2010-10-11, 12:13
Medlem
overseer101s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DK333
Det är så det brukar funka och så funkar det säkert här med.

Illa...
Finns det något alternativ? Har bara mobilt bredband så jag kan inte koppla upp boxen, bara datorn.
Kan jag hämta ner till ett USB minne eller skiva och sedan föra över till boxen?
Citera
2010-10-11, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DK333
Det är så det brukar funka och så funkar det säkert här med.

Till er som pratar om Mercenary Pack: Vad ingår i Mercenary Pack och var har ni bokat spelet? Har själv bokat på Webhallen och ska få Caravan Pack, men det kan vara kul att veta vad Mercenary Pack är för något.

Jag skrev fel lite högre upp i tråden, det var caravan pack man fick om man förhandsbokade på webhallen. Vet inte varför jag fick för mig att det var Mercanary pack.
Citera
2010-10-11, 21:17
Medlem
Zelogaths avatar
Det som är positivt på ett sätt (enligt länken ni bidragit med) är att de flesta grejerna stöter man på under spelets gång iallafall, vilket är positivt för mig då jag troligtvis får originalpacket då jag beställde från spelbutiken
Men nu blir jag nyfiken på om någon vet hur saker och ting funkar, när man läser canteen, repair kits, doctor's bags- ska man nu kunna laga egen mat, ha med sig verktyg att kunna laga vapen och armor med istället för dubletter som i F3, och dr. bags antar jag innehåller diverse sytråd och kompresser för att lappa ihop limbs och grejer?

Mer info skulle uppskattas!
Citera
2010-10-11, 21:45
Moderator
Arne.Ankas avatar
Kommer spelet laddas lika snabbt som F3 gjorde?
Citera
2010-10-12, 01:14
Medlem
kundvagns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Kommer spelet laddas lika snabbt som F3 gjorde?

Antagligen.
Citera
2010-10-12, 04:57
Medlem
Jinxarns avatar
Ska bli otroligt kul och se vad dom har för "Megatown-bomben" i NV

EDIT; Någon som har en aning om ifall dom kommer skita i Attribute points (Aka lockpick skill) osv i NV eller införa något nytt system?
Senast redigerad av Jinxarn 2010-10-12 kl. 04:59.
Citera
2010-10-12, 09:28
Medlem
Finns nya videor på www.nma-fallout.com nu.
Citera
2010-10-12, 13:11
Medlem
WalterSullivans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slayer-86
Finns nya videor på www.nma-fallout.com nu.
Grymt förstår inte hur man kan gå och hänga sig bara några veckor innan detta efterlängtade spel släpps
Citera
2010-10-12, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WalterSullivan
Grymt förstår inte hur man kan gå och hänga sig bara några veckor innan detta efterlängtade spel släpps
Jag misstänker att vi kommer få se fler såna här kommentarer några veckor framöver!

On topic är det ju satan för jävligt att spelet kommer ut mitt i en tentaperiod...
Citera
2010-10-12, 14:39
Medlem
Storblottarns avatar
Gillar idén kring "Hardcore Mode". Jag lär nog börja spela direkt i det läget. Tror man får ut så mycket mer av spelet då, plus att det varar mycket längre då också.
Citera
2010-10-12, 14:39
Medlem
-ELF-s avatar
Jag avbeställd det precis. Har 8 spel som jag inte har kört färdigt. Dessutom så är det bättre att köpa det när det är billigare
Citera
2010-10-12, 14:44
Medlem
MrFingals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storblottarn
Gillar idén kring "Hardcore Mode". Jag lär nog börja spela direkt i det läget. Tror man får ut så mycket mer av spelet då, plus att det varar mycket längre då också.

Även jag gillar Hardcore Mode men jag tänker börja med att spela som vanligt för att få in rätt känsla. Som du säger håller antagligen en spelgenomgång på hardcore längre, men när man väl börjat spela på hardcore kommer man ju inte vilja gå tillbaka. Så om man börjar som vanligt och sen kör hardcore räcker spelet dubbelt så länge
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in