2010-12-12, 21:36
Medlem
Al-Khoholfries avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avery
Spelar 360 så det blir lite svårt

Tips
Citera
2010-12-13, 12:01
Medlem
Jag har dammat av mitt gamla fallout 3 och inhandlat de fem små tilläggen på xbox live. Nu undrar jag om jag kan vänta med att köpa New vegas utan att det skulle störa originalspelet. Alltså vad jag undrar är om new vegas har någon inverkan på originalspelet (speltimmemässigt eller annan modifiering) eller om det är fullständigt fristående?
Citera
2010-12-13, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Betel
Jag har dammat av mitt gamla fallout 3 och inhandlat de fem små tilläggen på xbox live. Nu undrar jag om jag kan vänta med att köpa New vegas utan att det skulle störa originalspelet. Alltså vad jag undrar är om new vegas har någon inverkan på originalspelet (speltimmemässigt eller annan modifiering) eller om det är fullständigt fristående?
Om du läser första inlägget ser du att New Vegas inte har något att göra med Fallout 3.
Citera
2010-12-13, 12:29
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Betel

Helt fristående...men tror att Fallout 3 kommer kännas blahaj efter att ha spelat NV :P
Citera
2010-12-13, 21:00
Medlem
Har uppstått problem nu när jag ska spela på min xbox, kan ej ladda spelet då det står något om downable content och att vissa saker inte kommer finnas om jag laddar spelet, går vidare ändå men det går ej att ladda. Min xbox är inte kopplad till något internet, måste jag uppdatera new vegas?
Citera
2010-12-13, 21:08
Medlem
katatonis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loxus
Helt fristående...men tror att Fallout 3 kommer kännas blahaj efter att ha spelat NV :P

Snarare tvärtom faktiskt, mest tack vare att mods som lägger till feta questkedjor och de riktigt stora textur-packen osv fortf är så mycket längre utvecklade till FO3 än till FNV. Kommer ju såklart ändras med tiden dock, FNV har en bättre "grund".
Citera
2010-12-14, 01:45
Medlem
volvo 240s avatar
Ok kommit en patrch till PC nu. Så hur patchar man ett pirtat spel? Patchem kom ju bara via steam.
Citera
2010-12-14, 03:34
Medlem
asmodeus666s avatar
vars kan jag få tag på bäst mods till vapen förutom gun runners och crimson caravan?
Citera
2010-12-14, 13:18
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Ok kommit en patrch till PC nu. Så hur patchar man ett pirtat spel? Patchem kom ju bara via steam.

Har det? Den som släpptes till PS3 igår(?) kommer till PC i nästa vecka, iaf enligt fz.
Citera
2010-12-14, 14:00
Medlem
Draedons avatar
Citat:

Du laddar ner patchen via någon tracker och patchar enligt instruktioner.
Citera
2010-12-14, 15:23
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Draedon
Du laddar ner patchen via någon tracker och patchar enligt instruktioner.
Ok så den har alltså inte kommit än. För hittade ingen på tpb.
Citera
2010-12-14, 20:13
Medlem
Citat:
Ok så den har alltså inte kommit än. För hittade ingen på tpb.

Lite OT men nu verkar det släppts en "crackad" update Fallout.New.Vegas.Update.4-SKIDROW
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in