2011-01-04, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Madcircle
Älskvärt spel, gillade 3an skarp och detta tar nog priset!
Jag har en fråga; har inte hunnit spela så himla mycket än, men finns det hus man kan bosätta sig i som i megaton i 3an och vart finns dem isf?
Det finns ett hotellrum som man får i Novac, Man får rummet där man möter Benny, Man får Presidental Suite i Lucky 38, Så finns också Brotherhood of steels lilla bunker (ligger nära Nelis) och har man expansionen så kan man alltid bosätta sig i Abandoned BoS bunker
Citera
2011-01-04, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av didiDiego
var hittar man Fallout New Vegas Crack som GÅR att ladda ner och FUNKAR?
Det finns överallt där saker laddas ner, men problemet är nog att du inte har ersatt de vanliga filerna i spelet med de crackade. När du packat upp filerna så behöver du bara lägga in dem i mappen där alla filer för spelet finns. då kommer en dialogruta upp där den frågar om du vill ersätta en gammal fil som redan finns där med samma namn. Gör bara det då så ska det fungera. (Om det inte skulle funka så är det bra om du kopierar den gamla filen som backup)
Citera
2011-01-04, 11:23
Medlem
Funderar på att köpa New Vegas, någon generell uppfattning om det är bättre eller sämre än Fallout 3. Jag tycker själv att Fallout 3 är ett hyfsat bra spel dock med en rad förbättringsområden. Så, är det värt ett köp?
Citera
2011-01-04, 11:28
Medlem
Nooomys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandolin-Göran
Funderar på att köpa New Vegas, någon generell uppfattning om det är bättre eller sämre än Fallout 3. Jag tycker själv att Fallout 3 är ett hyfsat bra spel dock med en rad förbättringsområden. Så, är det värt ett köp?

jag tycker New Vegas är ett bättre spel är fallout 3. Både storyn och gameplay är bättre
Citera
2011-01-04, 13:18
Medlem
Come Fly With Me

Jag har sprungit runt i det här jävla huset hur länge som helst nu, letat och letat efter folk att döda för att göra kusten fri, ALLA är döda och ändå så säger Jason Bright att den inte är det. Vad har jag missat?

Jag är på Questet "Get rid of the Nightkin in the basement". Problemet är att det redan låg en död Nightkin så fort jag kom in i huset eller så dödade jag honom direkt när jag kom in och jag har inte hittat några andra.

Det jag har gjort är:
Gå in i huset
Hitta/dödat en Nightkin
Dödat ALLA i huset
Pratade sedan med Jason Bright

Dock har jag inte 25 i Lock Pick än, så jag kan inte gå in i vissa dörrar, är detta problemet och ifs, kan jag lösa det på nått annat sätt?
Citera
2011-01-04, 13:41
Medlem
Nån som vet om det kommer mer dlc? Jag hade hoppats på att man skulle få fortsäta spela efter att man klarat huvuduppdragen med bloodmoney, men icke då.
Citera
2011-01-04, 14:18
Medlem
-ELF-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Techoze
Nån som vet om det kommer mer dlc? Jag hade hoppats på att man skulle få fortsäta spela efter att man klarat huvuduppdragen med bloodmoney, men icke då.
Det finns inget sätt att fortsätta spela på då? Alltså som i F3, där kan man ju klara huvuduppdraget på lite olika sätt. Eller måste man vänta med huvuduppdraget om man vill göra allt det andra?
Citera
2011-01-04, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -ELF-
Det finns inget sätt att fortsätta spela på då? Alltså som i F3, där kan man ju klara huvuduppdraget på lite olika sätt. Eller måste man vänta med huvuduppdraget om man vill göra allt det andra?
Man måste vänta med sista uppdraget om man vill göra allt det andra, men till Fallout 3 så kom ju Broken steel dlc där man vaknade upp efter sista uppdraget där och fick fortsätta. Det kommer väll förmodligen ett liknande dlc till New Vegas.

Man kan ju på New Vegas klara huvuduppdragen på fyra olika sätt: House, Yes Man, NCR och Legion.
Citera
2011-01-04, 15:35
Medlem
WalterSullivans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Techoze
Det finns ett hotellrum som man får i Novac, Man får rummet där man möter Benny, Man får Presidental Suite i Lucky 38, Så finns också Brotherhood of steels lilla bunker (ligger nära Nelis) och har man expansionen så kan man alltid bosätta sig i Abandoned BoS bunker

Får även en svit i Atomic wrangler om man gör quests år Garret twins
Citera
2011-01-04, 15:39
Medlem
Vattumannens avatar
Riktigt nice spel måste jag säga, dock lite laggigt på PS3 och krashar då och då, men har läst att jag inte är ensam.

Har kommit till Yes Man nu, och vet inte riktigt hur jag ska välja för jag vill spela så många uppdrag som möjligt. Hur har ni gjort?

Jag drog upp flygplanet ur sjön innan jag träffade Yes Man, har det någon betydelse? För jag har lovat NCR att Boomers kommer hjälpa dem i kriget...
Citera
2011-01-04, 17:30
Medlem
shouldbetrusteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vattumannen
Riktigt nice spel måste jag säga, dock lite laggigt på PS3 och krashar då och då, men har läst att jag inte är ensam.

Har kommit till Yes Man nu, och vet inte riktigt hur jag ska välja för jag vill spela så många uppdrag som möjligt. Hur har ni gjort?

Jag drog upp flygplanet ur sjön innan jag träffade Yes Man, har det någon ? För jag har lovat NCR att Boomers kommer hjälpa dem i kriget...

Gör några ( 4 ) save innan du pratar med Yes Man så kan du göra alla slut därifrån
Citera
2011-01-04, 18:06
Medlem
ojala77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Penduluma
Come Fly With Me

Jag har sprungit runt i det här jävla huset hur länge som helst nu, letat och letat efter folk att döda för att göra kusten fri, ALLA är döda och ändå så säger Jason Bright att den inte är det. Vad har jag missat?

Jag är på Questet "Get rid of the Nightkin in the basement". Problemet är att det redan låg en död Nightkin så fort jag kom in i huset eller så dödade jag honom direkt när jag kom in och jag har inte hittat några andra.

Det jag har gjort är:
Gå in i huset
Hitta/dödat en Nightkin
Dödat ALLA i huset
Pratade sedan med Jason Bright

Dock har jag inte 25 i Lock Pick än, så jag kan inte gå in i vissa dörrar, är detta problemet och ifs, kan jag lösa det på nått annat sätt?

Det är ju så att Alla Nightkin e osynliga så håll ett öga efter dem lite nogrannare så ska du allt hitta dem
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in