2010-10-26, 22:33
Medlem
Wolfhaarts avatar
Älskar verkligen hardcore mode. Gick allt för lätt att klara sig på att samla på sig mycket stimpack och man dog aldrig om man inte fick slut på dem. Att man måste ha mat och vatten samt att sova är rätt coolt men inte direkt något som bidrar till spelet.

Saknar dock att få slåss inne i en större stad med byggnader och gator. Har inte sett hela världen men av det jag har sett är det mest öppna fält.
Citera
2010-10-26, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kebabsuger
Jag såg aldrig presidenten, bara någon fattig general

Kolla Map, local Map , sitter en liten dosa p en vägg inne i generator rummet

pilen leder mig till en dörr men behöver 100 lockpick :O
Slänger med bilder på problemet med questet all or nothing:
Senast redigerad av emmill 2010-10-26 kl. 22:42.
Citera
2010-10-26, 22:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lunkis
Om du

Jo det vet och det var det jag gjorde också men fick inte något "quest complete" av det och jag antar att robotarna fortfarande är hostile efter det.
Citera
2010-10-26, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moll-E
Jo det vet och det var det jag gjorde också men fick inte något "quest complete" av det och jag antar att robotarna fortfarande är hostile efter det.

Hm, när jag gjorde det så gjorde inte robotarna någonting alls mot mig :S
Dom lät mig bara gå in och do what i do best och sen bara gå där ifrån.. Kanske en bug?
Citera
2010-10-26, 23:04
Medlem
haiguises avatar
Så jävla lamt att de inte gjorde så man kunde fortsätta efter sista uppdraget.. De märkte ju på Fallout 3 att alla tyckte det sög och att det fixades via dlc. Iofs, det märkte de nog, men gjorde såhär med flit så de kan sälja mer dlc's sen.. Hoppas skiten kommer snart iallafall.
Citera
2010-10-26, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av haiguise
Så jävla lamt att de inte gjorde så man kunde fortsätta efter sista uppdraget.. De märkte ju på Fallout 3 att alla tyckte det sög och att det fixades via dlc. Iofs, det märkte de nog, men gjorde såhär med flit så de kan sälja mer dlc's sen.. Hoppas skiten kommer snart iallafall.

Det finns mods som ordnar det åt dig annars..
Tex. http://newvegasnexus.com/downloads/file.php?id=34811
Citera
2010-10-26, 23:33
Medlem
Fimp3ns avatar
Sista uppdraget?

Citera
2010-10-26, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FreddeG
Ja, det är omöjligt, dom säger att det kommer ta några dagar, men du kan vänta hur många dagar som helst och det kommer inte hända något. Jag tror man ska kunna lära sig använda Power armor på något annat ställe däremot..

Det löste sig för mig nu så det är inte helt omöjligt, fick armor och träning!
Citera
2010-10-26, 23:44
Medlem
Min companion försvann helt plötsligt och när jag trollar fram honom via konsolen så blir han tokig och vill ha ihjäl mig.
Kan man göra något åt detta?
Citera
2010-10-26, 23:44
Medlem
haiguises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunkis
Det finns mods som ordnar det åt dig annars..
Tex. http://newvegasnexus.com/downloads/file.php?id=34811

spelar inte på pc
Citera
2010-10-27, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skaliss
Min companion försvann helt plötsligt och när jag trollar fram honom via konsolen så blir han tokig och vill ha ihjäl mig.
Kan man göra något åt detta?

Citat:
Ursprungligen postat av haiguise
spelar inte på pc
Aha, men bara att ladda en tidigare save och inte gör klart det då? Fortsätta med side-questen och så tills du känner dig klar.
Jag håller med om att det är riktigt kasst att dom inte lärde sig från 3an, men enligt fallout wikia så håller dom på med ett DLC som ska släppas snart, dock finns det inte så mycket info om det..
Länkar iaf: http://fallout.wikia.com/wiki/Fallout:_New_Vegas_add-ons#DLC
Citera
2010-10-27, 00:10
Medlem
Någon som har några bra tips på hur jag ska kunna klara av alla nightkins nere i källaren i REPCONN Test Site? Helt omöjligt att gå ner o bara mosa ju =/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in