan motsatsen till en gud.
Citera
2010-10-16, 05:49
Medlem
Kattolfs avatar
Det blir absolut hardcore för mig med. Är helt frälst i "Wasteland Wanderer"-modden till FO3.
Citera
2010-10-16, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loxus
Om jag tolkar det rätt, att V är platser i New Vegas, så kommer det vara med Men jag kanske har fel?

V står för Van Buren. Ett fallout spel som aldrig blev klart pga konkurs. Gå in på fallout wikia och titta lite väldigt intressant. Synd att det aldrig hann bli klart.
Det som är positivt med New Vegas är som jag har skrivit längre tillbaks i tråden är att det är gamla Black Isle producenter(som gjort FO2) även har gjort New Vegas.
Citera
2010-10-16, 10:08
Medlem
Crices avatar
Det här spelet känns som en klumpig Fallout 3-mod, ju. Fula förrenderade scener, fula animationer, dåligt röstarbete. Jag har bara spelat en timme än så länge, men jag hoppas det blir mycket bättre.
Citera
2010-10-16, 11:29
Medlem
kravitzzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crice
Det här spelet känns som en klumpig Fallout 3-mod, ju. Fula förrenderade scener, fula animationer, dåligt röstarbete. Jag har bara spelat en timme än så länge, men jag hoppas det blir mycket bättre.
Det har ju inte släppts än...
Citera
2010-10-16, 11:31
Medlem
kravitzzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Tunnlarna i F3 tyckte jag va tråkiga då man typ alltid såg eller hörde fienden innan fienden attackerade, skulle varit lite mer "skräck" över det.
Klaga lagom, gått till den där hemsökta skyskrapan?
LESSKITT!
Citera
2010-10-16, 11:49
Medlem
sociocides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kravitzzz
Det har ju inte släppts än...

Funnits som torrent sen igår.. Förvånad att inte fler tankat och gått in här å skrivit lite om hur spelet är!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in