Jag gick på en mina i nån tunnel som är låst i båda ändar (very hard) långt ut i öst, vilket jag tror sabbade nivån. Tunneln har bara två in och utgångar och denna trappa. Och nu när jag ska gå upp i trappan så faller jag bara igenom golvet. Kan inte hoppa upp för trappan heller, faller bara ner. Och jag kan gå igenom väggen på flera andra ställen också. Hur kan man fixa det? Det hjälpte inte att gå ut och in för att ladda om nivån. Spelar på Xbox 360, kan det hjälpa att starta om konsolen?
Citat:
Ursprungligen postat av Mandolin-Göran
Funderar på att köpa New Vegas, någon generell uppfattning om det är bättre eller sämre än Fallout 3. Jag tycker själv att Fallout 3 är ett hyfsat bra spel dock med en rad förbättringsområden. Så, är det värt ett köp?
Fallout: New Vegas är betydligt(!) buggigare än Fallout 3, och miljöerna är inte lika snygga och påhittiga som i trean. Utöver det är New Vegas ett bättre spel på de flesta sätt. Det är mycket mer i linje med Fallout 1 och 2, både handlingsmässigt (eftersom det är i väst) och när det kommer till själva känslan i spelet, miljöerna, etc. Fallout 3 var mycket mer linjärt än New Vegas, det finns fler sätt att göra allting på, större rollspelsfokus, större värld, många fler fraktioner och uppdrag, många fler föremål, vapen, perks och tja, det mesta.