Citat:
Ursprungligen postat av PhasersOnFunk
I verkliga livet, springer man in i ett fiendeläger med 25 motståndare och förväntar sig att segra? Nej. Man lägger ut minor, plockar fram sitt sniper rifle eller hunting rifle och placerar sig i en fördelaktig position. Man tar itu med situationen taktiskt. Man använder sprängmedel och allt var man har i form av buffs för att lösa situationen. Som man säger inom Brittish special forces: Adapt, improvise and overcome.
Att springa runt och få små skavsår av fiendekulor som smattrar in i en är helt värdelöst jämfört med den tillfredsställelse som kommer av att klara situationer i hard core mode.
Jo det är klart, och jag kan även tillägga att jag är väldigt strategiskt lagd, samt brukar spela sniper i de flesta spelen jag kör.
Men jag tyckte inte riktigt att man kunde göra sig bra som sniper i FO3, det blev mer att man fick springa runt och vara en badass men full arsenal likt en gud på lvl 30..
Men det kanske blir lättare att agera sniper och överlevare i FNV?
Det är ju det allt handlar om egentligen- att överleva.
Det jag menade var mer om man typ får ett skott i huvudet så dör man, vilket skulle få mig att tappa sugen direkt.
Liite motstånd måste man ju faktiskt kunna ha
EDIT: Vad är max-leveln i FNV? Och kommer det bli som i trean att man blir en gud tillslut?
Föga troligt kanske med tanke på alla djur som finns, typ mellan 3-8st olika arter inom varje "monster"!